Gött pass fö. Men orka gå nästan två timmar i detta vädret. Usch.
Mm, duktig lillbabe va?! H*n hörde kanske på flåsandet och stånkandet att mammsens krafter håller på att tryta och förstod att här behövs det lite lillbabe-coachning :love:
Vädret var det inga problem med eftersom jag var så inpackad i tjocka kläder och hade bra musik i lurarna =)
Citat:
Ursprungligen postat av tinus
Grymt benpass sis!! Härligt med en extra "spark i baken" Han tyckte mamma var lite slö tror jag...En riktig champion som sagt!
Jag gör så gott jag kan sis
H*n verkar ha mer kraft i sina ben än mammsen
__________________ Jag som föddes för att dö ska leva livet fullt ut
Det är oftast utsidan som tänder en låga,
men det är insidan som håller den brinnande.
Vilade från styrketräningen idag men blev lite mental träning istället! Den mentala träningen bestod av att besegra olusten att ge sig ut i kylan för att gå in till stan och fika med några kompisar! I made it Gick fram och tillbaka till stan, en promenad på sammanlagt 1,40 tim. Skönt att röra på sig lite idag oxå
Vilade från styrketräningen idag men blev lite mental träning istället! Den mentala träningen bestod av att besegra olusten att ge sig ut i kylan för att gå in till stan och fika med några kompisar! I made it Gick fram och tillbaka till stan, en promenad på sammanlagt 1,40 tim. Skönt att röra på sig lite idag oxå
Hm...vad gjorde du och MR Smith igår egentligen??
Duktig flicka!Tänk vad man kan utsätta sig för bara för att få lite fika
Jag har precis varit på ditt gym.
Pez räddade mig ifrån att svimma i hackliften (sant.).
Nu kommer jag vara där jämt. Tjo! (Lite snurrig.).
Lil´Tiny Ass: Vad jag och Mr Smith gjorde har du inte med att göra! Men så mycket kan jag avslöja att det han gör med mig och my ass under våra svettiga pass är nånting i hästväg
Krampus
Välkommen till stans bästa gym!
Förstår att du höll på att svimma om Pez hade kört där innan dig *host,host*
Vi lär ju ses om du är där JÄMT =)
Lil´Tiny Ass: Vad jag och Mr Smith gjorde har du inte med att göra! Men så mycket kan jag avslöja att det han gör med mig och my ass under våra svettiga pass är nånting i hästväg
Krampus
Välkommen till stans bästa gym!
Förstår att du höll på att svimma om Pez hade kört där innan dig *host,host*
Vi lär ju ses om du är där JÄMT =)
Jag vet.. I'm sizzling hot.
Försökt få Krampis att förstå glädjen med att jucka dipsställningen ett otal gånger nu utan resultat.. kanske nåt du kan förevisa vid tillfälle?
jag och Mr Smith ska dejta ikväll om jag orkar hålla mig vaken.
Just nu går det mest runt i huvudet av trötthet.
Om man ska ha dejt med Mr Smith är det bäst att inte vara trött
Vadan denna trötthet, vintertrött??
Citat:
Ursprungligen postat av Pez
Jag vet.. I'm sizzling hot.
Försökt få Krampis att förstå glädjen med att jucka dipsställningen ett otal gånger nu utan resultat.. kanske nåt du kan förevisa vid tillfälle?
Hot minsann..
Men du..Du kanske inte har det rätta "knycket" i den övningen så att han inte förstår tjusningen med dipsställningsjuck? Kanske bäst att ta kontakt med The Master of Juckotjucko a´la dipsing, the one and only E**a-L***ea Men visst kan jag visa hur jag gör min tolkning av övningen
Cilia: Du ser..Mr Smith känner av hur hans kvinnor mår för dagen och anpassar sig därefter! Varför sov du dåligt, fullmåne?
