alså, nu såg inte jag detta specifika programmet men jag antar att det fortfarande är samma tant som det var förra året ?
Tycker hon är bra dom avsnitten jag såg i alla fall.
Hon var hård mot dom och nästa alla brast ut i gråt när hon konfronterade dom men dom vaknade ju i alla fall upp, och informationen gick in.
Hon förvandlade massa deppiga soffpotatisar till helt nya färgglada positiva glada människor som fick en helt ny syn på livet och om hon sen sa en eller två rent idiotiska saker under resans väg så tror jag nog ändå människorna i fråga är henne evigt tacksamma för sin "nya start". I dom fallen jag såg så förstod dom ju inte bättre och genom hennes väldigt raka sätt så fick dom ju verkligen en chans att förstår hur farligt det kan vara för kroppen med allt skit dom stoppade i sig.
Ett av programmen jag såg så var det nån mamma som matade sin lilla 6-åring med glass och godis för helsike! Jag hade också rasat, förstör ju ungens liv!
PS. såg som sagt inte just detta specifika programmet och jag betvivlar inte en sekund att hon sa riktigt korkade saker.