2011-08-22, 15:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av sweetkarolina
Oj! 
|
HAHAHAHAHAAHA!!!
nu ska jag sluta spamma er eminenta tråd.
|
|
2011-08-22, 19:00
|
|
|
Bänkpress
Reg.datum: Dec 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av sweetkarolina
Du glömde Staffan i bänken.
Öh, annars en jättefin sammanställning såklart! Grymt Robert!
|
AHhh, cock! Jag hade bara resultaten från SL:en framför mig när jag skrev ihop allt, men Staffan körde givetvis bänken också.
|
|
|
2011-08-22, 19:38
|
|
|
My warm-up>your 1RM
Reg.datum: Sep 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85
*Bump*
SM i Klassisk Styrkelyft & RM i Klassisk Bänkpress 2011
Vad ska man sedan säga om Robins tävling? Tja, han var helt enkelt överlägsen och vann med över 95kg i tyngsta klassen. Klassen hade på förhand flera tuffa motståndare, men allt eftersom SM kröp närmare drog folk ur sig på grund av skador (och säkert någon som inte ville bli förnedrad)
Mvh Robert Boström
|
Vem i helvete syftar du på? Det var 3 lyftare i plussen som var anmälda som inte kom till start.
Fredrik Svensson har dragit av sin bröstmuskel och Patrik Broomés barn fick åka in akut på sjukhuset dagen innan han skulle åka till SM.
Du har jävlar i mig gått över gränsen om du syftar på någon av dom två för jag kan lova att dom mår nog dåligt ändå av det som hänt.
Den tredje lyftaren är Patrik Andersson och han kan säkert svara för sig själv, men jag har extremt svårt att tro att han lämnade återbud pga rädsla för att bli förnedrad.
Om du hade velat vara ironisk hade du kunnat dra in en smiley, men icke. Nu gjorde du bara ett ytterst osmakligt påstående.
Sparka på dom som ligger liksom.
|
|
|
2011-08-22, 19:51
|
|
|
Bänkpress
|
Lugna ner sig ett eller två hekton nu. Det är ett skämt och jag syftar inte på någon av dem som avanmält sig. En smiley skulle vara med, men att kopiera text direkt från Word in i Google Chrome funkar visst inte så bra, så den kommer här:
|
|
|
2011-08-22, 20:01
|
|
|
My warm-up>your 1RM
Reg.datum: Sep 2006
|
Citat:
Lugna ner sig ett eller två hekton nu. Det är ett skämt och jag syftar inte på någon av dem som avanmält sig. En smiley skulle vara med, men att kopiera text direkt från Word in i Google Chrome funkar visst inte så bra, så den kommer här:

|
Jag är lugn, men det där är bara en efterhandskonstruktion.
Nitrometan frågade dig tidigare i tråden om du syftade på någon särskild, du hade lätt kunnat svara att du bara skämtade då, men icke. Sjukt dålig stil.
|
|
|
2011-08-22, 20:03
|
|
|
Herrmapa
Reg.datum: Oct 2006
|
tänk på hur du formulerar dig nästa gång Robert.
Gällande SM så är jag jätte glad och nöjd över alla ÖKKs framgångar. 8 guld är helt fantastiskt!! Synd att en annan inte fick ut all kapacitet
Senast redigerad av Mapa den 2011-08-22 klockan 20:04.
|
|
|
2011-08-22, 20:08
|
|
|
Bänkpress
|
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvis
Jag är lugn, men det där är bara en efterhandskonstruktion. Nitrometan frågade dig tidigare i tråden om du syftade på någon särskild, du hade lätt kunnat svara att du bara skämtade då, men icke. Sjukt dålig stil.
|
Jag svarade inte på Nitrometans inlägg alls, men du får tro vad du vill. Det är vilket fall inte menat annat än som ett skämt, men jag antar att det är lätt att bli lite stöddig när ens klubb går och vinner 8 guld på ett mästerskap.
|
|
|
2011-08-22, 21:00
|
|
|
Jag bänkar över 400 kilo.
Reg.datum: Nov 2006
|
Jag drog mig inte ur pga rädsla utan har fått en ganska allvarlig skada har gått snart 1 månad och kan inte röra armen smärtfritt bakåt än så kommer nog inte kunna bänka vettigt på länge knäböj är inte att tänka på, man får trösta sig med att mark går att träna.
Synd hade viljat stressa Robin lite vet att jag iform kan göra drygt 800 men hade det behövst hade ju Robin lyft mer. Stort grattis till guld och fint resultat. Får man se när min nästa riktiga tävling blir just nu känner man sig rätt låg.........
|
|
|
2011-08-22, 21:18
|
|
|
Bänkpress
|
Citat:
Ursprungligen postat av 345.5 i bänk
Jag drog mig inte ur pga rädsla utan har fått en ganska allvarlig skada har gått snart 1 månad och kan inte röra armen smärtfritt bakåt än så kommer nog inte kunna bänka vettigt på länge knäböj är inte att tänka på, man får trösta sig med att mark går att träna.
