Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Köp en PS3:a Elin.
|
Nä, köp en Fiat.
För att svara på frågan:
Citat:
Ursprungligen postat av elan
Klurar på en 360 men det finns ju massa olika varianter, är det en Elite som gäller? Är de tystare än de tidigare modellerna? Är det problem med kylning? Mycket strul med red ring of death? Är det helgerån att spela på en 32" tjock-tv?  Om jag ska ha med mig endast ett spel hem från affären i morgon, vilket ska det då vara?
|
Själv skulle jag köpa Pro snarare än Elite. 60 GB hårddisk bör räcka rätt bra. Dessutom är den snyggare vit än svart
Tror inte 360 blivit tystare än tidigare, förutom att funktionen nu finns att installera spel på hårddisken och köra därifrån. Det gör det hela mycket tystare, men har inget med hur ny 360n är att göra.
RROD skall vara fixat enligt vad jag vet, så det borde det inte vara några problem med på nya boxar.
Att köra på en tjock-TV funkar, men inte bra. Dels missar man mycket av upplevelsen pga att grafiken inte kommer till sin rätt, sen kan det ofta vara svårt att läsa texter eller se små föremål.
Spel är omöjligt att säga så klart, men JAG skulle nog slagit till på... hmm... Fallout 3