Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Senaste avsnittet av The Walking Dead var skräp och det hände egentligen ingenting. Man fick se en zombie, och den var fast nere i en brunn och kunde inte äta upp nån.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Inte sett det än Scratch, Vad trist om det är som du säger 
|
Citat:
Ursprungligen postat av willtjam
Det verkar bli som förra säsongen: tre första avsnitten kryllar av spänning och zombieslaktande, men sen blir det bara ett drama som handlar om hur relationerna mellan de överlevande utvecklas. Blä!
|
Citat:
Ursprungligen postat av prOtotype
Dom vägde upp det låga antalet med den höga gore-faktorn
Och zombieapokalypsen bortanför de första veckorna handlar enligt mig väldigt mycket mer om hur man ska överleva och hur det tär på en än om att försöka slakta alla zombies
|
roligt att se att folk tycker precis tvärt om mot vad jag tycker

jag är en stor fan av serietidningen och är upprörd över att dom ändrat så mycket
Nya karaktärer, karaktärer som dog i serien lever fortfarande, jag har t om de säger ordet zombie i första säsongen? avsnitten vid det jävla forskarcentret där han förklarar viruset? (en poäng i tidningen är att zombies aldrig nämns. man vet inte vad som hänt och det rotas inte i det.)
i tidningen befinner sig walkers i utkanten, det stora hotet är människor. hur vi fortfarande i en krissituation inte kan samarbeta osv.
Får se hur tvserien artar sig. om den följer tidningen eller mer klassiska zombiefilmer.