Instämmer, veckansbrott fungerar till en början. Sen skulle jag gärna se lite mer utveckling av de existensiella frågorna (Hoppas jag stavade det rätt).
Gillar när de i piloten diskuterar vad DRN skall kalla honom och han svarar Sergeant! Senare kallar Karl honom "synthetic" och DRN sitter och smakar på ordet och säger att han aldrig gillat det ordet - fick mig att tänka på slavarna, för på många sätt är de ju just detta.
Vad "djup" du är.
Nej, jag vet inte, men jag känner att jag har tappat intresset. Känns för mycket som en dussin- freak of the weak serie, trots hyffsade specialeffekter osv. Kanske bara inte pallar med dålig hollywoodsk fight-koreografi längre (trots att det var en fd mma-fighter, Gina Carano, med i avsnittet).
Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2014-02-06 klockan 16:23.
Nej, jag vet inte, men jag känner att jag har tappat intresset. Känns för mycket som en dussin- freak of the weak serie, trots hyffsade specialeffekter osv. Kanske bara inte pallar med dålig hollywoodsk fight-koreografi längre (trots att det var en fd mma-fighter, Gina Carano, med i avsnittet).
Och jag är inte ens "hipster" eller "svår" - jag gillar showen samtidigt är jag djupt, djupt förälskad i "Blade Runner" filmen - gillar verkligen denna shown och hoppas på en förlängning. Personligen tycker jag det är bland det bästa som sänds just nu!
Klar med första säsongen av arrested development.
Serien är väldigt smart med små skämt som sträcker sig över flera avsnitt och bara dyker upp då och då.
Den lyckas även med konststycket att avslöja poängen med avsnittet någonstans mitt i utan att man blir irriterad eller tappar intresset.
Klar med första säsongen av arrested development.
Serien är väldigt smart med små skämt som sträcker sig över flera avsnitt och bara dyker upp då och då.
Den lyckas även med konststycket att avslöja poängen med avsnittet någonstans mitt i utan att man blir irriterad eller tappar intresset.
Sent from my GT-S7710 using Tapatalk
Väldigt bra serie. En favorit som jag måste se om snart igen. Synd att fjärde säsongen blev så mycket sämre bara.
[YT]UgE19tnQeoY[YT]
Riktigt bra! Följde den efter rekommendationer härifrån tror jag.
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
La mig i soffan och zappade lite på netflix och såg archer och tänkte att det är väl någon form av tecknad James Bond-style serie så gav det ett avsnitt för att se, love it grym serie. Rekommenderas starkt!
Omg, upptäckte att jag inte sett klart Entourage haha!! En hel säsong som jag missat/glömt att se
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
La mig i soffan och zappade lite på netflix och såg archer och tänkte att det är väl någon form av tecknad James Bond-style serie så gav det ett avsnitt för att se, love it grym serie. Rekommenderas starkt!
Den blir bättre när säsong 1 kommer till mitten och du lärt känna karaktärerna mer.
Jag har börjat kolla på banshee, bra serie men stör mig en del på ojämnheten karaktärernas förmågor. Ibland slåss dom som gudar och ibland helt år skogen, samma sak med skjutförmågan. Det stundtals omotiverade sexscenerna känns också störande.