"Det är ju så att alla bedömare är ju helt eniga om att det inte finns något militärt hot mot Sverige och jag kan väl säga att vi är beredda på det." - TV4
Såg BSG Miniseries igår, den man skulle se först som jag förstod det. Totalt 3h. Tycker den var lite seg om jag ska vara ärlig. Blir kanske mer drag under säsong 1?
Inte hört en människa säga det förrän nu. De flesta tycker det är riktigt värt att få serierna lagom till nästa dag som det är idag ifall man leker pirat.
Kan bero på att jag är 90-talist, Hade napster vid 99 och har sedan 9års ålder tankat besinningslöst. Har idag spotify och betalar gladligen 99kr för all musik som finns. När de finns alla amerikanska serier för 100kr i månaden då börjar vi snacka men när de är några få kanaler som ska sända då får de faktiskt vara. Med RSS och bra torrentsidor så har ja de serier ja kollar på ca 1:20 efter sändning i USA gratis. Är svårt att konkurrera med det. Men är ju ett steg i rätt riktning iaf.