Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-02-13, 00:19   #106
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Nu överdriver du lite kanske?
Vad menar du? Du tror inte halva Göteborg känner till allt om Mela's ex-pojkvänners penisar? Jag tror det iaf, även om jag inte kan bevisa det.

Annars lär förstås inte konsekvenserna vara så allvarliga när tjejgängen fnissar åt fräcka historier. Det var mer riktat mot idén att man får sprida vad som helst(något det ju även finns lagar emot). Tjejmaffian sprider antagligen inte så känslig information under sina fnissaftnar. Halva byns kvinnliga befolkning lär väl dock snart veta vilka som kommer för tidigt, vem som inte fick upp den och om någon ser ut som en rosa elefant.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-13, 00:21   #107
X-Change
Registered User

X-Changes avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Jense Visa inlägg
eller kanske så kass och ful att ingen vill nämna dig
awwww my GOD! Burn!!!
Gammal 2007-02-13, 04:05   #108
Snafu
Registered User

Snafus avatar

Reg.datum: Mar 2003
Moralreservern kom verkligen fram i den här tråden "oh no pliz snackar du med dina kompisar om ditt sexliv jelp".
Gammal 2007-02-13, 06:55   #109
kharon
Deffa suger fett!

kharons avatar

Reg.datum: Jul 2003
Herregud, vilka fantastiska människor ni tjejer verkar vara som inte kan hålla er från att fläka ut om såna här saker. Åhh, det är så mysigt att sitta och skvallra med tjejkompisarna över lite vin. Och så lipar ni för att ni genast blir kallade slampor och luder om ni blir kända för att inte vara sena med lösa kontakter och promiskuöst sex. Motbjudande.

Jag skulle då aldrig prata om vare sig nuvarande partner eller ex. Jag har aldrig hört någon av mina kamrater eller bekanta gjort det heller även om vi diskuterat sex och samlevnad på ett mer övergripande plan. På sin höjd vet man att nån har gjort det men nån annan, och oftast har man själv kunnat lista ut det på egen hand.

Yes!
Gammal 2007-02-13, 08:20   #110
FreCKo
Registered User

FreCKos avatar

Reg.datum: Jul 2006
Jag blir rätt förvånad att ni killar inte visste om att tjejer berättar ALLT för varandra när det gäller sex, vafan det är naturligt! Har ni något att skämmas över så får ni väl göra det
Gammal 2007-02-13, 08:28   #111
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Citat:
Ursprungligen postat av FreCKo Visa inlägg
Jag blir rätt förvånad att ni killar inte visste om att tjejer berättar ALLT för varandra när det gäller sex, vafan det är naturligt! Har ni något att skämmas över så får ni väl göra det
Det vore kanske enklare om tjejerna kunde berätta för sina pojkvänner istället. Hela världen är fulla av män som är inkompetenta i sängen och kvinnor utan cojones att säga hur de vill ha det. Det intressanta är att samma kvinnor verkar helt nöjda och nöjer sig med att fnissa om hur de aldrig får det riktigt bra i bingen... med sina hönsflickor.
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-13, 08:31   #112
Sofia4_4
Not so innocent

Sofia4_4s avatar

Reg.datum: Nov 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Snake Visa inlägg
O ja ich spritze ich spriiitze
hahahahaaaaaaaaaaaaa
Sofia4_4 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-13, 08:31   #113
Nadja_N
Registered User

Nadja_Ns avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd Visa inlägg
Det vore kanske enklare om tjejerna kunde berätta för sina pojkvänner istället. Hela världen är fulla av män som är inkompetenta i sängen och kvinnor utan cojones att säga hur de vill ha det. Det intressanta är att samma kvinnor verkar helt nöjda och nöjer sig med att fnissa om hur de aldrig får det riktigt bra i bingen... med sina hönsflickor.
+1 på den!
Gammal 2007-02-13, 08:36   #114
MasterChief
Världens Största Kyk®

MasterChiefs avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Whistler Visa inlägg
Har inte påstått att jag "gillar det". Jag skrev att jag inte bryr mig. Har man sex får man räkna med sånt. Jag diskuterar det mesta med mina närmaste vänner, och vore naiv om jag inte räknade med att det är likadant åt andra hållet med min partner.

