Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-05-15, 11:11   #91
Juliette
Hobby huligan.

Juliettes avatar

Reg.datum: Oct 2005
1, Känner inte alls igen att få ont i huvudet när jag springer, kan det vara som någon annan nämnt; vätskebrist? Jag måste alltid ha håret i tofs när jag springer annars blir jag irriterad på det, och av det kan jag ibland få huvudvärk, det är inget sånt i ditt fall?

2, Brukar försöka tvinga med nån när jag springer så att jag inte ska vara ensam, pga det är jobbigt att jämt behöva tänka på att nån idiot kan komma och hoppa på en. Tror dock inte att karate eller liknande hjälper, bättre kanske på att öva på sina spurter Försöker springa där det är relativt mycket folk, men det är ju inte så lätt om det är tidigt på morgonen..

3, Nycklarna är ett stort problem.. Har man de i en snodd runt halsen dinglar de, har man de i byxfickan är de ivägen plus att man är livrädd att tappa dem. Brukar ha de i en snodd runt handleden, inte bra det heller men funkar. Har tänkt köpa en sån där liten väska som är som ett armband, men det har inte blivit av än.

Det är ju samma problem om man vill ha med sig MP3-spelaren, var gör ni andra av den?

4, Äter aldrig innan.

PS. Nina, jag skulle aldrig ta på mig ett par tights av samma anledning som du, de går helt enkelt inte ihop med min kroppsform tyvärr. Men i ditt fall så tror jag det är obefogat, av de bilder man sett på dig så tror jag att du skulle passa bra i dem. Tycker inte du har "feta vader" alls, så låt inte det hindra dig.

Hur mycket springer du/vecka?
Något lopp som du ska springa i år?
Juliette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-15, 11:40   #92
z_bumbi
Nallemoderator

z_bumbis avatar

Reg.datum: Feb 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Nina L
Varför ligger tråden i allmänt? På grund av fråga 2 och 3, som jag trodde var för allmäna. Det är bara att flytta den om den platsar i vikter & kondition.
Jo jag vet att det bara är att flytta den men det är numera x antal ganska ovidkommande inlägg också som jag inte orkar rensa.

Om du har flera frågor i samma inlägg och är osäker på var de hör hemma så är det ju enklare att dela på dem om du inte tycker att de passar på ett visst ställe?

Edit: Om mösa blir för varmt eller inte måste får du testa, det behöver inte vara en pälsmössa direkt.

"Your physiology doesn't care what your philosophy is"
z_bumbi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-15, 11:43   #93
viktor88
Registered User

Reg.datum: Feb 2005
ja får ont i huvet av att bara tänka tanken på att sätta på mig ett panband
viktor88 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-15, 13:17   #94
Nina L
Honorary Member.

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ursprungligen postat av z_bumbi
Om du har flera frågor i samma inlägg och är osäker på var de hör hemma så är det ju enklare att dela på dem om du inte tycker att de passar på ett visst ställe?
Jag tyckte att de passade fint i Allmänt. Det var du som inte verkade hålla med. Men visst hade jag kunnat starta 1-4 olika trådar i olika forum istället, jag tror dock att det hade irriterat en del. (Inga namn nämnda. Ni vet vilka ni är, gnällspikar!)

Men ok, jag är inte den som vill vara olydig: Jag skall hålla allmänt fritt från träningsrelaterade frågor i framtiden.
Nina L är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:49.