Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-04-28, 21:02   #76
EkarN
Registered User

EkarNs avatar

Reg.datum: Jan 2008
Angående duscha innan gymmet... Har man jobbat hela dagen med t.ex fisk å luktar man något inihelvete illa. Då är det nog på sin plats att duscha.

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Helt ren, använder inga kosttillskott annat än sprit varje lördag.
EkarN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 21:14   #77
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av EkarN Visa inlägg
Angående duscha innan gymmet... Har man jobbat hela dagen med t.ex fisk å luktar man något inihelvete illa. Då är det nog på sin plats att duscha.
säger som blondinbella; tänk om det är massa svettiga människor som rört redskapen innan!

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 21:15   #78
Rahf
Registered User

Rahfs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Jag är otroligt trevlig och tillmötesgående. Varför göra sig ovän med folk som man förmodligen kommer att få se fler gånger? Däremot verkar folk rent förskräckta eller ser ut som om de samlat mod i fem minuter innan de kommer fram och frågar ifall podiet är ledigt snart.

"Tyvärr, har rätt många set kvar. Men du kan få köra emellan om du vill, vi kan ju styra hit en stång till!"

"Näääe, det går bra ändå."

Jag måtte se mordisk och illasinnad ut .
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 21:19   #79
EkarN
Registered User

EkarNs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
säger som blondinbella; tänk om det är massa svettiga människor som rört redskapen innan!
Hehe, visst skulle jag dra till gymmet svettig. Men har du känt hur man luktar efter en hel dags arbete med fisk inomhus?

Citat:
Gammal 2009-04-28, 21:23   #80
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av EkarN Visa inlägg
Hehe, visst skulle jag dra till gymmet svettig. Men har du känt hur man luktar efter en hel dags arbete med fisk inomhus?
hehe nej tack gudskelov inte

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 21:30   #81
Three pigs
Banned User

Three pigss avatar

Reg.datum: Aug 2005
För ganska länge sedan satt jag vid bänkpressen och vilade mellan ett set. Hade redan vikter redo för arbetssettet på. Det kommer en kille och frågar om han får ta ett par kakor utav de 250kg som vilade i viktstället. Jag säger bara kallt -Nej. Varpå han kollar på mig och jag säger då att jag skämtar. Det hela var meningen som ett skämt, men kunde verkat drygt om jag inte gjort det.

Hihi.
Three pigs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 21:31   #82
elo_
surbrölande finne

elo_s avatar

Reg.datum: Aug 2005
själv har jag inte drygat mig alls..
dock flög ett proffs (wpo) i taket när det lokala invandrargänget stal den enda proffsstången (värde ca 800 euro) och började köra råjne kålman rodd medelst handtag och så många 10 kilos skivor som hittades i gymmet.. den monologen bör nog inte återges i skrift...
elo_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 21:34   #83
EkarN
Registered User

EkarNs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av elo_ Visa inlägg
själv har jag inte drygat mig alls..
dock flög ett proffs (wpo) i taket när det lokala invandrargänget stal den enda proffsstången (värde ca 800 euro) och började köra råjne kålman rodd medelst handtag och så många 10 kilos skivor som hittades i gymmet.. den monologen bör nog inte återges i skrift...
Jo snälla återge den! Alltid skoj att höra om rejäla avhyvlingar

Citat:
Gammal 2009-04-28, 21:35   #84
coxie
Spare some change..?

coxies avatar

Reg.datum: Nov 2005
Säkert en medlem i Crossfit-sekten.
Gammal 2009-04-28, 21:36   #85
Ganymedes
winning

Ganymedess avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av LoTiX Visa inlägg
Var nog på Flashback för länge sedan som någon berättade hur alla på hans gym stört sig på ett invandrargäng som gillade att stjäla folks bänkar av ren djävulskap. Hans mycket stora träningspartner hade så gått och bytt hantlar och fått sin bänk stulen, hans replik när han kom tillbaka var just "Kommer du gny när jag stampar på dig".
Glömde juh. Invandrarkillar var det ja.
Ganymedes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 22:00   #86
Hank
Hård & tuff

Hanks avatar

Reg.datum: Mar 2008
Det hände senast idag.

En räka till nybörjare började lasta av min bänk medans jag var och hämtade vatten. Jag får syn på honom tvärs över lokalen och vrålar att det där minsann är min bänk.

Räkan utbrister då "jag ser inte ditt namn på den", varpå han fortsätter lasta av den sista vikten och satte på två 10or.

Jag bytte då taktik och sa; Okej då, bänkar är till för att delas, vill du ha pass?
Visst ville snubben ha pass och jag log lika lömskt som den stora stygga vargen bakom hans rygg.

På 6e repet tog det stop för honom och han stönade förtvivlat, "hjälp, hjälp", varpå jag utbrister några centimeter från hans ansikte, "nu önskar du att du inte vore så jävla klen och kaxig va?!" Sedan går jag min väg och hör hur två andra snubbar skyndar till räkans undsättning.

När jag går ut från gymmet slänger jag en sista blick mot bänken och ser hur räkan sitter knallröd i huvudet med överkroppen mot knäna. Då log jag och tyckte att detta var nog inte ett så dåligt pass ändå.
Gammal 2009-04-28, 22:03   #87
agazza
Registered User

agazzas avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Hank Visa inlägg
Det hände senast idag.

En räka till nybörjare började lasta av min bänk medans jag var och hämtade vatten. Jag får syn på honom tvärs över lokalen och vrålar att det där minsann är min bänk.

Räkan utbrister då "jag ser inte ditt namn på den", varpå han fortsätter lasta av den sista vikten och satte på två 10or.

Jag bytte då taktik och sa; Okej då, bänkar är till för att delas, vill du ha pass?

-------->Visst ville snubben ha pass och jag log lika lömskt som den stora stygga vargen bakom hans rygg.

På 6e repet tog det stop för honom och han stönade förtvivlat, "hjälp, hjälp", varpå jag utbrister några centimeter från hans ansikte, "nu önskar du att du inte vore så jävla klen och kaxig va?!" Sedan går jag min väg och hör hur två andra snubbar skyndar till räkans undsättning.

När jag går ut från gymmet slänger jag en sista blick mot bänken och ser hur räkan sitter knallröd i huvudet med överkroppen mot knäna. Då log jag och tyckte att detta var nog inte ett så dåligt pass ändå.

Enda jag blev stolt över i tråden, tills det där stycket.. nu var du bara sämst.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 22:05   #88
mini
Svensk mästarinna 2011.

minis avatar

Reg.datum: Sep 2003
Orka trolla.
Gammal 2009-04-28, 22:05   #89
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Citat:
Det hände senast idag.

Visst ville snubben ha pass och jag log lika lömskt som den stora stygga vargen bakom hans rygg.

Vaknade du hård sen?
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-28, 22:31   #90
RandomC
Registered User

Reg.datum: May 2004
Citat:
Det hände senast idag.

Kul att trycka till dom som är mindre och svagare? Min erfarenhet säger mig att det är främst de klena och "räkiga" som har ett behov av att trycka ner andra. Efter att ha kollat på de bilder av dig själv du slängt upp på forumet kan jag konstatera att min teori fortfarande håller.
RandomC är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:37.