Påstådde inte heller att de sitter och pratar pedagogiska moment, tycker hon att jag ser ut som en rosa elefant när jag kommer och hon stör sig på det, så är det klart att hon pratar med sina kompisar om det. Troligen så är det för att ha något att prata om och kanske skratta åt som hon säger det, och det är så det är, inte mer med det. Dock så förväntar jag mig ändå att hon säger det till mig, för jag vill inte att hon ska vara besvärad i en så intim och känsloladdad akt som sex innebär. Jag måste få en chans att jobba på det
Du är ung så jag förstår att du inte kan tänka på principen, utan måste hela tiden nämna dig själv som referens. Sex är något som bör vara en privatsak så länge som både parter vill ha det så. Eftersom du inte ser några problem så är saken löst för dig. Dock finns det många som vill ha det privat och skulle bli förbannat sårade om tjekompisarna sitter och jämför penisstorlekar. Det kallas respekt och fattar man inte de oskrivna regler som finns bör man gå till doktorn och få några piller.

En sak har jag lärt mig den jävligt hårda vägen. Det är att "förtroende" som vissa här i tråden tjafsar om är en väldigt flyktig sak. Med risk att få näsan avhuggen så hävdar jag bestämt att tjejer är fenomenala på att prata skit om varandra. Jag har hört det så många gånger att mina öron är på väg att trilla av. Då rör jag mig trots allt inte i sådana kretsar där löst umgänge, uteliv och balla fester står på agendan.

Principen är jävligt enkel. Den som pratar skit om någon kommer GARANTERAT prata skit om dig som lyssnar när du inte är med. Tro inget annat...
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-13, 08:39   #115
sehnpaa
Registered User

sehnpaas avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd Visa inlägg
Det vore kanske enklare om tjejerna kunde berätta för sina pojkvänner istället.
Hur fyller det bekräftelsebehovet?
sehnpaa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-13, 08:40   #116
Sofia4_4
Not so innocent

Sofia4_4s avatar

Reg.datum: Nov 2005
ang off topic diskutionen:
Det är stor skillnad att berätta om sitt sexliv privat till en vännina och att driva med sexet(situationerna). I en sån diskution är man mer lekfullt och man driver med sigsjälv samtidigt. Det är jätte lustigt och onaturligt att beskriva hur en sån diskution går till eftersom den växer av sigsjälv och oftast driver ifrån sanningen ganska ordentligt.

Det gäller att ha en distans till själv och en bra sense of humour, annars blir diskutionen tråkigt och torr som ett russin.

Men, som nån sa tidigare, killar gör samma sak.
Sofia4_4 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-13, 08:50   #117
kharon
Deffa suger fett!

kharons avatar

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
Ursprungligen postat av FreCKo Visa inlägg
Jag kan tänka mig att det tisslas om allt möjligt, men att man verkligen nedlåter sig till att prata om allt är nog att gå får långt, för att få leva i en drömvärld ala sex&city, där det är alla moderna tjejers rätt att få ****** runt och sedan öppet kunna berätta om allt och alla för sina tjejkompisar och dricka cosmopolitans.

Det handlar inte om att skämmas för något, det handlar om ömsesidig respekt åtminstone förhoppningsvis i ett förhållande. Jag kan tänka mig att om man är lösaktig och knullar runt så kanske andra saker gäller, naturligtvis beroende på vilken typ av människa man är. På något sätt förknippar jag detta med enfald. Pladdertackor som inte vet bättre.
Gammal 2007-02-13, 08:55   #118
Gpajpen
Registered User

Gpajpens avatar

Reg.datum: Apr 2006
hahah va. man vet ju alltid allt om vad som pågick? iaf närmsta polarna, riktiga detaljer kanske inte kommer fram men man vet det mesta.
jävlar i havet "lista ut"
Gpajpen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-13, 08:57   #119
MasterChief
Världens Största Kyk®

MasterChiefs avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia4_4 Visa inlägg
ang off topic diskutionen:
Det är stor skillnad att berätta om sitt sexliv privat till en vännina och att driva med sexet(situationerna). I en sån diskution är man mer lekfullt och man driver med sigsjälv samtidigt. Det är jätte lustigt och onaturligt att beskriva hur en sån diskution går till eftersom den växer av sigsjälv och oftast driver ifrån sanningen ganska ordentligt.

Det gäller att ha en distans till själv och en bra sense of humour, annars blir diskutionen tråkigt och torr som ett russin.

Men, som nån sa tidigare, killar gör samma sak.
Är det verkligen det? Jag skulle inte uppskatta om min fru pratade om vårt sexliv i detalj för sin bästa kompis. Henne träffar jag ju regelbundet!

Nej, min erfarenhet är att killar inte alls göra samma sak. I Lumpen var det givetvis mycket sexsnack men det handlade mest om sex "i sig" och var inte riktat till att lämna ut någon.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-13, 09:00   #120
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Citat:
Ursprungligen postat av sehnpaa Visa inlägg
Hur fyller det bekräftelsebehovet?
Tänkte inte på det :/
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:52.