Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-05-28, 17:08   #10216
snej
Äntligen Sofie! Tack! Jag älskar dej<3

snejs avatar

Reg.datum: Apr 2004
Reggat mig på Happypancake nu, tack skuggan för tipset! Har redan fått hugg :P
snej är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 18:43   #10217
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp79 Visa inlägg
Shadowfire: Det är inget att vara stolt över att singelmammor dras till en. De dras till alla killar och framförallt de som de tror att de kan få. De är liksom inte så kräsna och föredrar feminina kvaliteter framför hunkar. Av biologiska skäl
hahahha, lite galet ute där då
Det som gör att singelmammor dras till mig är att jag uteslutande är lugn/trygg/stabil och utstrålar en bra familjekarl som festat klart och lägger min tid på boendet/familjen istället. Samtidigt är jag ingen typisk tråkig hemmasvensson som kollar tipsextra o pillar på snoppen i mysbyxor.

Det som gör att jag dras till singelmammor är att de festat av sig (oftast) och är lite lugnare, mognare o mer ansvarstagande. Shoppa Gucciväskor på stan ersätts med investeringar i hem/familj istället osv. I like 'em

Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
När det gäller Shadowfire så ska man inte leka med andras liv(känslor och behov). För hur som helst det blir det alltid någon som blir djupt sårad. Därför ska man ha respekt och visa respekt för sina medmänniskor.
Du har antagligen missuppfattat något grovt någonstans. Jag är nämligen 100% seriös och inleder jag dating med någon så är jag varken aktiv på datingsiter eller ens sneglar på någon annan. I nuläget har jag dock ingen som jag datear utan är öppen för dialog och möten med nya människor.

Det ändras när man träffas en andra och en tredje gång, där någonstans går jag in i dating-mode. Då talar jag om för andra att jag har valt en person som jag vill fokusera på och i samma veva så pausar/inaktiverar jag konton på datingsiter mm. Så leka med känslor görs det verkligen inte.

Blir någon sårad av att få nobben efter en träff så ligger problemet snarare hos den människan än hos mig.
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 19:05   #10218
Tolkia
Moralistmoderator

Tolkias avatar

Reg.datum: Aug 2003
Apropå det med singelmammor, så är man ju över en viss ålder extremt korkad om man sorterar bort alla singlar med barn. Det torde begränsa urvalet liiiiite väl mycket om man skall börja ställa krav typ virgo intacta (och vad den maskulina motsvarigheten kan tänkas heta) när man är 30+.
Tolkia är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 19:08   #10219
Almond
Banned User

Almonds avatar

Reg.datum: Apr 2011
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Samtidigt är jag ingen typisk tråkig hemmasvensson som kollar tipsextra o pillar på snoppen i mysbyxor.
Hahaha!
Almond är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 19:25   #10220
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Apropå det med singelmammor, så är man ju över en viss ålder extremt korkad om man sorterar bort alla singlar med barn. Det torde begränsa urvalet liiiiite väl mycket om man skall börja ställa krav typ virgo intacta (och vad den maskulina motsvarigheten kan tänkas heta) när man är 30+.
Har hänt otroligt mkt här nu senare generationer. Nu kryllar det av singelmammor egentligen från 27-28 och uppåt... över 30 är det nästan 9 av 10 på datingsiterna som verkar ha barn sedan innan. Folk har haft skoj i sina liv iaf, bortsett från skilsmässor och vårdnadstvister då
Gammal 2011-05-28, 19:27   #10221
hejhopp79
Banned User

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Ironbabe Visa inlägg
I din värld kanske..

Du föddes snarare med en oförmåga att förstå kvinnans "psyke"
Tehe

Ja, jag kanske bara tror mig förstå era kluriga hjärnor och har helt fel. Men en sanning kvarstår: Vägen till en kvinnas hjärta är genom hennes känslor.
hejhopp79 är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 19:38   #10222
Lerdric
Registered User

Reg.datum: Jun 2010
Jag har har träffat en tjej ca 4ggr och hon verkar mycket intresserad av mig och jag av henne.

