Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-08-12, 09:07   #736
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Reg.datum: Feb 2012
Idag bidde det ben, imorgon rygg/triceps sedan drar uag till Barcelona på torsdag. Det känns bra detta.

Funderar på att börja med utfall igen, får väl göra det i tysta vrån eller något. Pinsamt va svag man är. Slutade med det för jag fick ont, men det var några årsedan.
Gammal 2014-09-01, 23:03   #737
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Jag gar lyft och pressat saker det senaste. Fick teknikhjälp i helgen gällande mina armar.
Idag blev dwt ben ovh det var en pass som jag är glad över. Jag är glad över det mesta nu iofs.

Dag 15 som rökfri har tagit slut och jag blickar framåt
Gammal 2014-09-09, 18:29   #738
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Idag är en dag som bara känns sådär underbar för min del..

Jag börjar må bättre med mig själv, inse att vara smal är inte allt, att jag faktiskt kan se bra ut fast jag är rund på vissa ställen.
Tog 130 i marklyft idag, styrkan är på gång tillbaka, motivationen och träningsglädjen börjar även komma tillbaka.
Har nu inte rökt sedan 17 Augusti, det känns så satans underbart även det.
Känner mig starkare som person för varje dag som går.
Insatsen är komplett, allt jag behöver är att hitta en bostad jag vill ha och allt som sparas nu är bara + i plånboken för möbler och så.

Tänkte dra dagens pass men skrev ej ner det, men övningarna får helt enkelt komma med.
Marklyft, stångrodd, t-bar rodd, la5sdrag i cabrlcross, "vanlig" latsdrag, smal sittande rodd och latspress. Sedan diverse magövningar, crunch i maskin, situps, skogshuggaren, benlyft och avslutade med att stretcha.

Senast redigerad av Anatis87 den 2014-09-09 klockan 18:30.
Anatis87 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 15:12   #739
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Idag tog jag 80 i knäböj, det var skönt då jag börjat komma ikapp med min styrka igen. Jag har haft fortsatt svårt med kosten. Men rökningen är ännu inget jag fallit tillbak i. Just nu äter jag sådär 6gram penicillin om dagen för att ena trumhinnan är trasigboch i andra örat har jag en inflammation.

Har dragit igång med förbränningen, försöker hinna med 4timmar i veckan minst. Snart har jag pluggat klart dykteori, så nu tas alla tips om serier varmt emot.

Ben idag, knäböj, benpress, sumoböj med ketelbell, benspark, låtcurl, gynstol utåt, cykel och crosstrainer.

Är ganska nöjd med passet ändå
Gammal 2015-02-18, 11:21   #740
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Nytt upplägg, ben, bröst/triceps, rygg/biceps och axlar/mage, så testar gå tillbaka till 4-split. På så vis kan jag köra extra om det önskas. Står en del på crosstrainern med. Ska även se över kosten ordentligt nu, är insnöad på LCHF, och att köra det lite mer strikt.

Går även på massage en gång i veckan, djupgående, bindväv och klassisk, jag vill dö när han kommer till armarna, så han funderar på kinesiologi för de problemen.

Formen finns, djupt där under, har ätit mycket socker sedan Augusti, MEN är ännu rökfri och känner att det är dags att ta tag i det nu.

Tar varmt rmot ideer om mat.
Gammal 2016-02-24, 08:44   #741
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Försöker komma på vad som gjorde senaste viktnedgången att kunna gå så lätt. Har fått ett annat upplägg i livet.

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Gammal 2017-12-10, 00:41   #742
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Det var ett tag sedan man öppnade upp denna. Dags med en liten uppdatering.

Sömnen fungerar ganska bra, är trött hest hela tiden, det har dock årstiden till. Fettet är det värre med, har den sämsta karaktären jag sett tidigare. Tappade 5 kg på 3-4 veckor i Januari/februari i år, det är bra, men det har inte hänt så mycket mer utöver det. Så ska ta tag i det igen, men då ungdomarna på arbetet bråkar och vill ställa till det vågar ja inte äta de kosttillskott jag har inhandlat på diverse träningsbutiker då jag är rädd att de skulle kunna ge utslag. Men de hjälper mig att inte känna sötsuget och sedan att kroppstemperaturen ökar. De gör inte så mycket men att tro på att de hjälper är inget brott mot mänskligheten.

Har efter att blivit motiverad av en annan medlem här blivit motiverad att starta med program i träningen, så nu kör vi Sheiko nr 37 där jag valt att fokusera på bänken.

Skademessigt är det blandat, nacken är ingen dans på rosor och får stundtals gå på värktabletter för smärtan då det drogs upp i somras när jag åkte i ett dike och hästhage.
Kollar just nu runt efter knävärmare för att öka värmen och stabiliteten och minska skaderisken. Alla tips och idéer tas gärna emot kring knävärmare.
Gammal 2018-07-02, 03:51   #743
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Värt att öppna upp dagboken igen nu när styrkan ökat tro?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Gammal 2018-07-02, 16:01   #744
Angel
Ge mig nått fint nu!

Reg.datum: Feb 2004
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-02, 18:44   #745
micke81
något kärvare

Reg.datum: Sep 2007
Självklart!
micke81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 22:06   #746
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Ok, då ska vi försöka ta tag i detta igen. Nya stats är att jag inte kommit upp i 145 ännu i marken än, men en tung 140 har det blivit, knäböjen har ökat till 107,5 och bänken till 67,5.

Träningen sker mestadels på jobbet med ungdomarna. Igår körde vi bröst och jag fick en snedvridning i ryggen så vilodag idag för att få i ordning på ryggen lite, har stretchat och vilat en del.
Gammal 2018-07-04, 22:21   #747
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
hah vafan, din tråd, titel, du bara kör haha så gott
böj på 107,5 wtf

Journalen

Senast redigerad av shadowfire den 2018-07-04 klockan 22:22.
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 22:22   #748
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
krya på ryggen

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 22:23   #749
Anatis87
Nattsuddare

Anatis87s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
hah vafan, din tråd, titel, du bara kör haha så gott
böj på 107,5 wtf
Nu läste du för fort, böj på 107,5, marken är 140 i dagsläget
Ja, det är tungt att bli stark när man har svårt med sömnen, men man måste försöka

Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
krya på ryggen
Tack, det värmer =)
Gammal 2018-07-07, 11:10   #750
Angel
Ge mig nått fint nu!

Reg.datum: Feb 2004
Shit vad stark du är!
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:27.