Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-02-02, 19:57   #61
regus
Regustered Abuser

reguss avatar

Reg.datum: Apr 2006
Är tjejen tjock och killen smal brukar jag tänka att han är hårdrockare.
regus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 20:46   #62
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Ganymedes Visa inlägg
Jag menar absolut inte att det inte var så här i ditt fall, Yes.

Men jag måste ändå säga att det är så jävla politiskt korrekt och självklart att det alltid måste vara så att en snygg tjej är korkad och en mindre snygg har bättre personlighet.

Själv har jag dejtat tjejer som varit precis tvärt om också, så det finns. Sedan är det så här anser jag: utseendet avgör om man vill göra ett försök, personligheten avgör om man vill stanna kvar.
Jag vill egentligen inte alls spela på dessa politiskt korrekta och stereotypa exempel, så jag får förklara lite närmare vad jag menar.

Grejen är mer den att yttre och intre egenskaper måste lira bra ihop. Det har väl de flesta märkt att när man börjar gilla en person så börjar man också se på denne på ett annat sätt. Ansiktsuttryck, kroppspråk och hela personens utstrålning kan uppfattas annorlunda när man börjar se det relaterat till personligheten. Därför kan personer som vid en första anblick inte alls ser attraktiva ut bli otroligt fina när man lär känna dem bättre. När det däremot stinker bajs på insidan spelar det ingen roll hur perfekt personen ser ut.

Men sen behöver det inte alls vara så att snygga tjejer är korkade, och fula tjejer minsann är jättefina på insidan. Det finns givetvis alla möjliga olika kombinationer.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 20:48   #63
Löjtnant Blank
AKA Kapten Klänning

Löjtnant Blanks avatar

Reg.datum: Feb 2004
Vi har i alla fall tre-fyra snygga och väldigt smarta tjejer i klassen.
Gammal 2008-02-02, 21:06   #64
Ganymedes
winning

Ganymedess avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg

Men sen behöver det inte alls vara så att snygga tjejer är korkade, och fula tjejer minsann är jättefina på insidan. Det finns givetvis alla möjliga olika kombinationer.
Precis. Det är bara så tröttsamt att det alltid tas upp i dessa diskussioner. Sant, jag visst. Men sååå tröttsamt. Har man inte skalle nog att förstå det själv, lär man inte förstå det för att någon annan säger det heller. Och politiskt korrekt är fanimig den sämsta formen av korrekt.

Förresten känner jag igen mig i det du skriver. Hade en granne som såg väldigt alldaglig ut på alla sätt, men ändå fanns det något med henne som var riktigt hett. Har inte lyckats sätta fingret på det (eller henne) dock.
Ganymedes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 21:15   #65
tobbo
made a huge mistake

tobbos avatar

Reg.datum: Sep 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Löjtnant Blank Visa inlägg
Vi har i alla fall tre-fyra snygga och väldigt smarta tjejer i klassen.
Samma i min klass. De snyggaste är de smartaste, It's a win, win situation
tobbo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 21:23   #66
Löjtnant Blank
AKA Kapten Klänning

Löjtnant Blanks avatar

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ursprungligen postat av tobbo Visa inlägg
Samma i min klass. De snyggaste är de smartaste, It's a win, win situation
I mitt fall är det win-lose i deras fördel, eftersom de inte är det minsta intresserade av mig. Tre av dem har pojkvän, den fjärde är jag osäker på.
Gammal 2008-02-02, 22:54   #67
MAXX
Banned User

Reg.datum: Jul 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.B Visa inlägg
jag kan säga att jag aldrig sett en kille med en flickvän som spelar under hans liga. Men ofta ser jag snygga tjejer som är ihop med fula killar... hmmm I wonder why that is
vadå.

Jay Cutler t.ex. är ju mycket snyggare än sin fru. Har du aldrig tänkt på det?

MAXX är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 23:35   #68
obesogen
Registered User

obesogens avatar

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.B Visa inlägg
jag kan säga att jag aldrig sett en kille med en flickvän som spelar under hans liga. Men ofta ser jag snygga tjejer som är ihop med fula killar... hmmm I wonder why that is
Åk till Australien så lovar jag att du kommer vara av annan åsikt
Gammal 2008-02-03, 00:04   #69
krilleh
Banned User

krillehs avatar

Reg.datum: Mar 2005
Jag tror snygga tjejer tar mindre snygga killar just för att då kan dom ha kontrollen. Om dom tar modellkillar så har dom inte alls lika mycket att säga till om då dessa killar kan få vilken snygg tjej som helst(typ).

Nu tror jag inte alla är så här, men en del iaf. Snygga tjejer vet att dom är snygga. Det som är grejen.
krilleh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-03, 10:14   #70
Rahf
Registered User

Rahfs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av krilleh Visa inlägg
Jag tror snygga tjejer tar mindre snygga killar just för att då kan dom ha kontrollen. Om dom tar modellkillar så har dom inte alls lika mycket att säga till om då dessa killar kan få vilken snygg tjej som helst(typ).

Nu tror jag inte alla är så här, men en del iaf. Snygga tjejer vet att dom är snygga. Det som är grejen.
Snarare är det så att killen blir världens största toffel. Jag tror inte tjejen behöver vara särskilt mycket kontroll-freak för att det ska hända.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:34.