2010-09-27, 22:08
|
|
|
Winners never quit!
Reg.datum: Oct 2007
|
När jag körde friskis såg man mycket roligt varje gång man var där. En favorit är ett gäng på 2-3 st gubbar (uppskattar deras ålder till 35-45) ordentligt svaga men verkar tro att dom är jäkligt starka. Det roliga med dem är att skriker över hela gymmet när dom kör stångroddar med 50 kg, använder lindor när dom kör böj med 70 kg, kör bänk på 80 kg med 2 st passare. Mycket underhållande att tittat på!
En annan rolig händelse var när jag och polaren står och kör hantelrodd. Det finns gott om lediga bänkar, men helt plötsligt kommer det fram en tant och ställer sig o börjar köra hantelrodd på våran bänk som vi står vid... kör några rep och sen börjar hon fråga om hon gör rätt. Ska tilläggas att hon hade thights uppdragna till naveln, tjock och visade den värsta kameltoe jag någonsin sett, höll på att spy
|
|
|
2010-09-28, 06:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av bear.flowertwig
Kommit på en kille med att äta kattmat i omkl.rummet efter passet. Oklart om det var Pussi men det luktade helvete och han verkade skamsen när jag frågade.
|
Tonfisk är inte kattmat!
|
2010-09-28, 08:37
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2008
|
En kille kommer in, lägger på 120 på stången för att bänka på portabel bänk i racket. Lyckas med nöd och näppe låsa ut den, har inte en chans att rubba den i botten, men har ju säkringarna i rätt höjd så kravlar sig ur därifrån. Börjar köra 3cm kronlyft med samma stång med någon avartform av lindor utanpå mjukisarna som har tagit 10min att få på, kör två set, lägger därefter på alla järn25or som finns och får plats på stången, tycker det är bland det roligaste som hänt i år, småskrattar, lastar av, går ut.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew
Jag har haft internet i 15år, mina krav för onanerande går upp avsevärt för varje år. Jag har passerat den ålder då jag kunde onanera till Mtv och inkorrekt fakta.
|
Senast redigerad av creperiet den 2010-09-28 klockan 08:39.
|
|
|
2010-09-28, 08:51
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2008
|
Har ett riktigt orginal som bidrar med nya äventyr då och då. Han kombinerar smaltjockhet med konstigt vältränade överarmar och den sämsta hållningen någonsin, precis passerat 60, eller så är han en väldigt sliten 55åring. Han pratar med den gällaste rösten någonsin och har byxorna uppdragna en bit över naveln.
Senaste gick han och flyttade alla 25 och 20 kilos kakor fram och tillbaka mellan smithen, benpressen och diverse andra ställen, helt utan något logiskt system, han sorterade dom alltså inte.
Sen la han sig och utförde tre repetitioner nedåtlutande bänkpress i smith med den kortaste ROM någonsin, sen såg jag honom inte mer det passet.
Lokalen ligger nära a-lagets bänk of choice, så händer då och då att någon vandrar in och ser vilsen ut också, tyvärr har inget roligt hänt med dom.
|
|
|
2010-09-28, 09:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Om jag skall agera "utomstående" så är nog det konstigaste som skett på ett gym diverse posebilder på Koloträffar. I Göteborg i somras exempelvis men även tidigare småträffar i Uppsala. Nu var jag ju med i samtliga fall men om jag inte hade en aning om vad det gällde så skulle jag undra vad det är för idioter.
Här i Uppsala tog Danny Devito (numera inaktiv på forumet) bilder när jag körde vadpress och en gubbe med barn blev helt chockad "Titta bort ungar!" typ.
|
|
|
2010-09-28, 09:32
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriiik
Körde bicepscurl i knäböj/allövningsgrejen och hade en kille som körde chins mellan.
Kör mina set och tackar för att jag fick köra mellan, då säger han med vad han tror är sexig röst: Va de skönt eller?
HAHA lagom paff jag blev, ja skakade på huvet och rörde mig bortåt.
|
Haha inte okej!
|
|
|
2010-09-28, 09:34
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2009
|
Under min första tid som gymaktiv kring 18-19årsåldern gymmade jag o några vänner på ett underground gym på partilletorget som ägdes av en mycket trevlig amerikanare
Allteftersom började det även droppa in yngre killar i 16-17årsåldern som precis skulle börja träna ( dessa killar var väl inte de skarpaste knivarna i lådan kan tilläggas)
Under ett pass ska de ge sig på att maxa breda latsdrag där en av killarna ska dra ner stången, och de övriga två därefter ska hjälpa till o hänga på varsin sida om stången för att initialt få ner den
Resutatet blir att den ene killen får för sig att mitt i allt släppa taget så att ena sidan av stången slår rakt upp o krossar ett av lysrören ovanför.
Amerikanarn kommer precis in i rummet och såg detta och vrålar med brytning "WTF! Fuckin kidz! Destroying my fuckin gym! Get the fuck out of here NOW!". Ungarna packar sedan alla sina grejer fort som attans och springer därifrån i full fart!
