Dåligt med uppdateringen, men träningen den rullar på! Har haft mycket skola nu och sånt drygt xD Så hinner inte sätta mig vid datorn på kvällarna.
Sist jag tränade bänkpress blev det ett härligt personbästa, 2 st 3or på 45kg!
Ska försöka bli bättre på att lägga upp passen, är bara lite mkt nu.
Här får ni iaf en video då jag gör en 6a på 40kg i bänk, innan jag ska gå upp på 45 kg. Har inte inspelat 45kg, för kameramannen var tvungen att passa då
Men hallå, det ser ut som 40 kg i bara kak-vikt? eller ser jag tokigt? räknar du med stången? annars är det ju... mer! Pra joppat iallafall
Det är totalt 40 kg, kakorna är 10kg styck. Man kunde ju drömma om att det var annars Men bättre än sådär är det inte ännu! Jobbar på det, snart ska väl 50kg komma upp också!
ATT du ens behöver fråga? lol!1 Blotta ANBLICKN av mina sensuellt formulerade meningar får kvinnsen att halka av stolen!!!!1 på ZTAN får jag gå runt med en käpp och swappa away all ze bithes sas!!!1"43 nu tänker du JAHA nu kan det fan inte komma mer!!1 men vad händer?!? JO jag slår en krabba och big ben stannar, pyramiderna rasar och lars ohly servar ut sig i fickpingis!!!!!!1111
Vet ni vad, två vilodagar på rad! o.O Det behövdes, men var allt himla otålig idag och ville bara iväg till gymet
Idag tränade jag utan träningsdagbok för första gången på typ ett halvår :S Kändes hela tiden som om nånting saknades... Uppdaterar nu på en gång så jag inte glömmer vad jag gjort :P
22 okt 09
Bröst och underarmar
Lutande hantelpress
2st uppvärmningsset på 12.5kg hantlarna
17.5kg*8
20kg*6
20kg*6
20kg*7
2st negativa set på 12.5kgs hantlarna
Flies
värmde upp 2 set på 3 kg
5kg*15
8kg*12
8kg*12
8kg*12
Underarmscurl
3 set
Stångcurl med överhandsgrepp
4set
Bröstpressmaskin med "lodrätt" grepp
36kg*15
45kg*12
45kg*12
45kg*12
Negativ bänkpress
4 set på 20kg
Avslutade med tio minuter orbitrac.
Skönt träningspass! Är så härligt att träna efter vilodagarna. Motivationen är på topp!