Jag tar alltid i när jag tränar. Journalens titel är en drift med alla de som förut påstod att mina resultat är dåliga för att jag aldrig tar i. Trots att jag bestämt bedyrade att jag visst tar i så var de benhårda - "nej Dio, du tar aldrig i, det är därför du inte får gainz". Det var verkligen helt bisarrt hur säkra folk var på sin sak. En eller två tog mitt parti och skrev "men hallå, VI kan väl inte veta hur mycket Dio tar i?", men den absoluta majoriteten vägrade vika sig. Som taget ur en komedi.
Sen la jag upp EN video där jag gjorde en tung knäböj, sedan dess har INGEN sagt att mina dåliga resultat beror på att jag inte tar i. Hade jag vetat att en simpel video kunde få tyst på de som anklagade mig för lögn så hade jag lagt upp en tre år tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
Bänkpress
20 kg 50 reps
20 kg 15 reps
40 kg 10 reps
40 kg 10 reps
40 kg 10 reps
40 kg 10 reps, jävla högeraxel
40 kg 6 reps
60 kg 5 reps
60 kg 3 reps
80 kg 3 reps
80 kg 3 reps
80 kg 3 reps
90 kg 1 rep
100 kg 1 rep 90 kg 7 reps (film)
90 kg 6 reps
90 kg 4 reps
Lutande hantelpress
10 kg 10 reps 22,5 kg 9 reps
Press
20 kg 10 reps
40 kg 2 reps
45 kg 1 rep
50 kg 1 rep 45 kg 7 reps
45 kg 2 reps
Dips
-68 kg 3 reps
-54 kg 10 reps
-54 kg 10 reps
-54 kg 1 rep
-48 kg 2 reps
-34 kg 1 rep 0 kg 12 reps
Repdrag över huvudet
18 kg 12 reps
18 kg 12 reps
18 kg 12 reps
18 kg 1 rep 45 kg 6 reps
Pushdown
45 kg 7 reps
55 kg 5 reps
64 kg 2 reps
73 kg 1 rep 77 kg 9 eller 10 reps
77 kg 3 reps
Hantellyft åt sidan
3 kg 10 reps 8 kg 10 reps
8 kg 4 reps
Video på första bänksetet.
Förlåt. Du hade inte fått ut ett par reps till även med pistol mot dina ankor.
Är ledig från plugget idag, tänkte försöka tajma in att träna när de fina brudarna tränar. Nu vid lunch tror jag det är mest pensionärer, 18-22 när jag brukar träna är det mest killar. Tror jag väntar nån timme iallafall.
Apropå plugget, fick underkänt på förra delkursen, FML.
Jag tar alltid i när jag tränar. Journalens titel är en drift med alla de som förut påstod att mina resultat är dåliga för att jag aldrig tar i. Trots att jag bestämt bedyrade att jag visst tar i så var de benhårda - "nej Dio, du tar aldrig i, det är därför du inte får gainz". Det var verkligen helt bisarrt hur säkra folk var på sin sak. En eller två tog mitt parti och skrev "men hallå, VI kan väl inte veta hur mycket Dio tar i?", men den absoluta majoriteten vägrade vika sig. Som taget ur en komedi.
Sen la jag upp EN video där jag gjorde en tung knäböj, sedan dess har INGEN sagt att mina dåliga resultat beror på att jag inte tar i. Hade jag vetat att en simpel video kunde få tyst på de som anklagade mig för lögn så hade jag lagt upp en tre år tidigare.
Hej. Var är den böjen, du failar, när du rullar ner stången på ryggen? Min favorit-failböjfilm! Är den olistad, kollade din youtubekanal?
Haha, favoritböjfilm alla kategorier? Vilken ära! Tror du menar denna:
Citat:
Ursprungligen postat av Shqypnia
Har Dio legenden en aktiv YT kanal? Shut up and take my money!
Det är bara ett ställe där jag lägger upp klipp som jag vill länka någon annanstans... Inte mycket att följa. :P
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
Är ledig från plugget idag, tänkte försöka tajma in att träna när de fina brudarna tränar. Nu vid lunch tror jag det är mest pensionärer, 18-22 när jag brukar träna är det mest killar. Tror jag väntar nån timme iallafall.
Jag orkade inte träna under dagen alls, och på kvällen kände jag sån livsleda att jag tyckte jag behövde lite roligt istället, så jag gick på en Happy Pancake-dejt.
Sen sov jag skitdåligt under natten (ej relaterat till dejten) och var ännu tröttare dagen efter (igår, alltså). Pga strul med kollektivtrafik vad jag dessutom tvungen att träna sent på kvällen. Så jag gick ifrån schemat lite, tänkte "det är ingen idé att gå efter schemat idag". Men lyckades iaf ha mer totalvolym i marklyft än sist.
Gårdagens pass alltså, på det ovanliga gymmet:
Marklyft
60 kg 5 reps
60 kg 5 reps
80 kg 5 reps
100 kg 3 reps 120 kg 1 rep (överhandsgrepp, orkade inte hålla i stången mer)
120 kg 2 reps (omvänt grepp härifrån)
120 kg 2 reps
120 kg 2 reps
130 kg 2 reps
130 kg 1 rep
120 kg 3 reps
120 kg 3 reps
Latsdrag
27 kg 15 reps
27 kg 15 reps
27 kg 10 reps
Latsdrag bakom nacke
27 kg 15 reps
27 kg 5 reps 36,5 kg 10 reps
36,5 kg 7 reps
32 kg 10 reps
lång vila, sen
32 kg 19 reps
Pronerade jättebreda chins
2 reps
3 reps
4 reps
Stångrodd
45 kg 10 reps
Stångcurl
lätt stång 13 reps 20 kg 12 reps
20 kg 9 reps
20 kg 7 reps
20 kg 7 reps
Jag sov ganska dåligt och var trött idag också. Åt massor äppelpaj som PWO. Min syrra hade gjort den, och råkat ta fel mått med någon ingrediens så den råkat bli mycket godare än vanligt. Fan vad god den var! Godaste äppelpaj jag ätit.
Bänkpress
20 kg 20 reps
40 kg 10 reps
40 kg 10 reps
40 kg 10 reps
60 kg 5 reps
60 kg 5 reps
60 kg 5 reps
60 kg 5 reps
60 kg 5 reps
60 kg 5 reps
80 kg 3 reps 100 kg 1 rep
105 kg 2 reps (video)
107,5 kg 1 rep
110 kg 1 rep (video)
105 kg 2 reps
100 kg 3 reps
100 kg 3 reps
100 kg 3 reps.
Bra vilja i bänken. Och starkt!
Hur känns det om du får en rakare lyftbana? Nu börjat du nära ansiktet och går neråt mot bröstet och sedan snett ypp igen. Testa att börja med stången längre ner och dra rakt ner mot bröstet och pressa rakt upp.
Förstår du hur jag menar?
Bra vilja i bänken. Och starkt!
Hur känns det om du får en rakare lyftbana? Nu börjat du nära ansiktet och går neråt mot bröstet och sedan snett ypp igen. Testa att börja med stången längre ner och dra rakt ner mot bröstet och pressa rakt upp.
Förstår du hur jag menar?
Ja, jag förstår! Jag läste nån gång för längesen i nån artikel att man ska pressa från brösthöjd i en sned bana upp till ögonhöjd. Men jag är inte säker på att det funkar bäst för mig. Har ibland tyckt att det går bättre att pressa som du säger.
Nu på sistone har jag inte tänkt på det, mest pressat på känn, men jag kan börja pröva!