2005-08-12, 20:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Grisen
Ha ha! Kom på en jag vill banna nu. *Trumvirvel*
Zafer!
|
MOTIVERA DIN JÄVLA HORUNGE JAG SKA KUTTA DIG
|
|
|
2005-08-12, 20:36
|
|
|
mupp
Reg.datum: Dec 2002
|
jag skulle banna mig själv så jag slipper komma på mig själv med att läsa sådana här trådar.
|
|
|
2005-08-12, 20:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Zafer
MOTIVERA DIN JÄVLA HORUNGE JAG SKA KUTTA DIG 
|
Behövs ingen motivering =)
Seriöst: Jag vill inte ens banna Zafer, han e söt.
|
|
|
2005-08-12, 20:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
Vad många det var som ville banna Cilia då!? Hon är ju en av mina favoriter här på kolo!
Själv vill jag inte banna nån alls. Ingen som än lyckats störa mig tillräckligt.
|
|
|
2005-08-12, 20:40
|
|
|
Går i vanliga skor.....
Reg.datum: Jan 2002
|
Cilia stays. Period. EOD. Basta.
allan
|
|
|
2005-08-12, 20:47
|
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Yankeee
jag skulle banna jörgen pga såna här kommentarer när tråden under innehåller precis lika kassa bilder.
|
Haha, javisst. Och om någon medlem hade använt sig av reportknappen så hade jag (eller någon annan mod) vetat om att det finns lika kassa bilder i tråden under.
Tror du att jag orkar, eller vill för den delen, sitta och kolla genom varenda jävla bild på detta forumet på MIN OBETALDA FRITID eller? Sluta vara en löjlig gnällspik och uppmärksamma oss om du ser något som inte hör hemma här.
|
|
|
|
2005-08-12, 20:50
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Jorgen
Haha, javisst. Och om någon medlem hade använt sig av reportknappen så hade jag (eller någon annan mod) vetat om att det finns lika kassa bilder i tråden under.
Tror du att jag orkar, eller vill för den delen, sitta och kolla genom varenda jävla bild på detta forumet på MIN OBETALDA FRITID eller? Sluta vara en löjlig gnällspik och uppmärksamma oss om du ser något som inte hör hemma här.
|
BANNA YANKEEE! BANNA YANKEEE!
*fredsmiley*
|
|
|
2005-08-12, 20:55
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
|
1. Ta det inte så allvarligt.
2. Tagga ner.
3. Chilla.
Varför blir du upprörd om du inte tycker att du/ni har gjort fel?
Edit: dessutom har ni en tendens att skita i när jag rapporterar trådar iaf, varför lägga tid på det då?
|
|
|
2005-08-12, 20:59
|
|
|
Går i vanliga skor.....
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Allan
Jag vill inte banna nån. Jag tycker ärligt det är synd när man måste stänga nån.
allan
|
Citat:
|
Jdessutom har ni en tendens att skita i när jag rapporterar trådar iaf, varför lägga tid på det då?
|
Jag ändrade mig precis.
allan
|
|
|
2005-08-12, 21:00
|
|
|
Blibloblooobli
|
Citat:
|
1. Ta det inte så allvarligt.
2. Tagga ner.
3. Chilla.
Varför blir du upprörd om du inte tycker att du/ni har gjort fel?
Edit: dessutom har ni en tendens att skita i när jag rapporterar trådar iaf, varför lägga tid på det då?
|
För att jag är trött på allt gnäll. Om du nu stör dig på någon bild eller något annat så se till att få loss tummen ur arslet och uppmärksamma oss på det istället för att sitta och gnälla nu. Det blir bara barnsligt.
Edit: Ja, varför skall du lägga tid på det? Vi lägger ju ingen tid här för att försöka att se till att forumet funkar som det skall.
Om du nu inte trivs här så rekomenderar jag dig att skita i att logga in. Då slipper du se allt hemskt och kan lägga din dyrbara tid på annat viktigt.
|
|
|
|
2005-08-12, 21:02
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Jag ändrade mig precis.
allan
|
För att ni fick kritik? Känns lagom vuxet. Är det svårt att komma med ett vettigt sakligt svar för en gångs skull?
|
|
|
2005-08-12, 21:06
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
För att jag är trött på allt gnäll. Om du nu stör dig på någon bild eller något annat så se till att få loss tummen ur arslet och uppmärksamma oss på det istället för att sitta och gnälla nu. Det blir bara barnsligt.
|
Varför tror du att folk gnäller då?
Jag bryr mig inte om ni tar bort någon bildtråd, tycker bara att det erat sätt att agera är lite kul. Men visst, det är ingen demokrati osv. Konstigt dock att ni alltid blir sura när någon påpekar vissa saker för er.
|
|
|
2005-08-12, 21:07
|
|
|
Går i vanliga skor.....
|
Citat:
|
För att ni fick kritik? Känns lagom vuxet. Är det svårt att komma med ett vettigt sakligt svar för en gångs skull?
|
Just det ja. Det är du som måste ha en "ironi"-smiley kopplad för att det ska gå fram. Skall genast anteckna i "UserNotes"...
Jag har två gånger raderat olämpliga grejor som du rapporterat. Report-knappen innebär inte med automatik att vi raderar saker. Vi tittar på det, funderar och ibland tar vi bort och ibland inte.
allan
|
|
|
2005-08-12, 21:08
|
|
|
Blibloblooobli
|
Citat:
|
Varför tror du att folk gnäller då?
Jag bryr mig inte om ni tar bort någon bildtråd, tycker bara att det erat sätt att agera är lite kul. Men visst, det är ingen demokrati osv. Konstigt dock att ni alltid blir sura när någon påpekar vissa saker för er.
|
Jag vet inte. Förklara för mig.
Men du bryr dig tydligen om vi inte gör det?
Jag är inte sur, jag är nyfiken.
Ser nu att det är Herkulez bildtråd du menar. Var det därför som du inte använde reportknappen eller?
|
|
|
|
2005-08-12, 21:15
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Just det ja. Det är du som måste ha en "ironi"-smiley kopplad för att det ska gå fram. Skall genast anteckna i "UserNotes"...
Jag har två gånger raderat olämpliga grejor som du rapporterat. Report-knappen innebär inte med automatik att vi raderar saker. Vi tittar på det, funderar och ibland tar vi bort och ibland inte.
allan
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:23.
|

|