Men kan man titta på en serie för att det är snygga tjejer med? Alltså, jag är inte den som är den, jag vill gärna se fina flickor och påpekar ofta om sådana förekommer, men det är ju ingen drivkraft att fortsätta titta. Det var nog därför jag bara orkade med ett halvt dussin avsnitt av Chuck.
Jag såg emot att se varenda avsnit av Chuck. En av de bästa serierna. Har dock inte sett säsong 6 än.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Kom ihåg fel. I så fall är det säsong 5 jag inte sett än.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Så mycket serier idag att spana på
Last Resort
Two and half men
Big bang theory
Person of intresst
Vampire diaries
Tycker Last Resort är en bra spännande serie, hoppas den inte blir för utdragen bara.
Person of intresst blandar och ger, när det är ett "enskilt" avsnitt som inte bygger på storyn känns det lite lamt. Men samtidigt gillar jag avsnitten då ändå.. Fast blir lite som CSI etc när det är så.