Synd hade viljat stressa Robin lite vet att jag iform kan göra drygt 800 men hade det behövst hade ju Robin lyft mer. Stort grattis till guld och fint resultat. Får man se när min nästa riktiga tävling blir just nu känner man sig rätt låg.........
|
Vilken tur då att jag aldrig har påstått annat  Hade du varit i bra form, och Damir Krunic, Patrik Broomé, Patrik Andersson och även den där Strongmankillen som det var snack om ett tag (Petter Runnkvist eller vad det var han nu hette?) så hade plussen onekligen blivit en hård kamp och destå större ära till segraren. Nu kändes segraren lite mer given, och även om det är kul med en sån överlägsen seger så tror jag att alla uppskattar en god kamp.
|
|
|
2011-08-23, 23:26
|
|
|
Fitnessfjolla
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Sen förstår jag inte hur nån kunde tro att de skulle kunna ge en Berglund en match? 
|
Haha, det är bara en tidsfråga. Nu har man ju äntligen fått ett mål att sikta emot! Tack Lars för det
Får undvika tävlingsdieterna i samband med SL i framtiden dock
Citat:
Vilken tur då att jag aldrig har påstått annat  Hade du varit i bra form, och Damir Krunic, Patrik Broomé, Patrik Andersson och även den där Strongmankillen som det var snack om ett tag (Petter Runnkvist eller vad det var han nu hette?) så hade plussen onekligen blivit en hård kamp och destå större ära till segraren. Nu kändes segraren lite mer given, och även om det är kul med en sån överlägsen seger så tror jag att alla uppskattar en god kamp.
|
Peter Rundberg. Vore kul om han började tävla. Tror han kan hänga på ganska bra ändå
Athletic Fitness: SM-Guld 2013, VM-silver 2013,VM-guld 2012, WC-guld 2012, NM-guld 2012, EM-silver 2012, VM-silver 2011, SM-guld 2011, SM-guld 2009, SM-silver 2008, SM-silver 2007. Klassisk SL: LagSM-Guld Kalmar AK 2013, SM-silver -83kg 2013, SM-brons -83kg 2012 och RM-guld -90kg 2010.
|
|
|
2011-08-24, 07:06
|
|
|
Mjäll & SL
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av PepzAdept
Haha, det är bara en tidsfråga. Nu har man ju äntligen fått ett mål att sikta emot! Tack Lars för det 
|
Det tror jag också, men när du närmar dig så börjar han ta i.
|
|
|
2011-08-24, 13:56
|
|
|
Fitnessfjolla
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Det tror jag också, men när du närmar dig så börjar han ta i. 
|
Haha. Ja så kanske det är  Han kanske har en 700-serie i kroppen?
Athletic Fitness: SM-Guld 2013, VM-silver 2013,VM-guld 2012, WC-guld 2012, NM-guld 2012, EM-silver 2012, VM-silver 2011, SM-guld 2011, SM-guld 2009, SM-silver 2008, SM-silver 2007. Klassisk SL: LagSM-Guld Kalmar AK 2013, SM-silver -83kg 2013, SM-brons -83kg 2012 och RM-guld -90kg 2010.
|
|
|
2011-08-24, 14:02
|
|
|
Bänkpress
|
Citat:
Haha. Ja så kanske det är  Han kanske har en 700-serie i kroppen?
|
Det har väl du med om du inte ska gå och vinna AF veckan innan  Lars överträffade faktiskt mina förväntningar, jag trodde mer på dig och framförallt Petter men tji fick vi...
|
|
|
2011-08-24, 14:13
|
|
|
Fitnessfjolla
|
Citat:
Det har väl du med om du inte ska gå och vinna AF veckan innan  Lars överträffade faktiskt mina förväntningar, jag trodde mer på dig och framförallt Petter men tji fick vi...
|
Vi får väl se, nu ska jag bli stark. Fått sjukt mycket motivation i helgen
Jag trodde att det skulle stå mellan Lars och Petter men att den senare skulle vinna. Men Lars var verkligen grym! Förstår dock inte riktigt vad han gjorde på RM förra året? Kanske var det lite fitnessfjollerihets han behövde för att motivera sig till att prestera på topp?
|
|
|
2011-08-24, 14:16
|
|
|
Bänkpress
|
Citat:
Vi får väl se, nu ska jag bli stark. Fått sjukt mycket motivation i helgen
Jag trodde att det skulle stå mellan Lars och Petter men att den senare skulle vinna. Men Lars var verkligen grym! Förstår dock inte riktigt vad han gjorde på RM förra året? Kanske var det lite fitnessfjollerihets han behövde för att motivera sig till att prestera på topp? 
|
Ja, han ville väl inte få stryk av en "fitnessfjolla" heller
Skämt åsido, i och med Petter och du så är det egentligen som upplagt för många framtida strider i 83:an (förutsatt att ni inte går upp till 93:an). Kul för oss åskådare och framförallt är det bra för sporten med lite ärkerivaler.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:01.
|

|