Ja. Fast bara om du spelar freestajl med fräck musik! (alltså ingen jävla MP3:a, det ska vara freestajl!)
Attans. Jag lånar din!
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Hmm, lite slö för att vara Army of The Pharaohs? Det här är mer i min smak:
Sköna stråkar i melodin i bakgrunden. Rekommenderas till marklyft!
----
Min arbetskompis kom precis in och sade att han hade spottat Chris Isaak! Han pratade om sitt hår, tydligen. Synd att jag inte gick med ut och, eh, betalade räkningar. :-) C.I. skall spela på Trägår'n ikväll.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Senast redigerad av mikaelj den 2010-06-04 klockan 11:18.