Gick in till stan idag á 50 min. Var och friserade mig så att jag är fin på julafton Hade klätt på mig jättemycket kläder eftersom det såg kallt ut, ack vad jag bedrog mig. Svetten rann på mig när jag kom fram till frisören..Naturligtvis blev det lite fika hos frissan innan träningen *MUMS*
Dagens pass Rygg
Div uppvärmingsövningar i cc
Sittande rodd med tjurhandaget
1x10 50 kg (Droppset)
1x10 45 kg
1x6 40 kg
1x4 35 kg
Vila
1x10 50 kg
1x8 45 kg
1x6 40 kg
1x4 35 kg
Min ork dör verkligen fort när jag kör droppset, ändå envisas jag med att köra det
Stångrodd med Mr Smith
1x12 40 kg (Droppset)
1x12 20 kg
Kort vila
1x10 40 kg
1x12 20 kg
kort vila
1x10 40 kg
1x10 20 kg
Sen en övning i cc som jag inte har nåt namn på. Ett handtag i vardera övre trissa och dra nedåt med armbågarna. Har sett folk göra den och tänkte att jag skulle testa den och se om den var nåt för mig. Den var ok tycker jag!
2x12 25 kg
2x12 30 kg
Sittande enhandsrodd
3x10 20 kg
Sen vart det bråttom hem till maten och sonen. Inte så tung eller jobbig träning idag, kändes mer som ett cirkulations/genomblödnings pass. Jag har luftat ryggen idag iaf
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
jag lurade mig också på temperaturen igår.
Att det ska vara så svårt att hålla en jämn en? Du får prata med vädergudarna.
Jag sov bra men kom inte i säng förrens 3 på morgonen därför var jag trött.
Men jag tror fullmånen spelade spratt med mig i går kväll. visste inte att det var fullmåne men det kändes så i kroppen. så trots att jag var trött hade jag svårt att somna.
bra pass där ändå.
skönt att det är ngn som tar tjuren vid hornen! *G'
Nu har jag drömt igen, denna gången var jag i rymden och fick se lillbabe genom magen. Magen var genomskinlig så jag såg rätt in på h*n. Sen så var h*n utanför magen och till min förvåning så hade h*n kycklingvingar till armar o ben (måste vara min dolda rädsla för att h*n ska få mina kycklingben eller nåt) Sen hade jag det vanliga problemet att stoppa tillbaka h*n in i magen. Är detta normala drömmar???
Igår var vi och tittade på barnvagn. Jag blir helt jäkla snurrig, det är en djungel därute. Det är inte som när Tim var liten, näe, nu är det som små racerbilar eller nåt. Dubbla bromsar hit o dit och fäll fram, ta bort, sätt dit, luftintag, titthål, lufthjul, fjädring, krom, bälten, mjuk eller hård! WHY?? Jag vill ha en snygg vagn (Man är väl tjej *s*)
Blev ingen träning idag, men man kan kanske säga att jag fick lite träning iom att jag slipat väggh***vetet hela dagen??
Slänger in lite dagsformsbilder, börjar känna mig vattning och tung. Värre lär det bli nu på slutet
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Gudarna är elaka helt enkelt.
skicka ner dom med enkel biljett till helvetet så tar vi över däruppe så det blir lite ordning och reda.
Tänk att man ska behöva gå in överallt och styra upp för att det ska funka!!!
*ser hur mina kollegor skakar på huvudena i bakgrunden igenkännande*
Härliga bilder och man ser fortfarande magmucklerna.
Barnvagnar har jag förstått är värre än att köpa bil.
ALLT ska väljas, däck, handtag, chassi, korg, tyg stänkskydd etc.
Helt galet.
Välj vad du vill bara du inte väljer en sån där jäkla dubbelvagn.
Jag ska starta ett parti emot dubbelvagnar. Förr var det bara dom som lyckades trycka fram tvillingar som hade dom men nu har ju alla som har 2 barn en.