Har ett litet problem och jag behöver er hjälp!
Träffade en tjej för några veckor sedan, vi har setts några gånger.. två av gångerna har jag sovits hos henne och det hände en hel del dessa nätter.
Det var hon som var på och mest intresserad först, sedan nappade jag och började bli på även jag. Men nu vet jag inte om jag varit för lätt, och kanske i stället skulle varit mer avvaktande i början och hon tappat spänningen? Men jag väntade ändå två veckor innan vi sågs andra gången. Ville inte vänta för länge då hon enligt en bekant till mig säger att hon har killar efter sig varje gång dom är ute och jag vill inte gå miste om chansen.
Sedan uppstod denna konversation dagen efter jag sovit över hos henne en dag:
Jag: Jobbar du? puss
Hon: Ja det gör jag, själv då? puss puss
Jag: Nej vad är jobb för något?

jag är och kollar på lägenhet. Har du nåt gott att bjuda på? (Jobbar på cafe)
Hon: Jaså vad kul, ska du komma nu?
Jag: Ja, jag är så jäkla sugen på fika.
Hon: Haha okej, bara sugen på att fika? :O
Jag: Nej jag är mest sugen på träffa dig

Hinner jag så kommer jag förbi snart!
Hon: Haha va bra

Jag: Fan jag hinner inte idag, får komma förbi och fika senare i veckan.
Hon: En fråga bara, vad tycker du om mig?
Sedan en massa frågor fram och tillbaka via telefon... och sedan fortsätter det via sms.
Hon: Jag är inte fin nog till dig, jag tror nog du kommer hitta någon bättre än mig.
Jag: Haha ge dig, varför tror du det? Du är ju underbar!
Hon: Okej jag ska ge mig.. jag tycker du är en bra kille hihi

puss
Jag: Det låter bra, vad gör du ikväll?
Varför denna osäkerhet och tvekan? Hon verkar inte vara en sån person, hon som alltid har lätt att få det hon vill.
Nu har det snart gått en vecka och hon har inte hört av sig, och jag orkar inte heller göra det.. Vad ska jag göra? Ringa och fråga hur hon mår och om hon vill hitta på nåt?
Vill samtidigt inte vara för på. Samtidigt är hon en person som även i början tog det ganska lugnt och inte är någon som ringer och har sig varje dag, utan det kan gå nån dag då hon jobbar mycket.
Vad tror ni om mitt läge? Själv tappade jag lite hoppet efter det där, en total helvändning känns det som.