Höll på att bita sönder naglarna, sen slutet, ooooooooh, vill ha nästa avsnitt!
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Senaste True Blood och Falling Skies var också riktigt bra!
Serietips: Börjat kolla på House of Lies med Don Cheadle, en humorserie om ett gäng management konsulter i storföretagsvärlden, påminner lite om Suits fast mer åt humorhållet. Bara kollat 2 avsnitt men verkar rätt bra, finns en säsong ute.
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Jag har sett några avsnitt av californication nu. Den verkar enbart handla om att han får ligg? Blir det någon substans i serien senare eller fortsätter serien i samma stil?
Jag har sett några avsnitt av californication nu. Den verkar enbart handla om att han får ligg? Blir det någon substans i serien senare eller fortsätter serien i samma stil?
Utan att avslöja för mycket så lever ju Hank en väldigt självdestruktiv livsstil och mycket bygger på hans brist i att inte kunna motstå attraktiva kvinnor som han träffar, det i sin tur gör ju hans liv mer och mer komplicerat.
Serietips: Börjat kolla på House of Lies med Don Cheadle, en humorserie om ett gäng management konsulter i storföretagsvärlden, påminner lite om Suits fast mer åt humorhållet. Bara kollat 2 avsnitt men verkar rätt bra, finns en säsong ute.
Kul, blir till att se den. House of Lies har varit en av få serier som är kvar på min lista med tänkbara serier. Övriga:
Kan även passa på och fråga om det kommit ut några nya sevärda serier med en touch av humor under 2012 utöver Alcatraz och Anger Management? Otroligt serie-fattigt år i mina ögon.
"Det är ju så att alla bedömare är ju helt eniga om att det inte finns något militärt hot mot Sverige och jag kan väl säga att vi är beredda på det." - TV4
Senast redigerad av ducedo den 2012-08-14 klockan 13:18.
Jag har sett några avsnitt av californication nu. Blir det någon substans i serien senare eller fortsätter serien i samma stil?
Ja. Fortsätt kolla.
Citat:
Ursprungligen postat av ducedo
Kan även passa på och fråga om det kommit ut några nya sevärda serier med en touch av humor under 2012 utöver Alcatraz och Anger Management? Otroligt serie-fattigt år i mina ögon.
Instämmer i att serien var dålig. Nämnde Alcatraz och Anger Management eftersom det är de enda två serierna jag verkar ha sett från 2012. Antingen har jag helt missat alla serier eller så är 2012 ett rekordår i dåligt utbud.
"Det är ju så att alla bedömare är ju helt eniga om att det inte finns något militärt hot mot Sverige och jag kan väl säga att vi är beredda på det." - TV4
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Californication är väl en av de serier som har mest substans, av de jag sett i alla fall. Han har en väldigt fin relation till sin dotter (och ett väldigt speciellt till Karen, sin ex-sambo och mor till dottern).
Instämmer i att serien var dålig. Nämnde Alcatraz och Anger Management eftersom det är de enda två serierna jag verkar ha sett från 2012. Antingen har jag helt missat alla serier eller så är 2012 ett rekordår i dåligt utbud.
Kom det fler nya serier 2011? Eller 2010? Finns ju många bra serier som är pågående.
Citat:
Ursprungligen postat av Puryeah
Förstår inte hur jag kan ha missat Oz Inne på s03e06 nu, grymt skön serie med härlig 90-talskänsla
Kom det fler nya serier 2011? Eller 2010? Finns ju många bra serier som är pågående.
Gick igenom min lista och här är serierna jag såg minst första säsongen av:
2010
$#*! My Dad Says
Better With You
How to Make It in America
Life Unexpected
Outsourced
Raising Hope
Sherlock
Sons of Tucson
The Glades
The Good Guys
The Pacific
2011
Breakout Kings
Episodes
Franklin & Bash
Gigolos
Grimm
Happy Endings
Mad Love
Man Up!
Mr. Sunshine
New Girl
Once Upon a Time
Suits
Terra Nova
The Secret Circle
Threesome
Thundercats
Traffic Light
X-Men
2012
Alcatraz
Anger Management
Visserligen är långt ifrån alla mästerverk men de var tillräckligt intressanta för att jag skulle börja se dem.