Nu för tiden vill alla prata som om dom hade nåt att säga
Men inget kommer ut när dom rör på läpparna
Bara massa svammel
Forgot about Dre, Eminem
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Fall för mig, mitt södra kors, min stjärna
Skin för mig, när kärleken gått för långt
Jag har dig magdjupt i mig
Bara ett litet andetag på vattnet, är vad vi behöver
Bara lite styrka i våra hjärtan
Tillräckligt för att...
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Söderns träd bär märklig frukt
Blod på löven och blod på roten
Svarta kroppar dinglar i den sydliga brisen
Märklig frukt hänger i poppelträden
Billie Holiday - Strange Fruit är det!
//Kristin
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Där det en gång fanns ljus
Faller nu mörker
Där det en gång fanns kärlek
Är kärleken inte längre
Säg inte farväl
Säg inte "Jag försökte inte"....
//Kristin
Edit: Märkte när jag läste igenom vad jag nyss skrivit hur otroligt mycket bättre ovanstående rader låter på originalspråket... bläsch vad fult svenska är ibland!
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
som barn jag fick gåvan att underhålla dig
men genom blod ärvde jag ett liv som kan förstöra dig
jag dricker hela dagen, jag röker hela dagen
jag tog dina döttrar med häpnad
jag har gjort allt förutom ådran
Där det en gång fanns ljus
Faller nu mörker
Där det en gång fanns kärlek
Är kärleken inte längre
Säg inte farväl
Säg inte "Jag försökte inte"....
//Kristin
Edit: Märkte när jag läste igenom vad jag nyss skrivit hur otroligt mycket bättre ovanstående rader låter på originalspråket... bläsch vad fult svenska är ibland!
Har listat ut vilken låt det är, men jag fuskade. Gollum´s Song - Emiliana Torrini