2007-01-20, 11:58
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Lägg av nu, självklart skall du ta 2:an, med ett armband och en kofta om killarna börjar glo för mycket...
|
|
|
2007-01-20, 11:59
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
ta nr2, varför ska du gömma så snygga ben?
|
|
|
2007-01-20, 12:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2006
|
psirus sa något jäkligt bra..
|
|
|
2007-01-20, 13:28
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av psirus
ta nr2, varför ska du gömma så snygga ben?
|
+1!! Kryddat med Angels förslag. Fast jag fattar inte armbandets dragningskraft på grabbarnas ögon, men fint är det.. Ta det även innan de glor. Å koftan på dåra om de glor. För mycket. Tycker det är lite synd om de inte glor lite på nåt så fint!
|
|
|
2007-01-20, 14:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
+1!! Kryddat med Angels förslag. Fast jag fattar inte armbandets dragningskraft på grabbarnas ögon, men fint är det.. Ta det även innan de glor. Å koftan på dåra om de glor. För mycket. Tycker det är lite synd om de inte glor lite på nåt så fint!
|
Exact, man ska glo om någon går ut så där....om man inte vill ha ögonen på sig så är det polo som gäller.
|
2007-01-20, 18:13
|
|
Banned
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nina L
Det går inte att dricka alkohol och ha en stickad polo på. Då dör man av värmeslag.
|
Citat:
Ursprungligen postat av babbett
om man inte vill ha ögonen på sig så är det polo som gäller.
|
Jag såg faktiskt inte att polon var stickad.
Har man fin kropp så avslöjar den tillräckligt för att omgivningen ska se det. Klart att killar tittar på en snygg tjej om hon dessutom klär sig snyggt, visst att urringat drar till sig fler blickar - men är dom blickarna så roliga då? Risken är att ögonkontakten blir minimal och att killarna kommer ha annat i tankarna än det Nina säger
|
|
|
2007-01-20, 18:17
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dnepr
Klart att killar tittar på en snygg tjej om hon dessutom klär sig snyggt, visst att urringat drar till sig fler blickar - men är dom blickarna så roliga då? Risken är att ögonkontakten blir minimal och att killarna kommer ha annat i tankarna än det Nina säger 
|
Håller med dig...fast ibland kanske man vill den sortens blickar!?
|
2007-01-20, 18:25
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av babbett
Håller med dig...fast ibland kanske man vill den sortens blickar!?
|
Tydligen - annars hade väl inte Nina valt dom kläderna. Inget fel att anspela på sex - men jag är övertygad om att hon skulle få liknande blickar utan att avslöja så mycket.
|
|
|
2007-01-20, 18:32
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Ja, vafan jag är desperat så jag spammar samma bild i denhär tråden också. Första lagliga krogrundan ikväll, ser jag acceptabel ut? Bör jag byta till ett par ljusare jeans? Dethär är mina älsklingsjeans eftersom de är sjukt sköna, men jag är rädd att det blir lite väl mörkt. Vill ju inte se emo ut heller.

Jag hittade inte min Sheo-hatt, tyvärr.
EDIT; slipsen är faktiskt svart- och rödrutig, fast det inte syns.
|
2007-01-20, 18:52
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nina L
nr 1. Diskad
nr 2: eldhroka, regus, Yankeee, L-Salami, Grisen, Modify, Lepras
nr 3: Tigerkotten, Isabella, tossefar, Cilia, HookersUnited, babbett, Jarod, Me_Myself
|
Ta den tvåan Ninish
|
|
|
2007-01-20, 18:55
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Ta den itvåan Ninish
|
hahaha
|
|
|
|
2007-01-20, 19:40
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dnepr
visst att urringat drar till sig fler blickar - men är dom blickarna så roliga då?
|
Jag tycker iaf det, varför jag även röstar på alt. 2. Själv ska jag ju inte på någon träff, så för mig är det roligt om alla killar där får kämpa med att hålla blicken i styr. Efteråt kan Nina även berätta hur alla lyckades.
Det är ju för övrigt därför kvinnor har urringning. Inte för att locka till sig killar utan endast för att jävlas, eftersom det inte är tillåtet att kolla. Jojomensan, sådan är kvinnors ondska!
|
|
|
2007-01-20, 19:48
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Jag tycker iaf det, varför jag även röstar på alt. 2. Själv ska jag ju inte på någon träff, så för mig är det roligt om alla killar där får kämpa med att hålla blicken i styr. Efteråt kan Nina även berätta hur alla lyckades.
Det är ju för övrigt därför kvinnor har urringning. Inte för att locka till sig killar utan endast för att jävlas, eftersom det inte är tillåtet att kolla. Jojomensan, sådan är kvinnors ondska!
|
Ni kvinnor är ju ondare än Mathor!
|
|
|
2007-01-20, 19:50
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
|
En sån tjej gillar när man flackar osäkert med blicken och pendlar mellan ögonen och brösten. Därför ska man stirra på brösten och inte titta henne i ögonen en enda gång. Då blir hon garanterat sur då hon inte fick en dit hon ville - medans man själv får ut maximalt av samtalet.
|
|
|
2007-01-20, 19:57
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Roffe, man ser ju inte ett skit på den bilden. Allt är ju bara svart.
Skippa slipsen i alla fall.
Om du inte ska till Moody!
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:32.
|

|