Jag säger som det är när jag sätter mig "har inte varit barnledig på en vecka, så om jag inte är så pratglad är det för att jag sitter och njuter av lugnet! " å så ett leeende på det så accepterar frisören det.
Innan jag fick barn testade jag 2 frisörer i stan, eftersom det tar evigheter att klippa mig valde jag den "normalpratande" där man kunde läsa tidning men även babbla lite allmänt, tokpraterskan som skulle förhöra mig om hela mitt liv orkade jag inte med..
Förresten, jobbigt är om man gått hos samma ett tag, och hon tror att hon "känner" en men blandar ihop allt man sagt och säger saker man inte vet vad hon fått det ifrån.. typ "hur är det nu med din bror i sorsele?" "aha, nej då tog jag fel" "hur går det nu på din utbildning, var det biologi?" "aha, nej ok .. men det var nåt på b iaf, visst ja du pluggade inte längre nej.. haha" (MEN SLUTA DRA UPP SAKER DÅ, LÅT MIG VA..tänker man. Då har jag en gång sagt "du får ursäkta, men jag har sån hemsk huvudvärk" på ett trevligt sätt - men hon blev skitsur och jag ful i håret så jag vetesjutton om det var därför).