Jag var i samma sits som TS förutom muskulös och snygg som varade ca 12år(ca 16-28, så ca 12år helt borta) innan jag "nästan helt" kom ut ur det.
För att göra det kort så var samtliga mina problem pga psykisk ohälsa. Klart bättre nu men ändå ömtåligt, så håller mig med till aktiviteter som verkligen gör mig glad och ger mig energi.
Kolla upp om det finns i släkten? Tror mycket ligger i obalanser i hjärnan, speciellt för mig med dålig kost och övervikt i 12år.
För mig hjälper stora mängder 5-HTP(Seratonin), just börjat med det senaste 3 månaderna och aldrig varit bättre.
Under mina 12 år och även nu så läser man och får många tips överallt, men har man inte psykiska hälsan och psykiska energin att ta till sig dom är dom totalt värdelösa om inte bara motsatt effekt.
Träffade ett par tjejer efter man blev bättre och snygg och vältränad, men iaf i min situation har det aldrig gjort något bättre i sig. Därför har jag helt slutat träffa tjejer senaste året och klart gjort saken bättre, tills man verkligen hittar sitt rätta jag.
PS: Ja stämmer jag är registrerad Reg.datum 2009-05-07 Haha