Var väl mer att jag är mer sugen på en nystartad serie för att slippa sitta och mata igenom alla säsonger. Men sedan tog jag upp breaking bad för att det har några kompisar rekommenderat men då måste jag plöja säsonger :p
Sitta och plöja igenom hela säsonger av serier är ju grymt Men sen får man sig ett tråkigt uppvaknande när man måste vänta en vecka mellan varje avsnitt, eller flera månader/år innan nästa säsong.
När börjar alla serier? Typ Californication och Mad Men.
Citat:
Ursprungligen postat av forestgrove
Jag använder next-episode-net för att hålla koll på alla serier jag kollar på. Dom brukar hålla sig ganska väl uppdaterade i när serier drar igång med nya säsonger
MyEpisodes använder jag mig av. De har en (enligt mig) bra kalenderfunktion. Man lägger till de serier man vill följa i sin lista, och då syns sedan samtliga nya avsnitt i kalendern.
MyEpisodes använder jag mig av. De har en (enligt mig) bra kalenderfunktion. Man lägger till de serier man vill följa i sin lista, och då syns sedan samtliga nya avsnitt i kalendern.
+1 på MyEpisodes. Har testat ganska många under åren men alltid kommit tillbaka till MyEpisodes. Inget mästerverk designmässigt men den är väldigt överskådlig samtidigt som den har tre vyer jag verkligen gillar:
- Kalendervy över månadens alla serier.
- Tid spenderad på samtliga TV-serier uppdelat per serie.
- Listvy där senaste avsnitten listas och man enkelt kan kryssa i avklarade.
Dessutom ett plus för att man funnits sedan 2000, även om uppdateringarna varit icke-existerande senaste åren.
"Det är ju så att alla bedömare är ju helt eniga om att det inte finns något militärt hot mot Sverige och jag kan väl säga att vi är beredda på det." - TV4
Färdig med Sopranos, fantastisk serie från första till sista avsnittet. Slutscenen var intressant - ett intressant "avslut" som som knöt ihop serien väl. Nu blir det The Wire, sett första avsnittet och det verkar lovande.
Jag behöver verkligen en ny serie. De jag gillar har jag plöjt ett antal gånger och jag har försökt mig på nya utan att hitta något vettigt.
Jag gillar:
Downton Abbey
Friends
It's Always Sunny in Philadelphia
the OC
Sex & The City
The Walking Dead
Californication
Entourage
TBBT
Jag har försökt se utan framgång:
Breaking Bad
The Carrie Diarys
Desperate Housewives (följde på TV för många år sedan)
Supernatural
Once Upon A Time
Sons of Anarchy
Jag behöver verkligen en ny serie. De jag gillar har jag plöjt ett antal gånger och jag har försökt mig på nya utan att hitta något vettigt.
Jag gillar:
Downton Abbey
Friends
the OC
Sex & The City
The Walking Dead
Californication
Entourage
TBBT
Breaking Bad
The Carrie Diarys
Supernatural
Once Upon A Time
Sons of Anarchy
Jag gillar:
Downton Abbey
Friends
the OC
Sex & The City
The Walking Dead
Californication
Entourage
TBBT
Breaking Bad
The Carrie Diarys
Supernatural
Once Upon A Time
Sons of Anarchy
Vad fanken ska jag se?
Boardwalk Empire, ligger på tredje avsnitten på första säsongen och det verkar vara väldigt lovande.
Såg första avsnittet av Almost Human igår, riktigt bra, verkar otroligt påkostad, lite bladerunner över det hela. Go Karl Urban.
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad