Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-03-20, 15:22   #61
Jense
Jensefisken

Jenses avatar

Reg.datum: Oct 2003
är det ert problem? jävla skvallertöntar. håll koll på era egna liv istället
Jense är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-20, 15:27   #62
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Reg.datum: Jul 2003
fast 36 o 18 är ju lite knepigt det med.. hon hade ju trots allt kunnat vara din dotter om du hade tillhört de som var lite tidiga.

(men såklart kul för den som lyckas med en sådan bedrift, eller hur man nu skall uttrycka det...)
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-20, 15:38   #63
Elajt
Registered User

Elajts avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av palme
Och beter sig som 12?

WORD
Gammal 2005-03-20, 15:49   #64
StefanH
Registered User

StefanHs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Ursprungligen postat av palme
Och beter sig som 12?
Ännu en mogen kommentar Men man kan väl inte begära för mycket av en 82...eller?
StefanH är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-20, 15:52   #65
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av StefanH
Ibland är det allt lite fjortisvarning på detta forumet tycker jag! Vad spelar ålderskillnaden för roll om man trivs och funkar ihop med varandra? Eller är det så att bara för att det är två kändisar så är det ok att spy galla? Själv är jag 38 år och är förlovad/sambo med en tjej som är 18 år yngre sedan två år tillbaka! Jag har aldrig haft ett så bra föhållande i hela mitt liv, och det har varit ett par stycken. Vi delar på allt i livet och umgås 24 timmar om dygnet i stort sett. Men den svenska avundssjukan lyser som vanligt upp tillvaron med sin fula nuna! Nä, låt för fan Persbrandt vara lycklig med sin nya kärlek......ni är bara avundssjuka för att ni är så misslyckade
Nja, det är ju snarare du som är misslyckad om du ligger på samma nivå som en 20-åring.
Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-20, 15:54   #66
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Citat:
Ännu en mogen kommentar Men man kan väl inte begära för mycket av en 82...eller?
hans "och beter sig som 12" var väl mer ett roligt skämt om inlägget han svarade på, tror mer han syftade på att det spelade roll hur man var som person osv..
Gammal 2005-03-20, 15:55   #67
StefanH
Registered User

StefanHs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
fast 36 o 18 är ju lite knepigt det med.. hon hade ju trots allt kunnat vara din dotter om du hade tillhört de som var lite tidiga.

(men såklart kul för den som lyckas med en sådan bedrift, eller hur man nu skall uttrycka det...)
Inte knepigt alls...jag har redan en dotter på 15 och en son på 13...funkar hur fint som helst! Bara för att tjejen är ung behöver inte betyda att hon är omogen, tvärtom så är ofta tjejer i tjugoårsåldern bra mycket mognare än en kille i samma ålder, vilket många här inne är ett bra bevis på
Förövrigt så var jag väldigt tidigt ute då jag egentligen skulle blivit pappa redan då jag var 15 år. Fast då hon bara var 14 så tyckte vi att det var lite väl tidigt! Fast den ungen skulle ju varit 23 idag, äldre än många av er
Gammal 2005-03-20, 15:59   #68
Froddan
Registered User

Froddans avatar

Reg.datum: Oct 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee
Nja, det är ju snarare du som är misslyckad om du ligger på samma nivå som en 20-åring.
Lägg av med såna där dumma generaliseringar.

Jag är i alla fall glad för din skull Stefan!
Froddan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-20, 16:00   #69
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Froddan
Såja, jag la mig på samma nivå som honom.
Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-20, 16:02   #70
Metal_boy_
Registered User

Metal_boy_s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Allan
Nej det är han inte. Blanda inte ihop hans roller med honom.

allan
Kan man va skön i roller så är det en del av honom, alltså är han skön
Gammal 2005-03-20, 16:02   #71
J.Saarela
El Presidente

Reg.datum: Mar 2004
[QUOTE=StefanH]Ibland är det allt lite fjortisvarning på detta forumet tycker jag! Vad spelar ålderskillnaden för roll om man trivs och funkar ihop med varandra? Eller är det så att bara för att det är två kändisar så är det ok att spy galla? Själv är jag 38 år och är förlovad/sambo med en tjej som är 18 år yngre sedan två år tillbaka! Jag har aldrig haft ett så bra föhållande i hela mitt liv, och det har varit ett par stycken. Vi delar på allt i livet och umgås 24 timmar om dygnet i stort sett. Men den svenska avundssjukan lyser som vanligt upp tillvaron med sin fula nuna! Nä, låt för fan Persbrandt vara lycklig med sin nya kärlek......ni är bara avundssjuka för att ni är så misslyckade [/QUO

Gör va fan du vill vem bryr sig.
J.Saarela är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-20, 16:03   #72
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Förövrigt så var jag väldigt tidigt ute då jag egentligen skulle blivit pappa redan då jag var 15 år. Fast då hon bara var 14 så tyckte vi att det var lite väl tidigt! Fast den ungen skulle ju varit 23 idag, äldre än många av er
Men va fan?

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-20, 16:04   #73
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Citat:
Inte knepigt alls...jag har redan en dotter på 15 och en son på 13...funkar hur fint som helst! Bara för att tjejen är ung behöver inte betyda att hon är omogen, tvärtom så är ofta tjejer i tjugoårsåldern bra mycket mognare än en kille i samma ålder, vilket många här inne är ett bra bevis på
Men om hon är 20 o din dotter 15 tar inte folk henne för att också vara ditt barn? Hur gammal är hennes far? osv..
Jag är tveksam på det där med mogen när man börjar lämna tonåren, men vem vet.

och att du/han får mer kritik för att de flesta inte är alltför gamla på forumet har jag också tänkt på, ju äldre man blir själv desto mer gubbsjuk
Gammal 2005-03-20, 16:05   #74
StefanH
Registered User

StefanHs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee
Eller så kanske det är så att min 20-åring ligger på en mycket mognare nivå än vad hennes ålder antyder?? Vi möts nog på halva vägen skulle jag tro! Sen har jag redan förverkligat saker i livet som det kommer ta lång tid innan många av er får göra. Hur många av er har jobb med kanonlön, ny bil, snabb mc, barn, snygg tjej, hus och hundar....bara för att ta en del....sen glömde jag ju även att jag även har en kropp som många av er bara kan drömma om att få på många år än.
Gammal 2005-03-20, 16:07   #75
StefanH
Registered User

StefanHs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Froddan

Jag är i alla fall glad för din skull Stefan!
Thanks Froddan!

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:47.