Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen
Wolf har faktiskt potential att vinna Olympia. Något som jag hoppas att han gör i framtiden.
Jag tycker att det är ohyggligt tråkigt när samma person kan vinna år efter år. Det tar bort all spänning från tävlingen.
|
Ja det skulle vara lite bättre ruljangs på titeln. Jag tycker också det är lite trist när samma person vinner hela tiden. Det fanns ju faktiskt år när både Yates och Colemans segrar var ganska omdebatterade.
Citat:
Ursprungligen postat av Otto GROV
har han inte aldeless för dåliga vader, å lång midja??
|
Just nu så finns det ju ingen byggare som är hela paketet - musklig, symmetrisk och estetiskt tilltalande. Cutler passar ju in på de första kategorierna men vad hjälper det när man är byggd som ett kylskåp... Hans kropp är lika stockig överallt.
Visst har Wolf sina svagheter han med, men hans fysik är mer i rätt riktning hur en Mr Olympia ska se ut. Lee Haney och tidiga Coleman är bra exempel på "riktiga" Olympianer.
Tidigare vinnare av Mr Olympia var också av det rätta virket med tanke på hur scenen såg ut då. Idag tycker jag det är lite tråkigt. Med alla framsteg som har gjorts på senare tid borde det finnas fler riktigt bra snubbar men jag antar att vi inte har den turen just nu att få se snubbar med de rätta generna tävla.
Det må vara freakigt och kul att se "all-drugs-fysiker" men kvalitetsmässigt finns det mycket att önska.