2006-03-01, 19:16
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2003
|
Arne Persson, Lillgrabben, Jwzrd, Stahlberg, Allan, Lizard, King Grub, z_bumbi, Sverker och Jörgen för att ta del av deras imponerande kunskaper men även humor, där Jwzrd utmärker sig och utifrån tanken "ett gott skratt förlänger livet" bidragit till att jag säkert kommer att bli minst 150 år gammal.
Sedan hela greppligan, Mart|n, Jense, CoC, Zakath, Svedberg, Deadlift, Norlund, Honn med flera.
Hoppsan, vilken sned könsfördelning det blev... Tänker efter lite till och inser att jag nog ofta läser inlägg av Nina Lätt (och försöker varje gång att inte titta på avataren), emmzan, Afanatic och några till.
//Jim
|
2006-03-01, 19:34
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Nina L
That would be me. Du svarar i alla fall ofta på mina inlägg. 
|
Och alltid under pistolhot av Kwon
Nä, men du skrev ju en lista utan mig precis efter, så bara därför
får du inte va mä *räcker ut tungan*
|
2006-03-01, 19:36
|
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2003
|
av brudarna så är tinus och annab mina flickvänner och afanatic min älskarinna.
sjukt roliga brudar som tränar stenhårt och har fötterna på jorden. En kombination som inte alltid är så lätt att hitta.
Nina l har 2 av dom egenskaperna, men hon verkar inte träna så hårt så hon får vara mitt ögongodis
|
|
|
2006-03-01, 19:38
|
|
|
csdfgdsagfdsgfdsgfgf
Reg.datum: Nov 2004
|
Briskis, Cali, Medusa, Hackstait, Myten, TheGame och Främlingslegionären är mina favvisar.
|
|
|
2006-03-01, 19:40
|
|
|
Shemale performer
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Herkulez
sjukt roliga brudar som tränar stenhårt och har fötterna på jorden. En kombination som inte alltid är så lätt att hitta.
Nina l har 2 av dom egenskaperna, men hon verkar inte träna så hårt så hon får vara mitt ögongodis 
|
Nice harem. Dela med sig lite kanske?
|
|
|
2006-03-01, 19:41
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av OggeP
Nice harem. Dela med sig lite kanske? 
|
du är en kompis, klart jag delar med mig.
|
|
|
2006-03-01, 19:50
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
|
Ok, fötterna på jorden. Vart är den andra egenskapen som Nina L har om hon inte tränar stenhårt, som du nämner?
Eller menade du 1 egenskap fördelat på två bröst?
|
2006-03-01, 19:58
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Metal_boy_
Ok, fötterna på jorden. Vart är den andra egenskapen som Nina L har om hon inte tränar stenhårt, som du nämner?
Eller menade du 1 egenskap fördelat på två bröst?
|
det med, men hon är rolig som fan.
|
|
|
2006-03-01, 20:04
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Jompi
|
|
2006-03-01, 20:04
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
det med, men hon är rolig som fan.
|
Nu såg jag att roliga var med, missade det. Råkade väl titta i analfabetisk ordning.
|
2006-03-01, 20:10
|
|
|
Honorary Member.
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Metal_boy_
Nä, men du skrev ju en lista utan mig precis efter, så bara därför får du inte va mä *räcker ut tungan*
|
Nä, men jag orkade ju inte skriva upp alla. Det blev för svårt. Klart att jag läser dina, speciellt som det finns så stor risk att det är en quote på något som jag har skrivit.
Jag läser inlägg av alla som det går att skämta med, så kan man väl sammanfatta det.
|
|
|
2006-03-01, 20:55
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
Det måste vara NÅGOT fel på mitt utseende. Som jag många gånger berättat söker sig alla hemlösa alkoholister i Helsingfors till mig och frågar : "Onks sul rahaa? Onks sul tupakkaa?" (= Har du pengar? Har du tobak). Jag måste se ovanligt enfaldig ut, för de blir alltid lika förvånade när jag säger nej.
När jag besökte Stockholm senaste söndag-tisdag (flög alltså hem igår) besökte vi, min ungdomsadept och jag, ett internetcafé. Efter en stund gick jag ut för att handla. Genast kom en tiggare fram och frågade efter pengar. Jag svarade nej. Jag gick tillbaka till internetcafét, och minsann : där mötte jag samma tiggare.
När jag jagat iväg honom hörde jag honom muttra : "De är ena fula och snåla jävlar, dedär finnarna. Dendär hade ju röst som en furir, rumpa som en elefant, öron som flaggor, mage som en fotboll och armar som stockar". Av denna kommentar drar jag slutsatsen att jag ärvt rösten, rumpan, öronen, magen och armarna av Napoleons hustru. Av elefanten har jag, såvitt jag vet, bara fått snabeln (samt den del av hjärnan som har minnesfunktionerna, men det har jag berättat om i en annan tråd).
Min adept är mycket vackrare än jag (till hans egen och många kvinnors glädje). Men han har istället något i sitt utseende som mycket ofta framkallar andras agressivitet. Härom veckan, då vi först tränat, sedan ätit, och sedan varit och spelat biljard, kom vi gående vid Helsingfors järnvägsstation. Snett vid sidan av oss fanns tre drogpåverkade somalier. För ovanlighetens skull gick jag först. Jag gick raka vägen förbi, utan problem. När adepten kom förbi slog en av de tre männen ut med handen och försökte slå honom på halsen. (Detta borde han förstås inte ha gjort)
En vecka senare satt vi på tunnelbanan, och ett gäng högljudda (finska) ungdomar satt i andra ändan av vagnen. En av dessa reste sig upp, gick HELA VÄGEN genom vagnen, just för att käftas med min adept. Den gången lyckades jag pga auktoritärt beteende hindra att bråkstaken blev nerslagen.
Detta var mycket off-topic, men jag vill framhålla att jag trots mitt något tvivelaktiga påbrå tycks se lugn och fredlig ut (medan andra, utan släktskap till krigselefanter eller - framförallt - Napioleons hustru, råkar i bråk utan egen förskyllan).
|
2006-03-01, 20:57
|
|
|
Registered User
|
Har för övrigt hittat på ett trevligt knep, som roar mig mycket. När någon kommer fram och begär tobak tar jag fram ett cigarrettpaket ur fickan. Så öppnar jag det, tittar i det, visar upp det, och säger : "Äsch, det är tomt. Jag rökte den sista just". Detta får tiggaren att avlägsna sig snabbt och med besviken min.
|
2006-03-01, 20:58
|
|
|
Registered User
|
Men ska sanningen fram så ÄR jag rökare. Men det paket som innehåller cigarretter visar jag inte upp.
|
2006-03-01, 20:59
|
|
|
Keson står i kylen
|
Don kocke, gladiatorerna1, och 2snarthårdakillar är väl dom man lyssnar mest på
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:46.
|

|