Sorry, är inte så insatt, vill bara ta varje tillfälle som finns att skriva GNU/Linux.
Jäkla datanörd...
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
då börjar två dagars isolering pga av att hela byn blir en ända stor marknad. det var kul första året nu 3år senare så är det bara jobbigt tur att man kan träna som vanligt på torsdag iallfall ingen som står och säljer något utanför gymmet som tur är
då börjar två dagars isolering pga av att hela byn blir en ända stor marknad. det var kul första året nu 3år senare så är det bara jobbigt tur att man kan träna som vanligt på torsdag iallfall ingen som står och säljer något utanför gymmet som tur är
Haha, skänningemarken är ju som tusen Johannamarker och bara en marknad räckte för att jag skulle fly bynn när jag bodde i Ödeshög.
Woooh, idag var en bra dag Jag är så jävla nöjd med att jag började jobba på McDonalds nu denna sommaren, det kan mycket väl vara det bästa jag gjort hittills i livet
Hittade en plånbok för inte alls länge sedan, och slog upp personen via eniro och ringde honom.
"Hejsan, mitt namn är Stoltz, är detta Mikael?"
"Ja..?
"Jo, det är så att jag har hittat din plånbok utanför butiken jag jobbar i."
"Oj! Jaha, det var ju bra. Men du kan väl komma hit med den då?"
"..Err.. Va?"
"Ja, alltså - Jag bor på Traktörsgatan"
(Här stannar jag till och tänker, för jag känner igen adressen men kan inte placera den)
"Traktörsgatan... Var exakt ligger det?"
"Den ligger på söder, ungefär vid Högaborg"
"...Vänta... i HELSINGBORG?!"
"Ja!"
"...Jag har hittat din plånbok i Lund, butiken ligger på St. Laurentiigatan, precis bredvid Clemenstorget vid Lunds station. Du är välkommen att hämta den där."
Killen blev tyst och mumlade sedan något och lade på luren. Var ruskigt sugen på att klippa itu hans kort och säga att de inte låg i den för att jävlas med honom, men min chef övertalade mig till att inte göra det
Han kom några timmar senare och hämtade upp den och sade typ bara "Tack" lite torrt och gick.
Så kom igen nu Madame, återställ min tro på den förvirrade mänskligheten!
Du skämtar? Jag hade blivit skogstokig. Frågan är om min sydländska uppfostran tagit över och jag börjat skälla ut personen, min svenska uppfostran gjort sig gällande och jag knytit näven i fickan eller om min personlighet hade fått mig att säga något vänligt men lagom bitskt svar för att sedan se hur hans reaktion blev och därefter bestämma mig för att skrika eller fickknyta näven ( och sedan självklart svära svavelosande eder över vederbörande till mina arbetskamrater).
Senast jag tappade min mobil på dansgolvet på Snärkes nation blev jag själaglad när jag ringde den och det visade sig att någon vänlig själ hade lämnat in den i baren. Jag var nära på att hoppa upp på bardisken och kyssa bartendern av glädje (jag drixade en hel del istället
Woooh, idag var en bra dag Jag är så jävla nöjd med att jag började jobba på McDonalds nu denna sommaren, det kan mycket väl vara det bästa jag gjort hittills i livet
Du och en blond flicka på stekbordet antar jag? Hawt!