2012-05-17, 19:36
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Okej, är det inte så att du behöver pengarna eller liknande så kanske du skall försöka dra ner på det lite, viktigt att du mår bra också
|
|
|
2012-05-17, 19:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Okej, är det inte så att du behöver pengarna eller liknande så kanske du skall försöka dra ner på det lite, viktigt att du mår bra också 
|
Jo vet att jag borde dra ner. Men är likadan med det mesta. Gillar att jobba, och ska jag jobba så ska det göra ordentligt. Annars blir jag lätt för bekväm och känner mig lat. Är så med träningen med, men det har jag ju fått äta upp nu då jag har ont lite här och var.
Får jobba mycket nu så man kan ta det lite lugnare till hösten  och ta någon semester
|
|
2012-05-20, 18:15
|
|
|
Registered User
|
Blev 50 svettiga minuter på bandet idag.
Fick nyss samtal av chefen med. Blir till att packa väskan ikväll.
Fick ändrad körning, så istället för att köra i Gbg så blir det Gbg-tvååker-Falkenberg-Stockholm-Örnsköldsvik-Rørvik(nordnorge) sen förhoppningsvis hem till Gbg igen.
Så det blir att packa ner promenad skorna
|
|
2012-05-20, 18:25
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Ta med killen och ta en resa till något varmt ställe (kör all inclusive, annars blir Vunnis dyr i drift) och vila lite!
|
|
|
2012-05-20, 18:33
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ta med killen och ta en resa till något varmt ställe (kör all inclusive, annars blir Vunnis dyr i drift) och vila lite!
|
Fast när jag har föreslagit resa så har jag fått "Sibirien, grönland, island,kanada och alaska" som alternativ -.- han började ju med shorts och t-shirt ute i Februari då han tyckte att det började bli för varmt. 
Men efter midsommar så drar vi iväg en vecka i vårat avlånga land iaf. Sen när hans skola är färdig i september så ska vi väl kolla om det finns tid och råd för semester
|
|
2012-05-20, 18:37
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Melinda
Fast när jag har föreslagit resa så har jag fått "Sibirien, grönland, island,kanada och alaska" som alternativ -.- han började ju med shorts och t-shirt ute i Februari då han tyckte att det började bli för varmt. 
Men efter midsommar så drar vi iväg en vecka i vårat avlånga land iaf. Sen när hans skola är färdig i september så ska vi väl kolla om det finns tid och råd för semester 
|
Jag tror faktiskt att Grönland är riktigt fint och intressant resemål. Eller Nordnorge kanske...
|
|
|
2012-05-20, 18:41
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Jag tror faktiskt att Grönland är riktigt fint och intressant resemål. Eller Nordnorge kanske...
|
Jo det tror jag nog allt med, men då ska man nog vara iväg i 2 veckor och köra vandring och sådant. Nord Norge är vackert men det ska man nog köra mer på sommartid.
Jag vill ut i europa, och i slutet av september är det ju end of season överallt typ, då brukar det vara billiga resor och inte för varmt
|
|
2012-05-21, 20:58
|
|
|
Registered User
|
Efter en 15h arbetsdag så parkerade man arslet i Upplands-Väsby. Blir lossning här i morgon bitti och sen vidare till ö-vik.
Tog nyss en promenad här, tacka gudarna för gps! Då vet man att man hittar tillbaka iaf 
Kom till en jättefin sjö och framför två blommande åkrar med
Raps. Dunderfint! Ser fram emot att vara framme i Norge nu så man kan promenera där. Så vackert land! Aldrig varit så långt norr över
I Norge heller så det blir ju lite roligare ocksån
|
|
2012-05-24, 20:04
|
|
|
Registered User
|
I förrgår blev det en liten promenad i ö-vik sen for jag vidare till Rørvik,Norge och va framme i går kväll. Valde att gå en sväng då med, så vackert! Tänkte inte alls på klockan men fick hoppa i säng vid 00.30 men det va svårt då det fortfarande var ljust.
Nu är jag i Östersund och i morgon fortsätter jag åka ner över. Hemma på lördag.
Det är fantastiskt fint väder här så det blir nog en promenad vid vattnet
|
|
2012-05-30, 19:25
|
|
|
Registered User
|
Jobbar och står i som vanligt.
Blev 30 min på bandet idag. Måste få tid till lyftandet igen. Jäkla jobb.
Men nu kan jag inte tacka nej till körningar heller då min personbil valde att gå i graven här om dagen och ekonomi till en ny är det lite knapert om. Så bara te att jobba på
|
|
2012-06-09, 10:50
|
|
|
Registered User
|
Denna veckan har jag faktiskt varit på gymmet två gånger *kors i taket*
körde snabbt och lätt helkropp i onsdags och sen 30 min på bandet
Igår körde jag rygg och 45 min på bandet
|
|
2012-08-06, 19:38
|
|
|
Registered User
|
Nämen hej! Ska vi försöka sparka lite liv i det här igen?
Det tycker jag bannemej, eller ah röven som växt te sig lite igen, tycker det
Har väl iaf kört några (4?) kassa pass sen sist jag skrev, 9/6 - shit vad tiden går fort!
Har blivit stel och axlarna ömmar. Så panda ska få börja klämma på mig lite oftare.
Idag körde jag snabbt och lätt
Liggande Hantelpress
5 10 5
7 10 5
Militärpress
10.5 10 5
13 8 5
Hyper
5 8 5
Rodd
35 10 3
40 10 3
Pushdowns
15 10 5
Biccecurl
10.5 10 5
13 10 5
Blää.. Hej och välkommen tillbaka!
Är utöver min dåligt växande stjärt faktiskt väldigt glad 
Har hittat den bästa vrångaste pojken man kan ha och i Oktober så blir det en resa till Kina i två veckor. Hittade riktigt billiga biljetter efter lite letande så är riktigt nöjd!
|
|
2012-08-21, 13:11
|
|
|
Registered User
|
Har faktiskt hunnit köra 2-3 pass sen sist jag skrev, och även börjat ha vikter på benen under promenader.
Nu i två dagar så har jag kört vikter på ben ena dagen och vikter på armarna andra dagen, då jag har svårt att klämma in gympass så känns det iaf lite bättre att slänga på lite extra på kroppen när man är ute och jobbar
|
|
2012-08-21, 14:37
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Säg bara till om du vill ta ett pass!
|
|
|
2012-08-21, 14:40
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Säg bara till om du vill ta ett pass!
|
Ja  får ta nått vid löning där
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:54.
|

|