Vägde mig dagen efter senaste, då låg jag på 77.1kg innan frukost men med vätskeintag efter löppasset.
Människokroppen är så fascinerande
Nu ska jag försöka deffa ner till 70kg. Sedan får jag se hur det går. 1x0 hade vissa bra insikter i defftråden. Ska inte gå ut hårt och misslyckas, jag känner mig äntligen stabil nog för en hälsosam deff. Både fysiskt och mentalt.
Maken köpte hem mandariner :3 färsk frukt är så mycket bättre än torkad!
Allmänt jetlaggad idag. Imorgon borde jag sova bort. Beroende på hur det känns tänker jag låta kroppen vila tills på söndag. Kanske kör ett lätt, kort löppass imorgon om jag orkar. Får se.
Spänd på att se om Nike+ Run tycker att min vanliga runda är fyra miles. Det stämmer rent tidsmässigt, men det är roligt att få det bekräftat.
Senare idag lägger jag nog upp en bild på hur långt appen trodde att jag sprang i söndags, och en bild på hur långt jag faktiskt sprang enligt Google Maps. Har ändå velat jämföra.
Blev påmind om hur dålig kondition jag brukade ha. Det känns helt otroligt att jag kan springa en mil utan vidare, även om jag behöver återhämta mig efter mitt veckomax.
Jag kunde knappt springa hundra meter. Nu klarar jag tiotusen, säkert mer än så.
Det känns bra. Otroligt bra.