Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-01-06, 22:33   #11701
Scratch89
Klädsamt knubbig

Scratch89s avatar

Reg.datum: Dec 2004
Skicka länken Kwon.
Gammal 2010-01-06, 22:34   #11702
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
http://www.tekkenzaibatsu.com/tekken...hp?id=hwoarang

http://www.tekkenzaibatsu.com/forums...s=&forumid=160

Hwoarang FrameData
http://docs.google.com/Doc?docid=0AY...dnd6dGdm&hl=es

Senast redigerad av Kwon den 2010-01-06 klockan 22:36.
Kwon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-01-07, 09:01   #11703
Alfred Nobel
De e stekigt! Stek, stek, stek...

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon Visa inlägg
När Scralle kan följa upp på sina bounds! blir han mkt giftig, vilket krävs mot RagnarÖK!
Eller var det inte RagnaRÖK? Jag införskaffar en mikrofon idag eller imorgon, då blire hets hets hets under matcherna
Alfred Nobel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-01-07, 09:38   #11704
Scratch89
Klädsamt knubbig

Scratch89s avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas Sjöö Visa inlägg
Eller var det inte RagnaRÖK? Jag införskaffar en mikrofon idag eller imorgon, då blire hets hets hets under matcherna
Det räckte inte med mitt roidande, eller?
Gammal 2010-01-07, 12:08   #11705
MrBurner
Registered User

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Mart|n Visa inlägg
Självklart ska jag köpa God of War III! Jag vet bara inte vilken version som jag ska köpa... Jag har ju väntat på GoW III ända sen jag spelade tvåan och chains of olympus!
Ultimate Trilogy-versionen verkar ju rätt fet. Men för min del blir det nog bara en vanlig enkel version då samlarutgåvorna inte verkade innehålla så häftiga saker.
MrBurner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-01-07, 13:53   #11706
Sir Anselm
Registered User

Sir Anselms avatar

Reg.datum: Oct 2003
Jaha, Darksiders eller Bayonetta imorgon? Lutar nog åt Darksiders för min del, även om Bayonetta överlag verkar få högre betyg...
Gammal 2010-01-07, 14:43   #11707
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel

Lasse Kongos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Sir Anselm Visa inlägg
Jaha, Darksiders eller Bayonetta imorgon? Lutar nog åt Darksiders för min del, även om Bayonetta överlag verkar få högre betyg...
Jag har möjlighet att hämta båda idag, men Bayonetta ska ju tyligen vara ganska mycket sämre till Ps3, långa laddningstider sämre framerate etc, riktigt tråkigt, jag är dock inte så intresserad av spelet, men ändå tråkigt.

Darksiders har jag provat för ett tag sedan, det verkar vara ett helt ok spel men inget spel man kommer komma ihåg allt för länge, tror ärligt jag själv hoppar båda.

Däremot är jag sååå förbannat sugen på Trials HD, har testat Trials 2 på datorn men det är inget kul att spela på datorn, så jag sitter och funtar på och köpa en 360 idag, men så fattigt att man måste köpa till nätverksskiten till 360 om man kör trådlöst.

Men om någon vet svar på detta, jag har ju 100mb fiber, om jag bara drar ur kabeln ur routern och stoppar in i 360 när jag ska ha den och sedan tillbaka till routern när jag ska ha dator eller Ps3, kan det fucka upp det trådlösa eller är det bara att byta?

Hoppas ni förstår var jag menar
Gammal 2010-01-07, 14:51   #11708
Sir Anselm
Registered User

Sir Anselms avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo Visa inlägg
Jag har möjlighet att hämta båda idag, men Bayonetta ska ju tyligen vara ganska mycket sämre till Ps3, långa laddningstider sämre framerate etc, riktigt tråkigt, jag är dock inte så intresserad av spelet, men ändå tråkigt.

Darksiders har jag provat för ett tag sedan, det verkar vara ett helt ok spel men inget spel man kommer komma ihåg allt för länge, tror ärligt jag själv hoppar båda.

