Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-08-17, 14:06   #61
stafh
Registred User

stafhs avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Larsen Visa inlägg
Jag var i Australien för ett tag sedan, i Alice springs (stora jävla stenen). Jag och några engelsmän från mitt hostel skulle ut och ta någon öl på stadens enda krog. Stället vi kommer till är ett högklassat white trash ställe med massa aborginer och backpackers. En öl blev till sex, sju stycken och någon äcklig shot. Det slutade med att jag och min polare hängde med två australiensiska systrar hem för att kolla på Twilight (oooh yeeeaaaah).
En sak leder till en annan i alla fall och jag får till det med min första australienska! Mitt under akten hör vi någon komma gående i korridoren... jag tittar på henne varav hon yttrar - "wtf... my parents shouldnt be home..." Jag tänkte att det kanske var hennes syster och Eddie, som min kompis hette.
Jag sätter mig upp i sängen. Dörren slås upp och en helt galen stor snubbe kommer inrusande mot mig. Tjejen skriker, jag skriker, pappan skriker - Jag springer in i hennes glasdörr, spräcker fönstret, snappar åt mig min plånbok, öppnar dörren, hoppar ner för hennes lilla balkong, stukar foten och springer rätt ut i öknen, helt naken. Adrenalinet pumpar, jag vänder mig om och tittar mot hennes hus när min kompis, Eddie gör precis samma sak som jag gjort men från rummet brevid, också han helt naken. Vi tar oss till vårt hostel, ber om en ny nyckel till vårt rum (ja, det var pinsamt i receptionen) och går och lägger oss.
Just då var det inte roligt. Nu tycker jag det är riktigt kul. Kläderna och skorna är fortfarande kvar där antar jag... och min rumsnyckel som jag gärna betalade 15 AUD i bond för.
Haha, bäst hittils.
Gammal 2009-08-17, 14:08   #62
BengtZz
Registered User

BengtZzs avatar

Reg.datum: May 2009
Drack en säkert en till två liter kranvatten i Turkiet. Jag blir ofta "stålmannen" på fyllan :]. Magdålig i veckor.

sʇsod ɹnoʎ ,uılloɹʇ 'pɐǝɹɥʇ ɹnoʎ uı ɯɐ ı
BengtZz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-17, 14:20   #63
kjell33
Registered User

Reg.datum: Jul 2008
Kröp naken på alla fyra i en hotellkorridor på malta, dessbättre utan att bli sedd!
kjell33 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-17, 14:22   #64
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon Visa inlägg
Too many moronic things to mention, im afraid.
Berättelser från din tid i Frankrike afkräfvas.
Gammal 2009-08-17, 14:45   #65
Yip_man
Registered User

Yip_mans avatar

Reg.datum: Dec 2004
Måste fortfarande vara den där dagen efter för ca 10år sen när jag vakna upp blodig om händer , armar ,tröja och byxor. Ingen i kompisgänget vet fortfarande vad som hände. Ganska obehagligt faktiskt. sen dess har jag tagit det riktigt lungt.

Yip Man's Träninsdagbok
Yip_man är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-17, 15:08   #66
Bahir
Registered User

Reg.datum: Mar 2007
Det är inte det värsta/mest pinsamma jag har gjort, men en dum grej jag gjorde en kväll (efter några egenköpta öl) var att gå runt och sno folks drinkar och öl. Man kunde ju ha smittats med något, så det gör jag inte om.
Bahir är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-17, 15:17   #67
Onigiri
Registered User

Onigiris avatar

Reg.datum: Aug 2008
Försökt sno en ko är senaste
Gammal 2009-08-17, 16:21   #68
Shakemynuts
Registered User

Shakemynutss avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av -AG- Visa inlägg
+1

Vissa finner dessutom stort nöje i att berätta hur "krejsy" de varit på fyllan... "det var väldigt dumt gjort" - sägs det med ett leende på läpparna.
Problemet är väl att det är rätt så roligt att höra om och berätta.

Jag skäms nå enormt över rätt mycket grejer jag gjort. Men jag antar att de flesta växer upp. Jag gjorde som tur var det. Men det förhindrar mig inte från att kunna berätta om saker som hänt och såhär i efterhand är det ganska roligt.
Gammal 2009-08-17, 16:31   #69
Albatross
Gamnacke & svällbuk

Albatrosss avatar

Reg.datum: Dec 2006
Tja... det var nog nu i lördags. Blev dyngrak, vaknade igår och mindes endast att jag vägrats handla på den servering vi besökte. Tänkte inte mer på det, men idag blir jag uppringd av han som har stället som upplyser mig om att jag blivit så förbannad att jag slog sönder en ytterdörr. Betala eller polisanmälas, kul läge. Kan inte käfta emot när man inte har ett minne heller...
Gammal 2009-08-17, 16:31   #70
LillSkalman
Registered User

LillSkalmans avatar

Reg.datum: Mar 2009
Pinsamma saker har jag gjort många, senast var att jag stått på bord och skrikit, så alla vaknar och kommer ut, mitt i studentkorridorer att jag är stockholms starkaste kille osv. Däremot har jag aldrig varit elak mot andra.

Skrämmande hur många som spöat folk osv på fyllan, eller sabbat privat egendom. Nån stans måste man ju ha en grund från sin uppforstran som stoppar en från de sjuka sakerna?
Gammal 2009-08-17, 16:34   #71
Nordenator
:D

Nordenators avatar

Reg.datum: Apr 2006
I lördags fick jag pröjsa 800 spänn för att urinera offentligt. Även om jag stoppat bilar med karatemooves och dummat på rätt ordentligt under hela helgen känns det verkligen som att den toppar listan för denna sommaren. Om inte annat var det utan tvekan den dyraste dumheten hittils.

You win some, you lose some.
Gammal 2009-08-17, 16:51   #72
Onigiri
Registered User

Onigiris avatar

Reg.datum: Aug 2008
Har också fått kissböter på 800.

Jag tänkte faktiskt till före, skulle gömma mig och göra mig så osynlig jag kunde. Tyckte jag var sjukt smart, drar fram pillevippen och pissar lyckligt, 10 sek senare står en polisbil och lyser på mig. Fattar inte än idag hur dom hittade mig.
Gammal 2009-08-17, 16:52   #73
-Englund
Registered User

-Englunds avatar

Reg.datum: Apr 2007
Tillfälliga spontan-improviserade bulkningar. Det är det nog många som har gjort, men mina har en tendens att gå för långt över gränsen ibland.
-Englund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-17, 17:15   #74
Versus
Registered User

Versuss avatar

Reg.datum: Mar 2005
Höll på och förstöra mitt förhållande med flickvännen i fredagsnatt.. Har dock inte så mycket minne utav natten överhuvudtaget.
Även frågat en polis ifall kunde tazra mig lite med sin elshockspistol. Samt blivit oerhört besviken då han informerat mig om han inte har någon sådan. Men frågat ifall jag ville följa med till fyllecellen på skånegatan. Något som jag hursomhelst klarade mig ifrån.

Nu ska jag nog ta det lungt i några år, månader, veckor kanske, eller ja, iallafall tills nästa helg.
Versus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-17, 17:23   #75
-Isidor-
Registered User

Reg.datum: Jun 2009
Har ju gjort miljontals puckade grejer med alkohol i blodet. Senaste bortamatchen bestämde jag mig för att tafsa på en kärringsnut,"nu jävlar blir det fyllecell"
-Isidor- är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:46.