2012-09-07, 08:37
|
|
|
Proteinbarskonnässör
Reg.datum: Nov 2008
|
Jag har inte sett Scrubs Interns. Är det ungefär som de sista säsongerna av Scrubs eller ännu sämre? Säsong 8 & 9 av Scrubs var ärligt talat rätt kassa. Men i sin prime så var serien väldigt underhållande.
|
|
|
|
2012-09-07, 09:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Har jag missat nåt? Finns det något som heter Scrubs Interns? Är det samma sak som de allra sista säsongerna när JD inte längre var med eller är det något nytt? När JD hoppade av och när de nya läkarna kom in (den där jobbiga snorungen till kille och den barnsliga tjejen med bebisröst som gillade hästar) gick serien verkligen rakt åt helvete och en bit till. Det var nog det sämsta jag sett i serieväg och jag skulle hellre se om alla säsonger av Skilda Världar än att se om den skiten.
|
|
|
2012-09-07, 11:15
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious
Jag har inte sett Scrubs Interns. Är det ungefär som de sista säsongerna av Scrubs eller ännu sämre? Säsong 8 & 9 av Scrubs var ärligt talat rätt kassa. Men i sin prime så var serien väldigt underhållande.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Frantic
Har jag missat nåt? Finns det något som heter Scrubs Interns? Är det samma sak som de allra sista säsongerna när JD inte längre var med eller är det något nytt? När JD hoppade av och när de nya läkarna kom in (den där jobbiga snorungen till kille och den barnsliga tjejen med bebisröst som gillade hästar) gick serien verkligen rakt åt helvete och en bit till. Det var nog det sämsta jag sett i serieväg och jag skulle hellre se om alla säsonger av Skilda Världar än att se om den skiten.
|
Det är det jag talar om. Huvudpersonen är en smal blond tjej som är ihop med en asjobbig kille som var med i nån annan serie innan. Totalt kasst.
|
|
2012-09-07, 11:31
|
|
|
Proteinbarskonnässör
|
Ska kolla in det lite senare, kanske t om har sett det men glömt bort det. Det som hände efter 7 säsonger var ju att NBC droppade serien och ABC plockade upp den. Kanske därför den blev kass? Jag vet inte vad som hände men kasst blev det iaf.
|
|
|
|
2012-09-07, 15:18
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious
Ska kolla in det lite senare, kanske t om har sett det men glömt bort det. Det som hände efter 7 säsonger var ju att NBC droppade serien och ABC plockade upp den. Kanske därför den blev kass? Jag vet inte vad som hände men kasst blev det iaf.
|
Dels att NBC droppade när de tappade tittare och dels att flertalet skådespelare ville sluta dödade serien totalt.
Som tur väl är kan man titta på de äldre säsongerna om och om igen.
|
|
|
2012-09-07, 17:49
|
|
|
Proteinbarskonnässör
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jockefoten
Dels att NBC droppade när de tappade tittare och dels att flertalet skådespelare ville sluta dödade serien totalt.
Som tur väl är kan man titta på de äldre säsongerna om och om igen.
|
Ok. Ja precis.
Rekommenderar verkligen Happy Endings. Sett igenom första säsongen nu och den håller!
|
|
|
|
2012-09-07, 18:33
|
|
|
resU deretsigeR
Reg.datum: Mar 2009
|
Om jag inte minns fel var det från början tänkt Scrubs skulle avslutas med S07. Men på grund av strejken blev den aldrig klar. Hade nog blivit bra. Men jag kan inte säga att jag tyckte s08 var så dålig ändå, men man märkte att de kapat budgeten en hel del.
|
Ursprungligen postat av Sniggel
Brudarna var inte värt våldtäkten
|
|
|
|
2012-09-09, 06:49
|
|
|
En Svensk Tiger.
Reg.datum: Oct 2003
|
Oväntat att svenska journalister inte gillar HBO:s Newsroom
Aftonbladet
Citat:
|
"Men ”The newsroom” är också en självbelåten, bitvis irriterande och direkt arrogant serie, som kör sina budskap långt ner i halsen på sina tittare. Och vars dialog – som aldrig tar en paus för att dra efter andan – känns lite väl mycket som en koketterande uppvisning i knivskarpt manusförfatteri."
|
Lite generaliserat men ändå...Svenska Journalister torde väl kunna lära sig lite om vad deras jobb går ut på genom att se serien.
|
|
|
2012-09-09, 09:56
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Men de hyllar Filip och Fredrik? Vilka jävla soussar.
|
|
2012-09-09, 10:07
|
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes
Aftonbladet
Lite generaliserat men ändå...Svenska Journalister torde väl kunna lära sig lite om vad deras jobb går ut på genom att se serien.
|
Men aftonbladet. Den äckliga skittidningen skulle göra Sveriges befolkning en stor tjänst om de tog och försvann.
Jag förutspår att antalet ogenomtänkta åsikter skulle på några veckor minska med iaf 15% ifall de försvann!
Newsroom är grymt! :p
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
2012-09-09, 10:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2008
|
Newsroom är ju underbart, längtar till nästa säsong.
Intresseklubben var inte så bra...
|
|
|
2012-09-09, 10:54
|
|
|
Opti
Reg.datum: Feb 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Det här borde ju alla serienördar i tråden gilla: http://www.hbonordic.com/se
80-100kr/mån, 720p och tillgång till vad som verkar vara en jävla massa serier. Showtime kommer också finnas med, alltså Dexter, Weeds och Californication mm 
|
ockerpriser
|
|
2012-09-09, 10:59
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Löpsko
ockerpriser
|
HBO + Showtime är 2 kanaler som jag personligen verkligen tycker kan ta det priset.
|
|
|
2012-09-09, 11:19
|
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Löpsko
ockerpriser
|
Inte hört en människa säga det förrän nu. De flesta tycker det är riktigt värt att få serierna lagom till nästa dag som det är idag ifall man leker pirat.
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
2012-09-09, 18:14
|
|
|
Stötta mig i min kamp mot mitt missbruk av porr och amerikanska muskeltidningar!
Reg.datum: Sep 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes
Aftonbladet
|
Men Jan-Olov Andersson hyllar den.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:08.
|

|