Stort beslut, men det är trots allt "bara" hus och pengar det rör sig om. Blir det inte rätt så gör man om det.
alt. ringer arge snickaren. Skuggan är ju klockren. Singel man med katt köpte hus, allt gick åt skogen. Klassiskt kom-och-hjälp-mig scenario. Bra tv! Han kan bli den nya morgan
alt. ringer arge snickaren. Skuggan är ju klockren. Singel man med katt köpte hus, allt gick åt skogen. Klassiskt kom-och-hjälp-mig scenario. Bra tv! Han kan bli den nya morgan
Osså kan vi få se horder av balkonklättrande damer på TV, för att låna en valslogan, jag kan inte vänta
haha, jag provade ju ett nytt upplägg nu som jag inte trivs med, så varför fortsätta med det? Istället går jag tillbaka till något jag körde med i 14 veckor och trivdes med, så jag räknar med att köra 12-14 veckor med samma upplägg igen nu. SÅ ofta byter jag inte upplägg, men det är kul o experimentera.
Dessutom byter jag ju fullständigt inriktning nu, från att ha tränat för hypertrofi som huvudmålsättning, så kommer jag nu primärt träna för styrka (vilket jag också gjorde under dieten för styrkeretention). Back to basics typ.
Gotcha! Håller helt med om att det är värdelöst att köra på något man inte trivs med, då kommer resultaten att utebli oavsett upplägg. Experimentera is teh shit, jag gör det för frekvent själv. Mina bästa resultat har jag fått när jag kört ett periodiserat upplägg i 12 veckor till punkt och pricka.
Osså kan vi få se horder av balkonklättrande damer på TV, för att låna en valslogan, jag kan inte vänta
hahaahaaaha humor!
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z
Gotcha! Håller helt med om att det är värdelöst att köra på något man inte trivs med, då kommer resultaten att utebli oavsett upplägg. Experimentera is teh shit, jag gör det för frekvent själv. Mina bästa resultat har jag fått när jag kört ett periodiserat upplägg i 12 veckor till punkt och pricka.
Igår vilade jag inför dagens besök hos min kiropraktor. Dags o kolla upp problemet med min axel/trapezius på vänster sida.
Efter en gedigen undersökning så kunde vi utesluta inflammation och även cuffarna. Däremot hade jag extremt dålig rörlighet i nacken och en rejäl stelhet i nacken ner i trapezius. Lite kul det där, jag kunde knappt vrida eller tippa på huvudet under testerna. Sedan tog kiropraktorn och gjorde en sådan där fixeringsgrejs. Fasiken vad otäckt det är när han tar tag i skallen o vrider till o så knackar det fanemig ända upp i hjärnbarken.. lol
Ska genomgå ytterligare någon behandling + jobba med kyla över området. Sedan ska jag aktivera vissa fibrer (den rörelsen som gör ont egentligen) försiktigt och jobba upp rörligheten i axelleden överlag, inte bara sett till cuffarna då.
Värt o prova iaf, så fortsättning följer. Ikväll ska jag försöka hinna med lite benpass.
Skönt att höra! Det verkar vara något som är någorlunda enkelt att komma tillrätta med.
Sam är expert på kyla, kolla med honom hur man gör det bäst. :-)
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Hoppas det blir bättre. Verkar som om de flesta börjar dra på sig skador nu, och det suger. Jag känner en jävligt bra sjukgymnast i Lerum också, om du skulle vilja besöka en sån.
mm, gäller o hålla humöret uppe... detta ska inte stoppa mig iaf. Sportlife på söndag, aye?
Citat:
Ursprungligen postat av Mourten
trist med axlarna skuggfaxe
Håller tummarna för dig.
För övrigt så får jag sådan sjuk tankeställare av den här mannen. Asså en tankeställare överlag för allt i livet, men också träningsrelaterat. Kan HAN så kan fan JAG. Men vilken inspirationskälla, vilken gnista.