Framstjärt och snippan ger mig obehagliga rysningar.
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
"Slidan" lät väldans kliniskt, och andra ord för vulgära.. Till slut slängde jag till med "Snippan" vilket är ett ord jag aldrig använt förut.
Fail. Man kan inte kissa ur slidan. Det är bara ett av hålen man har. Där gör man barn och så kommer mensen därur, kisset kommer ur urinröret som sitter starx framför.
Snippan tycker jag är ett utmärkt och vedertaget ord för det-där-nere-som-tjejer-har. Annars kan man ju säga att man kissar ur underlivet, eller att tjejer har allt sitt infällt inuti så det syns inte utanpå som på killar.
Fail. Man kan inte kissa ur slidan. Det är bara ett av hålen man har. Där gör man barn och så kommer mensen därur, kisset kommer ur urinröret som sitter starx framför.
Snippan tycker jag är ett utmärkt och vedertaget ord för det-där-nere-som-tjejer-har. Annars kan man ju säga att man kissar ur underlivet, eller att tjejer har allt sitt infällt inuti så det syns inte utanpå som på killar.
Kalle 4 år går fram till pappa,
- Pappa, varför går mamma böjd framåt och har ont ???
-Jo du förstår, hon trampade på en kratta i trädgården så att den for upp
i springan mellan benen på mamma .....
- Jasså, rätt på fittan ????