Och vi bestämde att vi skulle träffas idag men hon skickades sms att hon mådde piss och ville skippa dejten idag. Och jag tyckte visst mår man dåligt så ska man ta det lugnt. Så vi började sms,
Hon skrev: Görs då?
Jag svarade: Ser på skräckfilm dudå?
Hon skrev: Då ska jag inte störa erJag gör ingenting typ
Jag skrev: Haha, nja är ensam för dejten nobbade mig
Hon skrev: Ajdå...
Jag skrev:Yes
30min skrev jag: Hur mår familjen?

Har inte fått svar sedan dess.

Jag är inte erfaren på nåt sätt men kan hon tagit illa upp?
Jag hatar att bara sitta att vänta på svar, vill inte tänka på henne så mycket men gör det ändå.

Man undrar jaha nu är det kört, nu kommer det aldrig bli nåt mellan oss.

Nån som har några tankar eller råd?
Lerdric är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 19:52   #10223
joasimo
Hockeybög deluxe

Reg.datum: Mar 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric Visa inlägg
Jag har har träffat en tjej ca 4ggr och hon verkar mycket intresserad av mig och jag av henne.

Och vi bestämde att vi skulle träffas idag men hon skickades sms att hon mådde piss och ville skippa dejten idag. Och jag tyckte visst mår man dåligt så ska man ta det lugnt. Så vi började sms,

Jag hatar att bara sitta att vänta på svar, vill inte tänka på henne så mycket men gör det ändå.

Ja det där var ju lite otippat. Var inte för på är mitt tips i alla fall. Hur gamla är ni?

Senast redigerad av joasimo den 2011-05-28 klockan 19:55.
joasimo är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 19:54   #10224
Lerdric
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av joasimo Visa inlägg
Ja det där var ju lite otippat. Varför ställde du den frågan? Var inte för på är mitt tips i alla fall. Hur gamla är ni?
Ville veta hur dom mår. Vi är båda 20 år.
Gammal 2011-05-28, 19:59   #10225
joasimo
Hockeybög deluxe

Reg.datum: Mar 2009
Citat:
Ville veta hur dom mår. Vi är båda 20 år.
Okej, inget jag skulle börja fråga så tidigt i alla fall. Känns lite tråkigt med sådana frågor, fokusera på henne till en början kanske?
joasimo är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 20:00   #10226
Sk1llz
Retarded User

Sk1llzs avatar

Reg.datum: Oct 2010
Lerdric, ni verkar vara rätt trista/kortfattade i sms. Hon mår piss och har tråkigt (hon skriver att hon gör ingenting) - då är det ju läge att muntra upp henne och förgylla hennes kväll med lite charmigare svar än så
Sk1llz är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 20:06   #10227
Lerdric
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Sk1llz Visa inlägg
Lerdric, ni verkar vara rätt trista/kortfattade i sms. Hon mår piss och har tråkigt (hon skriver att hon gör ingenting) - då är det ju läge att muntra upp henne och förgylla hennes kväll med lite charmigare svar än så
Jo jag vet, det är så att efteråt så undrar man varför skrev man inte så. Men man dåligt över att man vet ifan hur hon tänker nu. Hon kanske har tröttnat på mig, hon kanske gör nåt som gör att hon inte kan svara, Hennes mobil har kanske slut på pengar. Man kommer in i sånt tankesätt och det är ju åt h*lvete.
Gammal 2011-05-28, 20:18   #10228
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Sk1llz Visa inlägg
Vad kan man skriva för spännande i sms som har teckenbegränsning?
Gammal 2011-05-28, 20:31   #10229
Sk1llz
Retarded User

Sk1llzs avatar

Reg.datum: Oct 2010
C.E.J, ett sms kan innehålla 160 tecken vilket räcker till mer än en mening. Dagens mobiltelefoner har stöd för att skicka och ta emot sammansatta sms. 5x160 = 800 tecken, det borde räcka till en spännande inledning av en kärleksroman?
Sk1llz är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-28, 20:54   #10230
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:

Ett tips är att inte ta på dig offerrollen som du precis gjorde här.
Hon mådde dåligt och du påtalar att du blir ensam dessutom, så hon ska ha dåligt samvete + må dåligt. Det är inte direkt en autobahn till paradise om man säger så.

Ligg lågt idag och en bit in på morgondagen (hör inte av dig alls), sedan ringer du henne o pratar (sms är pest o pina). Du börjar givetvis med att be om ursäkt och påtala att du ville vara lustig å inte ge henne dåligt samvete, sedan frågar du givetvis om hon mår bättre.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:14.