2005-02-23, 00:18
|
|
|
Banned
Reg.datum: Nov 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Jense
skickade ett mail till honom nyss. beundransvärd dedikation
|
absolut. synd att ingen tänkte på det när han vart hånad å det grövsta över hela internet
|
|
|
2005-02-23, 00:23
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Yankeee
VM i missförstånd?
Har du aldrig utövat något sport? Har du aldrig tävlat? Vet du adrenalin kan göra? Vad tror du själv om du står bakom scenen, taggad som fan, du skakar av lycka, nervositet, full med adrenalin. När du kommer ut och slår första posen börjar några i publiken asgarva åt dig. Hur skulle de reagera? Kom inte med ditt vanliga skitsnack "det bjuder jag på" eller motsv.
Om några däremot garvar åt dig på ett forum dagen efter så har du förmodligen fått lite distans till det hela. Du är inte på helspänn, stressad, nervös.
|
VM i självförvirring?
Jag håller med dig i det du skriver, men du skrev samtidigt att när man står där på scenen så förstår man inte riktigt vad som e fel! Menade du inte då att man inte fattar att det inte är dig dom skrattar åt??! Det låter ju så för i H**vette
|
2005-02-23, 00:24
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Niclaaas
tycker att det är en ganska harmlös tråd och tycker som herkulez att det är OK att skratta åt lustiga poseringar men att det varit riktigt lågt att skratta åt deras fysiker
däremot tycker jag man ska vara försiktig med saker som det här. vet inte hur många som var medlemmar när tråden om stephen takacs var på tapeten men det måste vara en av de skamligaste trådarna i kolozzeums historia. den resulterade i den här tråden som finns i "best of":
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...ead.php?t=9288
|
Det har sagt förut, men tåls att säga igen. Så jävla beudransvärt.
Det är precis sådan "snack" jag vill undvika. Folk kämpar i år för något, det är deras liv, deras kanske enda strimma ljus i livet. Sen kommer några jävla fjantar som i detta fallet inte ens stått på en scen själva och skrattar åt dem.
Visst, nu överdriver jag lite. Blev lite smått förbannad när jag läste clash post igen. Ni får ta det med en nypa salt, ni vet var jag vill komma.
Edit: ja, jag vet att jag inte moderator. Men man kan fortfarande visa respekt.
Senast redigerad av Yankeee den 2005-02-23 klockan 00:29.
|
|
|
2005-02-23, 00:26
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Metal_boy_
VM i självförvirring?
Jag håller med dig i det du skriver, men du skrev samtidigt att när man står där på scenen så förstår man inte riktigt vad som e fel! Menade du inte då att man inte fattar att det inte är dig dom skrattar åt??! Det låter ju så för i H**vette
|
Nej, det var inte så jag menade. T.ex du står där på scenen och trycker enligt dig din bästa sidechest någonsin. Just då vet du inte att du gör fel, vilket förmodligen du gör dagen efter när du tittar på bilderna. Förstår du nu?
|
|
|
2005-02-23, 00:28
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Nej, det var inte så jag menade. T.ex du står där på scenen och trycker enligt dig din bästa sidechest någonsin. Just då vet du inte att du gör fel, vilket förmodligen du gör dagen efter när du tittar på bilderna. Förstår du nu?
|
Ja, då förstår jag. Men det va likförbannat roligt
|
2005-02-23, 08:33
|
|
|
Banned User
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av jwzrd
Läs hela mitt inlägg, läs ditt inlägg, läs mitt igen.
Det jag säger är att DU postade en "attack" mot mig utan att veta hur jag skulle ta den. Hur skiljer det sig från att garva åt/med någon som står på scen och ser ut som ett spektakel?
|
Jag orkar inte ditt inlägg är för långt, det svartnar för ögonen redan efter 1.a raden. Jag börjar frysa.
|
|
|
2005-02-23, 10:49
|
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Baan
det är faktiskt lite mer komplicerat än så, på viss nivå är det "ok" att driva med offentliga personer, typ parodi på TV. Nu gäller det knappast offentliga personer så dte blir direkt mindre accepterat. Personligen stör jag mig på mest att man inte riktigt vet vad det är för tävling osv, dvs inte särskilt schysst om det skulle vara folk från kolo där, sen tänker man ju lite, tänk om man själv hade vart med? Då hade det inte vart lika kul om folk hånskrattade åt en, en sak är lägga upp bilder själv och säga "fan det såg fult ut" men en annan om andra gör det. Det är princip det jag stör mig på.
förresten vart är bilderna ifrån?
|
En liten tävling i USA, och igen, det var inte åt deras bedrift jag skrattade åt utan bara att några FÅ poser såg lite roliga ut, Men Palumbo då, han är ju Bodybuilder precis som dom och han är det rätt att skratta åt för att han ser grotesk ut eller?
