1, Känner inte alls igen att få ont i huvudet när jag springer, kan det vara som någon annan nämnt; vätskebrist? Jag måste alltid ha håret i tofs när jag springer annars blir jag irriterad på det, och av det kan jag ibland få huvudvärk, det är inget sånt i ditt fall?
2, Brukar försöka tvinga med nån när jag springer så att jag inte ska vara ensam, pga det är jobbigt att jämt behöva tänka på att nån idiot kan komma och hoppa på en. Tror dock inte att karate eller liknande hjälper, bättre kanske på att öva på sina spurter

Försöker springa där det är relativt mycket folk, men det är ju inte så lätt om det är tidigt på morgonen..
3, Nycklarna är ett stort problem.. Har man de i en snodd runt halsen dinglar de, har man de i byxfickan är de ivägen plus att man är livrädd att tappa dem. Brukar ha de i en snodd runt handleden, inte bra det heller men funkar. Har tänkt köpa en sån där liten väska som är som ett armband, men det har inte blivit av än.
Det är ju samma problem om man vill ha med sig MP3-spelaren, var gör ni andra av den?
4, Äter aldrig innan.
PS. Nina, jag skulle aldrig ta på mig ett par tights av samma anledning som du, de går helt enkelt inte ihop med min kroppsform tyvärr. Men i ditt fall så tror jag det är obefogat, av de bilder man sett på dig så tror jag att du skulle passa bra i dem. Tycker inte du har "feta vader" alls, så låt inte det hindra dig.
Hur mycket springer du/vecka?
Något lopp som du ska springa i år?