Citat:
Ursprungligen postat av arogen
Japp. Tre veckor sen (på löpband) 39min. Rekord på bandet 34:40 för ett par år sen, utomhus 38 ungefär har jag för mig. 
|
Jävlar! Bra!
Hur länge har du löptränat? Sedan din viktnedgång eller tidigare i livet också?
Hur längesen var det nu du var tjock? Alltså hur många år sedan.
Har du "normal" aptit och hunger nu för tiden?
Själv tycker jag min aptit osv (tänker hormonellt, leptin o så) borde stillas lite för jag har 'varit smal' i 6 år snart. Fortfarande hungrig. Fast jag tror inte bara det är kroppen, utan psykiskt att jag tänker mycket på mat. Matfokus, noja osv som leder till massa mattänk och hungerkänslor. =p
Flummig text sorry. :p
Citat:
Ont som satan i högra sätesmuskeln/höften så nu blir det nog att vila ett par dagar. Skadar nog inte heller, kört på ordentligt nu ett bra tag.
|
Citat:
Kört vanliga passen senaste dagarna, lite lättare i marken bara. Känns som att det är höftböjaren som bökar igen, så vilar från löpningen nån vecka. Konstigt nog funkar böj utan problem iaf. Det är just löpning och promenad som gör ont.
|
Fan vad tråkigt!
Har du gjort något annorlunda senaste veckorna eller varför tror du smärtan kommit (tillbaka?)? Överansträngning? Naprapat, kiro, sjukgymnastsbesök på ingående?
Hade jag inte kunnat promenera, cykla eller löpträna. Utan bara styrketräna, hade jag blivit smådeprimerad. :P
Marklyft
70kg*1*10
90kg*1*8
110kg*1*8
115kg*1*7 PB: Reps
100kg*1*8
90kg*1*12 PB: Reps
|
Hur tungt 110kg x8 t.ex var. När du sedan PBar på 115kg setet efter.
Hade du någon tanke med detta markpasset eller öste bara på? Baserat på 1RM de olika seten eller så?