2010-06-04, 14:39
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBurner
Hjälp!
Hur slår* man in en flaska på ett någorlunda smidigt och snyggt sätt? De blir ju utseende som om någon i lågstadiet har paketerat dem
*Paketerar med presentpapper.
|
|
|
|
2010-06-04, 14:40
|
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Hjälp!
Hur slår* man in en flaska på ett någorlunda smidigt och snyggt sätt? De blir ju utseende som om någon i lågstadiet har paketerat dem
|
Lägg den i en låda och slå in som vanligt
|
|
|
|
2010-06-04, 14:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wille005
|
Tack. Hade redan googlat fram denna och ansåg den som överkurs och alldeles för fint paketerat för vad jag har köpt.
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Lägg den i en låda och slå in som vanligt 
|
Där sade Ni något. En låda. Ponera att jag inte hittar någon låda då?
|
|
|
2010-06-04, 14:47
|
|
|
Hissen går inte alls
|
Citat:
Tack. Hade redan googlat fram denna och ansåg den som överkurs och alldeles för fint paketerat för vad jag har köpt.
Där sade Ni något. En låda. Ponera att jag inte hittar någon låda då? 
|
Häll över innehållet i Esapro-burk och slå in?
Edit: en tom burk för böveln, slösa inte EsaPRO på andra!
|
|
|
2010-06-04, 14:47
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
|
Tänk, jag som tyckte den var så fin.
Här då:
http://www.pressies4princesses.co.uk...g-bottle.shtml
|
|
|
2010-06-04, 14:49
|
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Sådärja, fredag igen. Buggar fixade & kod hackad, biljett uthämtad och 10K sprungen. Toppenvecka!
Dags att kila iväg till gräset vid Storan & mjuka i solen innan grillandet ute i skogen ikväll!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Senast redigerad av mikaelj den 2010-06-04 klockan 14:51.
|
|
|
2010-06-04, 14:52
|
|
|
Nallemoderator
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo
Jag fyller 18 på sida 5000!
Gött att vara 18, kan äntligen skriva på papper utan behov av målsman!
Fack, 500 0 
|
Grattis!
Citat:
Hjälp!
|
Linda in flaskan i pappret (gärna ett kraftigt omslagspapper), vik in i botten ungefär som ett vanligt paket.
Vecka sen pappret vid korksidan som du gör med en smällkaramell men gör det "längs med flaskan". Fatta utsidorna på "veckbunten" och dra ut en solfjäder.
Om du vill förstärka effekten av lågstadiet så viker du pappret "tvärs över" flaskan och klipper också precis som en smällkaramell.
Den sista varianten ser faktiskt inte helt tokig ut om man har två/tre olika färger på pappret och man t ex på studenten kör med gult och blått.
|
|
2010-06-04, 14:58
|
|
|
Madamp!
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Sådärja, fredag igen. Buggar fixade & kod hackad, biljett uthämtad och 10K sprungen. Toppenvecka!
Dags att kila iväg till gräset vid Storan & mjuka i solen innan grillandet ute i skogen ikväll!
|
lol, same shizzle på både fb och kolo  har du twitter? törs jag gissa vad som står där i senaste statusuppdateringen?
|
|
|
|
2010-06-04, 14:58
|
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Nice one Bumbi ^^
Fan, jag är rätt nöjd med det senaste fyra månaderna vad gäller träningen. Det har verkligen varit en ENORM svacka de senaste två åren men det börjar faktiskt ta sig.
Inte direkt stark ännu, men samtidigt starkare än jag trodde jag skulle bli när jag tittade på mig själv för nått år sedan. Inga spyor på jobb(Eller hemma för den delen) pga för mycket smärta, inga smärtstillande och kan till och med springa lite utan att få skitont.
Det är kanske inte stort för gemene man, men för mig är det fan bra!
Nu ska det bara hålla sig och jag hålla mig till det som fungerar för mig och inte försöka träna "normalt" med en kropp som är totalt "onormal"
|
|
|
2010-06-04, 15:03
|
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
lol, same shizzle på både fb och kolo 
|
Babbla och Facebook: same shit, different name. :-)
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2010-06-04, 15:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Min kompis sa att jag skulle hålla andan i 40s, och nu började vi lattja och spana hur lång tid vid kunde hålla andan. (Han skrev på msn)
Han klarar 1min 10s, första gången prövade jag fick jag 2min 10s. Var typ wtf >.< Så höll för näsan nästa ggn och klarade 2m 30s kunde säkert klarat 10s till iaf.
Då sa polaren att jag måste räkna fel, så spanade en tredje ggn och nopes jag räknade rätt.
Hur länge klarar ni?
|
|
|
2010-06-04, 15:06
|
|
|
Hissen går inte alls
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Nice one Bumbi ^^
Fan, jag är rätt nöjd med det senaste fyra månaderna vad gäller träningen. Det har verkligen varit en ENORM svacka de senaste två åren men det börjar faktiskt ta sig.
Inte direkt stark ännu, men samtidigt starkare än jag trodde jag skulle bli när jag tittade på mig själv för nått år sedan. Inga spyor på jobb(Eller hemma för den delen) pga för mycket smärta, inga smärtstillande och kan till och med springa lite utan att få skitont.
Nu ska det bara hålla sig och jag hålla mig till det som fungerar för mig och inte försöka träna "normalt" med en kropp som är totalt "onormal" 
|
Bjuder på en byggartumme:
|
|
|
2010-06-04, 15:18
|
|
|
Madamp!
|
Velighetens dagar är förbi! Nu ska jag bara längta efter sweeet wakeboardande i waxholm i juli...
|
|
|
|
2010-06-04, 15:18
|
|
|
En påse med mos.
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Nice one Bumbi ^^
|
Gött att det går bra för dej.
Du är inte ensam om att ha en kropp som bara funkar sådär
|
|
|
|
2010-06-04, 15:27
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wille005
|
Ha! Tack ska du ha! :-)
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:36.
|

|