2014-05-12, 21:53
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Olegh
Det är många som saknar sinne för humor bara!
|
Så om man vill ligga med "många" så gäller det väl att ha samma humor som de som har dålig humor.
|
|
|
2014-05-12, 21:56
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2013
|
Många ståuppare kör ju med det, driva med sig själva alltså, eller vart man kommer ifrån (Göteborg/Stockholm eller kanske mest känd för det är väl Özz Nûjen som driver om att han är turk hela tiden) så sånt är ju klassiskt. Eller driva med nån i sin familj, sin fru... "Min fru sa en sån jävla rolig sak..."
Men glöm inte köpa slitna jeans annars är det game-over i alla fall
Senast redigerad av XXXL den 2014-05-12 klockan 22:00.
|
|
|
2014-05-12, 21:58
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Okej, okej, jag lovar att ge det ett försök om jag mot förmodan någonsin besöker en krog igen.
|
|
|
2014-05-12, 23:38
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Fast hon skriver ju bara sanningen
|
|
|
2014-05-12, 23:54
|
|
Barnmorska
Reg.datum: May 2006
|
Innehållet i artikeln kan diskuteras, det är väl snarare hennes förmåga att uttrycka sig på som är det som ska ifrågasättas.
Citat:
Ursprungligen postat av jenni
Fast hon skriver ju bara sanningen
|
Want a drink?
|
|
|
2014-05-12, 23:57
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Punkten med att köpa drinkar har jag aldrig förstått, idag arbetar ju faktiskt kvinnor och kan betala själva, och brukar vilja det?
Hörde för nån helg sedan en kille som såg ut som ett frågetecken: " Jag bjöd ju henne på två drinkar, men jag fick inte ens en kram
Bättre spara alla drinkpengar till en prost istället
|
|
|
2014-05-13, 00:02
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Blaine
Innehållet i artikeln kan diskuteras, det är väl snarare hennes förmåga att uttrycka sig på som är det som ska ifrågasättas.
Want a drink?
|
Nu går det inte applicera denna manual på mig då jag nästan aldrig dricker
Men är du snygg och kan få mig att skratta så.....
|
|
|
2014-05-13, 00:03
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Härlig provokation! Hon hade nog tanken på något hitåt: "Hur skall jag både få feminister och mansgrisar sura på samma gång? Nu vet jag!"
|
|
|
2014-05-13, 00:04
|
|
Corporis Majestatis
Reg.datum: Dec 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av XXXL
Många ståuppare kör ju med det, driva med sig själva alltså, eller vart man kommer ifrån (Göteborg/Stockholm eller kanske mest känd för det är väl Özz Nûjen som driver om att han är turk hela tiden) så sånt är ju klassiskt. Eller driva med nån i sin familj, sin fru... "Min fru sa en sån jävla rolig sak..."
Men glöm inte köpa slitna jeans annars är det game-over i alla fall
|
Om målet är att få ligga så kanske man ska undvika att raljera om sin fru.
(Jag utgår givetvis från att det inte är ens fru man försöker ragga upp.)
|
Citat:
Ursprungligen postat av orsor
Det roliga är att du har nästintill samma profilbild som Matsa. En smällfet marklyftare. Det är så man dör alltså 
|
"Små delikata rörelser..."
|
|
|
2014-05-13, 00:07
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillee
Punkten med att köpa drinkar har jag aldrig förstått, idag arbetar ju faktiskt kvinnor och kan betala själva, och brukar vilja det?
Hörde för nån helg sedan en kille som såg ut som ett frågetecken: " Jag bjöd ju henne på två drinkar, men jag fick inte ens en kram
Bättre spara alla drinkpengar till en prost istället 
|
Fast jag tror det där är lite olika beroende på sociala grupper, visst finns det tjejer som helt enkelt inte har tillräckligt med bankmedel för att festa, men så finns det dem som är vana vid att män betalar allt pga de vill.
Jag har åkt på x antal utskällningar då jag ens fått tanken att betala, det verkar vara någon typ av manlighets grej för alphamännen
|
|
|
2014-05-13, 00:08
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Förövrigt, ta bara emot drinkar från en okänd eller en känd du är lite osäker på om du ser bartendern fixa den. Det är mycket slemmiga wierdos därute. Det gäller även för er killar, den där bögen som du skojflirtar med och får gratisdrinkar av kan mycket väl droga dig med en cocktail på rohypnol för lite homovåldtäkt.
|
|
|
2014-05-13, 00:25
|
|
Barnmorska
|
Citat:
Nu går det inte applicera denna manual på mig då jag nästan aldrig dricker
Men är du snygg och kan få mig att skratta så..... 
|
Jag äger förvisso ingen läppglans som hon rekommenderar, men har andra starka fertila egenskaper som jag hoppas att du och andra går igång på.
|
|
|
2014-05-13, 00:28
|
|
Banned User
|
Citat:
Jag äger förvisso ingen läppglans som hon rekommenderar, men har andra starka fertila egenskaper som jag hoppas att du och andra går igång på.
|
Det går säkert hem, bara du inte är hjärntvättad av "the game" så borde det fungera fint
|
|
|
2014-05-13, 00:35
|
|
Barnmorska
|
Citat:
Det går säkert hem, bara du inte är hjärntvättad av "the game" så borde det fungera fint
|
Hur läget än är, vad du/ni blir trollbundna av, så är det väl åtminstone personen som trollbinder som äger de egenskaperna som gör att denne lyckas; där kan tricks från The Game mycket väl inkluderas. Trimmat ansiktshår, finslipat kroppsspråk och några inlärda fraser så är säkert även du med i matchen.
|
|
|
2014-05-13, 00:41
|
|
Banned User
|
Citat:
Hur läget än är, vad du/ni blir trollbundna av, så är det väl åtminstone personen som trollbinder som äger de egenskaperna som gör att denne lyckas; där kan tricks från The Game mycket väl inkluderas. Trimmat ansiktshår, finslipat kroppsspråk och några inlärda fraser så är säkert även du med i matchen.
|
Fast det är ju basics , mycket av the game är så genomskinligt att det blir tröttsamt, speciellt när man som tjej vet mer om det än killen som försöker utöva det på en
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:04.
|

|