Sen är jag inte så jävla dum att jag skulle posta bilder på nån som jag vet skulle titta in.
Senast redigerad av Herkulez den 2005-02-23 klockan 10:56.
|
|
|
2005-02-23, 10:52
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
Säger samma sak till dig som till jwzrd. Ni har rätt i att man ska kunna skratta åt sådana saker. Men det är själva principen att skratta åt folk som försöker och gör sitt bästa. Du skulle väl inte bli speciellt glad om några började asgarva åt dig på din första tävling, eller? Skillnad iof, men samma princip.
|
Stor skillnad, hade jag slagit några poser fel och folk hade haft lite kul åt det hade jag inte tyckt det var nå farligt, titta på rossis latspread som folk hade kul åt, inte fan tog han åt sig.
Ställer samma fråga till dig, tycker du det är rätt att håna Colemans mage, Palumbos fysik etc som huvuddelen på Kolo gör? har aldrig hört dig gnälla om det. Han är ju kroppsbyggare precis som dom i min bild är.
|
|
|
2005-02-23, 10:54
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
tycker att det är en ganska harmlös tråd och tycker som herkulez att det är OK att skratta åt lustiga poseringar men att det varit riktigt lågt att skratta åt deras fysiker
däremot tycker jag man ska vara försiktig med saker som det här. vet inte hur många som var medlemmar när tråden om stephen takacs var på tapeten men det måste vara en av de skamligaste trådarna i kolozzeums historia. den resulterade i den här tråden som finns i "best of":
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...ead.php?t=9288
|
|
|
|
2005-02-23, 10:54
|
|
|
Mannen, myten, legenden!
Reg.datum: Sep 2003
|
döda !!!!!!
|
|
|
2005-02-23, 10:57
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
absolut. synd att ingen tänkte på det när han vart hånad å det grövsta över hela internet
|
Det tragiska var att många på ett amerikanskt forum skickade mejl till han där dom hånade han rätt grovt, postade det på forumet och var svinstolta tills dom fick reda på att han var förståndshandikappad
|
|
|
2005-02-23, 11:19
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Herkulez
Stor skillnad, hade jag slagit några poser fel och folk hade haft lite kul åt det hade jag inte tyckt det var nå farligt, titta på rossis latspread som folk hade kul åt, inte fan tog han åt sig.
Ställer samma fråga till dig, tycker du det är rätt att håna Colemans mage, Palumbos fysik etc som huvuddelen på Kolo gör? har aldrig hört dig gnälla om det. Han är ju kroppsbyggare precis som dom i min bild är.
|
Jo, men det är ju det jag säger. Man ska kunna skratta åt det. Men jag tycker ändå att det är fel.
Jag visste att den frågan skulle komma. Och jag har inget bra svar egentligen
|
|
|
2005-02-23, 11:29
|
|
|
Spamming user
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Herkulez
Det tragiska var att många på ett amerikanskt forum skickade mejl till han där dom hånade han rätt grovt, postade det på forumet och var svinstolta tills dom fick reda på att han var förståndshandikappad
|
|
|
|
2005-02-23, 11:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Jag tyckte bilderna var riktig roliga, men tolkar dem som enstaka misslyckade poser eller kort tagna i precis "fel" ögonblick. Det kan jag väl inte varit ensam om? Man kan säkert hitta riktigt komiska bilder från Mr Olympia också.
|
|
2005-02-23, 16:04
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av spacedog
Jag tyckte bilderna var riktig roliga, men tolkar dem som enstaka misslyckade poser eller kort tagna i precis "fel" ögonblick. Det kan jag väl inte varit ensam om? Man kan säkert hitta riktigt komiska bilder från Mr Olympia också.
|
jarå har postats rätt mycket såna, men det har aldrig blivit liv i luckan då, för proffs får man tydligen håna hur mycket som helst =)
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:42.
|

|