För mig tog det typ en vecka innan jag fick på mig skiten ordentligt ^^
Ett tips är att vända dräkten ut och in, vänd in sömmarna i benen så att de hamnar på rätt sida, dra upp benen så långt det går, ta på dig resten av dräkten.
För mig tog det typ en vecka innan jag fick på mig skiten ordentligt ^^
Ett tips är att vända dräkten ut och in, vänd in sömmarna i benen så att de hamnar på rätt sida, dra upp benen så långt det går, ta på dig resten av dräkten.
5 minuter, tops.
jag kommer inte ens försöka ta på mig den själv
__________________ Team Elite Body Science Bloggen
Är inte sånt ganska dyrt? =o trodde inte att de va så tajt som vissa påstår..
Om det är Metal Viking Squatter så JA, men i gengäld töjer den sig som satan. Spenderade 20 minuter att få på mig min och den kom halvvägs upp. 6-7 böjpass senare och nu kan jag böja atg utan vikt på axlarna
Snygg tävling du gjorde Mapa. Mycket stark! Hur mycket väger du förresten, närmare 110 än 125 va?
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Är inte sånt ganska dyrt? =o trodde inte att de va så tajt som vissa påstår..
dem är tajta.. dyra, nja.. runt tusenlappen.. prioreterar man sl så...
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Om det är Metal Viking Squatter så JA, men i gengäld töjer den sig som satan. Spenderade 20 minuter att få på mig min och den kom halvvägs upp. 6-7 böjpass senare och nu kan jag böja atg utan vikt på axlarna
Snygg tävling du gjorde Mapa. Mycket stark! Hur mycket väger du förresten, närmare 110 än 125 va?
tackar
jag vägde in på 119.. vanlig morgonvikt runt 117-118.. men nu vägde vi in efter lunch så
varför? du bygger knappast bättre, för de är väl ditt mål?
Nja, vetifan om det fortfarande är prio #1. Får se om jag har bra symmetri & form efter deffen. Vill gärna satsa på nått..
1. Styrkelyft
2. Fitness tävlingar..
Nja, vetifan om det fortfarande är prio #1. Får se om jag har bra symmetri & form efter deffen. Vill gärna satsa på nått..
1. Styrkelyft
2. Fitness tävlingar..
ok, SL bygger iaf.. trådlåst typ.. fråga bara Thomas Högberg på ökk.. 51 år, grym fysik.. han drar en bra bit över 300 i mark.. men ska du inte tävla i SL är utrustning onödigt.. och om du nu ska tävla, sluta med remmar
Shit. Jag är sämst på att gissa vikter. Uppskattade både dig o jwzrd till 100kg men gissade 19kg fel på er båda. Du är rätt lång va? I så fall förstår jag varför du är så stark i mark kontra böj.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Shit. Jag är sämst på att gissa vikter. Uppskattade både dig o jwzrd till 100kg men gissade 19kg fel på er båda. Du är rätt lång va? I så fall förstår jag varför du är så stark i mark kontra böj.
jag är 194cm.. men jag har inte tränat böj på flera månader då jag tränat hårt inför en marklyftstävling som va i onsdags.. jag tränade alltså inte vettigt inför denna tävling.. vi kom på för 1-2 veckor sedan att denna serieomgång kunde vara en bra prova på tävling inför min kommande satsning.. så räkna med rejäla förbättringar under sommaren/hösten
Vad har du beställt för tröja? Är inne på en Viking X-type, men säker är jag inte direkt
lol, jag försökte faktiskt, fast med markdräkten.. fick den över röven och lite till efter mycke slit, blev en dusch efter
köp inte en metal bänktröja, dem bara spricker.. har hört flera historier.. och senast nu på serien va de en bänkare som fick sin tröja spräckt när han va i botten
Titan F6 Tornado NXG+