Senast redigerad av Asdf den 2010-09-28 klockan 09:36.
|
|
|
2010-09-28, 09:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
En gigantisk kille som använde Jack Daniels som träningsdryck under passet, körde enarms tricepsextension med 52-kiloshantlarna och drog skrönor om sin tid som pärldykare i söderhavet, CIA-agent och countrystjärna, uppenbarligen själv fullt övertygad om sanningen i det han berättade. En legend på KAC Gym här i Norrtälje.
|
Countrystjärna + 1
|
2010-09-28, 09:41
|
|
|
Hissen går inte alls
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri
Sami: Får ni spela techno på erat gym?! LYX! Vi spelar bara EN ENDA skiva med ASDRYG svettig rökig nersupen gammal 80-tals-iron-maiden-cp-rock på. Jag SPYR på skiten!
Och vi har också några små grabbar som skriker som vilddjur, underhållande och löjligt 
|
Hater!
Till ämnet så har det ju hänt en lite skum grej på gymmet jag tränar på, som mitt ex dessutom bevittnade!
En kille som sprang för kung och fostervatten på löpbandet, jävligt länge (osäker hur länge då jag bara hört från henne vad hon berättat.)
Han går av löpbandet och ser ut att ha kört klart, varpå han plötsligt hoppar upp igen och kör ännu mera. En kort stund senare faller han ihop och rör sig inte. Killen dog.
|
|
|
2010-09-28, 09:44
|
|
|
Proteinbarskonnässör
Reg.datum: Nov 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nelo322
När jag körde friskis såg man mycket roligt varje gång man var där. En favorit är ett gäng på 2-3 st gubbar (uppskattar deras ålder till 35-45) ordentligt svaga men verkar tro att dom är jäkligt starka. Det roliga med dem är att skriker över hela gymmet när dom kör stångroddar med 50 kg, använder lindor när dom kör böj med 70 kg, kör bänk på 80 kg med 2 st passare. Mycket underhållande att tittat på!
|
Vad är särskilt konstigt med det? Bara för att du eller någon annan är starkare så kan det likväl vara tungt för dom.
Du har väl ingen aning om deras bakgrunder, deras förutsättningar eller eventuella skador de har råkat ut för? Jag tycker du ska sluta vara så dömande när du inte vet ett skvatt om personerna i fråga.
Att man inte behöver leva om överdrivet mycket kan jag hålla med om, men lite pust & stånk måste man få göra.
|
|
|
|
2010-09-28, 09:45
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Grotesk
En kort stund senare faller han ihop och rör sig inte. Killen dog.
|
Inget konstigt i det, att dö är det naturligaste som finns.
|
|
|
2010-09-28, 09:57
|
|
|
Hissen går inte alls
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wille005
Inget konstigt i det, att dö är det naturligaste som finns. 
|
Sant. Ska man dö så ska man göra det med stil! Så han gjorde det ju fetfel.. man ska dö i powerracken, hårt bicepscurlande.
|
|
|
2010-09-28, 10:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Hände en rätt konstig sak idag. Tränade med brorsan på friskis imorse, varpå vi står ungefär 30 min in i passet och ska fylla på vatten i våra flaskor.
Det kommer fram en medelålders dam (många sådana på detta ställe vid denna tiden, blandat med diverse tonåringar) och häver ur sig "Står ni här och häller ut anabola steroider?" brorsan vänder sig om förvånat och svarar "detta är bara vatten, du ser väl att jag sköljer ur min flaska?" varpå damen ilsknar till och ryter lågmält "ni ungdomar som håller på med såntdär, det är ni som förstör det roliga med att träna för oss andra." sen försvann hon ut i omklädningsrummet.
Kanske inte så konstigt, men ganska paffa blev vi. Vi är inte de mest muskulösa heller kan ju tilläggas, 75 kg på mig och 80 på brorsan, hyffsat deffade. Finns killar som är betydligt grövre i samma lokal, som hon låter vara.
|
|
|
2010-09-28, 10:55
|
|
|
Surgubbe
Reg.datum: Feb 2010
|
En kvinna runt 45-50 kommer in på gymmet och har på sig en såndär 80-tals gymdräkt, typ en baddräkt med en till baddräkt utan på, fast med string.
Hon kände att alla kollade in henne, kände sig förmodligen sjukt sexig och svansade nöjd omkring. Problemet förutom att hennes outfit blev omodern 20år tidigare var att hon vänt det yttersta plagget med stringen bakofram, vilket resulterade i att stringen skar långt upp i underlivet och skapade årets supercameltoe.
|
|
|
2010-09-28, 11:00
|
|
|
Registered BAWS!
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av blondyz
Hände en rätt konstig sak idag. Tränade med brorsan på friskis imorse, varpå vi står ungefär 30 min in i passet och ska fylla på vatten i våra flaskor.
Det kommer fram en medelålders dam (många sådana på detta ställe vid denna tiden, blandat med diverse tonåringar) och häver ur sig "Står ni här och häller ut anabola steroider?" brorsan vänder sig om förvånat och svarar "detta är bara vatten, du ser väl att jag sköljer ur min flaska?" varpå damen ilsknar till och ryter lågmält "ni ungdomar som håller på med såntdär, det är ni som förstör det roliga med att träna för oss andra." sen försvann hon ut i omklädningsrummet.
Kanske inte så konstigt, men ganska paffa blev vi. Vi är inte de mest muskulösa heller kan ju tilläggas, 75 kg på mig och 80 på brorsan, hyffsat deffade. Finns killar som är betydligt grövre i samma lokal, som hon låter vara.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:19.
|

|