Fan heller inget suit-up här inte! Jeans as usual. Kostym = bröllop och begravning för mig
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Jag går i en skola där alla har på sig mjukisbyxor på skolavslutningen.... Jag stod ut lite så att säga
Åh herregud vad hemskt! Beklagar verkligen.
Jag kan bara trösta med att när man gått ut skolan och börjat nå en respektabel ålder kommer inte kostym ses som något konstigt längre. Förutom, kanske, i Skåne.
Jag kan bara trösta med att när man gått ut skolan och börjat nå en respektabel ålder kommer inte kostym ses som något konstigt längre. Förutom, kanske, i Skåne.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Det gick utan konstigheter, förutom att den gayiga pizzabagaren verkade lite extra gay. Jag tror han gillar mig, fast å andra sidan... det är ju rätt svårt att inte göra det.
Surjävel Hur orkar man diskutera de löjliga implikationerna av ett komiskt internet-fenomen? Just suit up and shut up!
Äh, jag är inte sur, jag känner faktiskt inget speciellt. Möjligtvis kanske jag är besviken, jag trodde att det skulle bli mer intressant, men som sagt, kläderna gör inte mannen.
Och hur man orkar? Ja, är man intellektuell så är man, då kan de mest triviala saker bli kul att analysera.
Jag och den enda andra snubben i plugget som körde kostym idag bestämde oss för att börja med "uncasual fridays", alltså kostym varje fredag Hoppas det smittar av sig på alla andra i skolan... Ser för övrigt fram emot den där åldern du pratar om, den känns väldigt avlägsen.