Däremot är jag sååå förbannat sugen på Trials HD, har testat Trials 2 på datorn men det är inget kul att spela på datorn, så jag sitter och funtar på och köpa en 360 idag, men så fattigt att man måste köpa till nätverksskiten till 360 om man kör trådlöst.

Men om någon vet svar på detta, jag har ju 100mb fiber, om jag bara drar ur kabeln ur routern och stoppar in i 360 när jag ska ha den och sedan tillbaka till routern när jag ska ha dator eller Ps3, kan det fucka upp det trådlösa eller är det bara att byta?

Hoppas ni förstår var jag menar
Ja jag såg det där med PS3-versionen, vissa verkar ha svårt att lyckas med överföringen mellan format.

Trials HD är sjukt kul, med Big Pack till så finns det ju en hel del att göra. Kul att bygga banor också. Men jag har nog inte klarat en enda av Extreme-banorna, fattar inte hur det går till, ha ha...

Men har du inga LAN-portar på routern? Om du nu har routern så nära 360:n så du bara kan byta sladd så borde du ju kunna köra vanlig LAN istället för trådlöst?
Gammal 2010-01-07, 14:54   #11709
Lasse Kongo

Lasse Kongos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Sir Anselm Visa inlägg
Ja jag såg det där med PS3-versionen, vissa verkar ha svårt att lyckas med överföringen mellan format.

Trials HD är sjukt kul, med Big Pack till så finns det ju en hel del att göra. Kul att bygga banor också. Men jag har nog inte klarat en enda av Extreme-banorna, fattar inte hur det går till, ha ha...

Men har du inga LAN-portar på routern? Om du nu har routern så nära 360:n så du bara kan byta sladd så borde du ju kunna köra vanlig LAN istället för trådlöst?
Jo, den har massa portar, jag är sjukt kass på sånt här, bara dra en nätverkskabel från routern till 360 alltså, ja det är väl knappt en halvmeter emellan, det borde jag tänkt på själv egentligen

Och då funkar ju det trådlösa som vanligt på allt man kör det till?
Gammal 2010-01-07, 14:56   #11710
Sir Anselm
Registered User

Sir Anselms avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo Visa inlägg
Jo, den har massa portar, jag är sjukt kass på sånt här, bara dra en nätverkskabel från routern till 360 alltså, ja det är väl knappt en halvmeter emellan, det borde jag tänkt på själv egentligen

Och då funkar ju det trådlösa som vanligt på allt man kör det till?

Jo det borde funka precis som vanligt...
Gammal 2010-01-07, 15:02   #11711
Lasse Kongo

Lasse Kongos avatar

Kanon, får se hur det blir, Trials 2 till PC kanske lyckas stilla min törst, det är ju sjukt kul men hatar spela med tangenter =)
Gammal 2010-01-07, 15:23   #11712
Snobbe
Registered User

Reg.datum: Sep 2008

SSF4!!! fan va grymt de ser ut måste jag säga.
Snobbe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-01-07, 15:37   #11713
Lasse Kongo

Lasse Kongos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Snobbe Visa inlägg

SSF4!!! fan va grymt de ser ut måste jag säga.
Verkligen, ska börja nöta SFIV lite mer så man är lite varm i kläderna tills det kommer, längtar så förbannat, synd att det blev framflyttat.
Gammal 2010-01-07, 15:46   #11714
Lasse Kongo

Lasse Kongos avatar

Darksiders är tydligen bättre till Ps3, så Ps3 fick ett bättre och 360 ett som är bättre (bayonetta)

Allt enligt Mr Mäki himself, då stämmer det nog =)

http://www.gamereactor.se/brev/14265...ers+grafik%3F/

Tycker det är synd att inte alla utvecklare som gör multiplattform verkligen försöker få spelen identiska, de bör inte vara ett problem tycker man.
Gammal 2010-01-07, 18:24   #11715
Jagärsvag
Registered User

Reg.datum: Aug 2008
Finns det ingen mikrofon till ps3an som man kan trycka på en knapp med foten eller liknande för att snacka? Jag svär och skriker en hel del när jag spelar och det är inget jag vill att hela gruppen ska höra, vad göra?
Jagärsvag är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:47.