Tyvärr så tar inte så många av dom andra till sig när dessa saker händer. Och för dom flesta så har detta hänt när dom väl valt att sluta men sen fått återfall.
Finns det olika versioner av sim-kort? Har det kommit någon förnyelse för inte så länge sen? Mitt sim-kort vill inte funka i min nya mobil
Har för mig att det finns 1,6V och 3,3V-varianter av SIM-kort.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Tyvärr så tar inte så många av dom andra till sig när dessa saker händer. Och för dom flesta så har detta hänt när dom väl valt att sluta men sen fått återfall.
Kört på gamla doser som de utan problem klarat av innan då kanske?
Edit: Har inte jag med att göra iof, beklagar sorgen iaf.
Såg idag en tjej som var som en exakt kopia av min favorittjej i bangbus-serien.
Kommer inte ihåg namnet,men det är hon blonda med glasögon som har problem med sin bil. Så sjukt lik,hade liknande klänning också. Gick nästan fram och bara: " do you need a ride?"
Jah då va de bottenstrid i div.7 fotboll idag på östermalms ip. Loosade 4-2 för lilla törk på burk domaren inte tyckte de va okej att vi inte hade leg med oss när vi skulle spela. citerar :'Nou är de så att jag döma i div 2. då har alla spelare registrerade' Tydligen brukar de aldrig kolla detta. Vem bryr sig i bottenstrid i div.7. Kunde inte hämta efter matchen eller skicka in något som bevisade. Vi fick spela 9 man mot 11 medan vi hämtade våra körkort så kom vi lagom tillbaka till andra halvlek
Jah då va de bottenstrid i div.7 fotboll idag på östermalms ip. Loosade 4-2 för lilla törk på burk domaren inte tyckte de va okej att vi inte hade leg med oss när vi skulle spela. citerar :'Nou är de så att jag döma i div 2. då har alla spelare registrerade' Tydligen brukar de aldrig kolla detta. Vem bryr sig i bottenstrid i div.7. Kunde inte hämta efter matchen eller skicka in något som bevisade. Vi fick spela 9 man mot 11 medan vi hämtade våra körkort så kom vi lagom tillbaka till andra halvlek
Yay första gången jag ser MTV spela Led Zeppelins makalösa livetagning av Kashmir. Hoppas de fattat att man inte vill se de jävla flimringarna och höra de fula jinglarna som de haft ända sedan de startade.
Yay första gången jag ser MTV spela Led Zeppelins makalösa livetagning av Kashmir. Hoppas de fattat att man inte vill se de jävla flimringarna och höra de fula jinglarna som de haft ända sedan de startade.
[yt.]73dvrir5kig?fs[/yt]
Shit har MTV börjat visa musikvideos igen?
Trodde dom bara körde massa skitserier.
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Shit har MTV börjat visa musikvideos igen?
Trodde dom bara körde massa skitserier.
Det finns en lucka mellan serierna och de där fula ljuden/flimrande bildklippen och det är på morgonen någonstans efter - ja nu ungefär och framåt. Både VH1 och MTV har brukat köra sansade musikvideos då under det här året iaf. Men ikväll såg jag även något som hette cover power vilket också är ett steg i rätt riktning. Det tyder även det på att de blivit lite mer verklighetstillvända, alltså spelar sådant som folk vill höra.
Sitter hos en kompis, och en granne ovanför stampar och stampar och stampar i golvet. Detta är ingen engångsförteelse, han försöker inte säga nåt, han gör det varje kväll. Polaren ringde jouren en gång men han öppnade inte när dom var hit och knackade på. Han är aldrig ute, polaren har mött han i trappen en gång och då glodde han som fan och sa inte ett ord. Det är inte så att vi är högljudda och så, han gör det som sagt varje kväll.
Borde jag gå upp och knacka på och fråga vad han håller på med? Han lär ju inte öppna men om han gör det kanske han har värsta slaktarboden där inne. Törs jag gå upp?
Sitter hos en kompis, och en granne ovanför stampar och stampar och stampar i golvet. Detta är ingen engångsförteelse, han försöker inte säga nåt, han gör det varje kväll. Polaren ringde jouren en gång men han öppnade inte när dom var hit och knackade på. Han är aldrig ute, polaren har mött han i trappen en gång och då glodde han som fan och sa inte ett ord. Det är inte så att vi är högljudda och så, han gör det som sagt varje kväll.
Borde jag gå upp och knacka på och fråga vad han håller på med? Han lär ju inte öppna men om han gör det kanske han har värsta slaktarboden där inne. Törs jag gå upp?
Gissar på att han stampar takten till musik? Folk blir vansinniga när jag gör det så jag vet att det hörs bra.
Det kanske är jag
Senast redigerad av Chaan den 2010-08-18 klockan 23:58.