2011-06-17, 15:57
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
Jag håller med om att många beter sig som svin när de raggar.Men t.ex på en arbetsplats så raggar en kille på en tjej så där lite i smyg.Hon fattar men ger inget direkt svar åt honom och plötsligt går det rykte om hur "han den där som raggar på alla" eller nåt liknande.
|
|
|
2011-06-17, 16:19
|
|
Guest
|
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor_Balck
Du har pm! Skämt och sido, du kan nog chilla ett tag till så lär någon erövra dig tids nog 
|
Det har varit dåligt med det hela mitt liv ^^
|
|
|
2011-06-17, 17:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag
Det har varit dåligt med det hela mitt liv ^^
|
Märkligt, folk kanske inte vågar erövra dig då  rent utseendemässigt så lär det inte finnas några hinder.
|
|
|
2011-06-17, 17:10
|
|
Hockeybög deluxe
Reg.datum: Mar 2009
|
Börja med att undvika sthlm/malmö/göteborg, där vill väl alla vara singel? Alla är sönderstressade och har inte ens tid att stanna upp och snacka, blicken rakt fram och gärnet.. om man ska lyckas haffa nån måste man nästan fälla någon!
|
|
|
2011-06-17, 17:17
|
|
Guest
|
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor_Balck
Märkligt, folk kanske inte vågar erövra dig då  rent utseendemässigt så lär det inte finnas några hinder.
|
Nä, jag skyller inte bristen på raggande på mitt utseende.
Sen går jag ju faktiskt aldrig ut och festar så det enda som blir kvar är vardagssituationer och det kanske är väldigt ovanligt att folk vågar gå rakt på sak i miljöer där man titt som tätt stöter på varandra.
|
|
|
2011-06-17, 17:20
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av joasimo
Börja med att undvika sthlm/malmö/göteborg, där vill väl alla vara singel? Alla är sönderstressade och har inte ens tid att stanna upp och snacka, blicken rakt fram och gärnet.. om man ska lyckas haffa nån måste man nästan fälla någon!
|
Hehe, ja, det är fan omöjligt att hitta någon som vill ha något seriöst här. Allvarligt, flyttar göteborgskorna utomsocknes när de vill stadga sig, eller?
|
|
|
2011-06-17, 17:21
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2011
|
Citat:
Sen går jag ju faktiskt aldrig ut och festar så det enda som blir kvar är vardagssituationer och det kanske är väldigt ovanligt att folk vågar gå rakt på sak i miljöer där man titt som tätt stöter på varandra.
|
Med tanke på hur du ser ut så skulle du i stort sett kunna gå fram till vem som helst du tycker verkar intressant. Tror att risken för att någon ens ska våga gå fram till dig utan lite alkohol är ganska liten. Beauty can be a curse.
|
|
|
2011-06-17, 17:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
|
Jo, det är säkert en stor anledning. Har själv aldrig gjort nåt sånt i en vardagssituation, e nog lite för mesig tror jag, och det är väl långtifrån alla som har "the balls" att göra det heller. Sen att gå ut då kommer det säkert komma fram folk, men kanske inte riktigt dom där essen du letar efter
|
|
|
2011-06-17, 17:23
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Big Sleazy
Med tanke på hur du ser ut så skulle du i stort sett kunna gå fram till vem som helst du tycker verkar intressant. Tror att risken för att någon ens ska våga gå fram till dig utan lite alkohol är ganska liten. Beauty can be a curse. 
|
+1. Nu säger jag absolut inte det här för att ragga, men jag undrar om jaaaaag har fattat hur galet snygg hon är (såvida inte avataren och profilbilden ljuger).
|
|
|
2011-06-17, 17:35
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Nu är inte jag någon med elefantballar när det kommer till vardagsraggande, eller vad man ska kalla det, men jag förstår verkligen inte hur man kan fega ur pga någons utséende. Att hon är snygg borde ju vara extra motivation att samla mod till sig och gå fram.
|
|
|
2011-06-17, 17:39
|
|
Hockeybög deluxe
Reg.datum: Mar 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Hehe, ja, det är fan omöjligt att hitta någon som vill ha något seriöst här. Allvarligt, flyttar göteborgskorna utomsocknes när de vill stadga sig, eller?
|
Ja efter gymnasium flyttar alla tjejer till storstäder, antingen pluggar eller jobbar.. sedan driver dom runt som singlar för att sedan inse att det är slut på det roliga och dags att hitta nåt seriöst, då drar dom vidare.
Senast redigerad av joasimo den 2011-06-17 klockan 17:40.
|
|
|
2011-06-17, 17:39
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Nu är inte jag någon med elefantballar när det kommer till vardagsraggande, eller vad man ska kalla det, men jag förstår verkligen inte hur man kan fega ur pga någons utséende. Att hon är snygg borde ju vara extra motivation att samla mod till sig och gå fram.
|
En vanlig bieffekt av att ha gått högstadiet är att ekvationen snygg=ond är djupt inprogrammerat i hjärnbarken.
|
|
|
2011-06-17, 17:55
|
|
Guest
|
Enligt mig ser jag bra ut men jag tycker inte att det borde vara ett hinder, snarare motivation  som även Yes påpekade.
Det är som sagt inget problem att fixa ragg, det jag undrar över är varför jag alltid ska vara fixaren (som jag redan skrivit). Jag tycker att det är sjukt kul att ragga så det är väl eg inga problem, men hade varit kul att bli uppraggad någon gång också och jag hade blivit mycket imponerad av den man som tagit det steget och vågat, extra mycket eftersom det (nästan) aldrig hänt.
Jag har vid närmare eftertanke fixat alla mina ragg förutom ett enda, själv.
|
|
|
2011-06-17, 17:57
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
Fat är det inte lite så att man är medveten om vilken nivå ens eget utseende ligger på och raggar därefter?Jag vet inte många fulingar som skulle en brud som är mycket snyggare än dom själva (bortsett kändisar med dollars i börsen)
|
|
|
2011-06-17, 17:58
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2010
|
I och för sig - när jag väl blir vardagsraggad på så blir jag så himla ställd att jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig. Händer rätt ofta att kunder (stamkunder eller nya) smiter in någon kommentar i samband med att jag jobbar med dom och nämner nåt om någon lunch eller att jag är snygg eller jag vet inte, men då blir jag så ställd att jag bara pratar bort det.
Borde vara mer vardagsraggning egentligen. Vet inte hur många gånger jag sett någon jag tänkt att jag skulle gå fram till men aldrig någonsin vågar. Tror jag är för rädd att få nobben helt enkelt...
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:45.
|

|