Tyngdlyftning
Var i Göteborg idag så passade på att bränna av ett pass på klubben och komma igång med träningen igen på riktigt.
Fick lägga en del tid på uppvärmningen för ben och magmuskler var aningens stela sedan igår.
Ryck.
Jobbade upp med singlar till 80, 90 ville sig inte riktigt blev bara ett ryckdrag.
Så jag plockade av och körde 5x2 på 70, bara en miss.
Att köra tvåor med sådant tempo att man inte hinner tänka mellan lyften känns som rätt bra skit. Hann dock tänka på att slappna av ordentligt i armarna innan sista lyftet och det blev riktigt bra så det fick räcka med ryck där.
Stöt.
Jobbade upp med singlar till 100. Överstötarna... dom är inte lika vassa som tidigare men tror ändå på fotbytet. Lite dåligt driv idag.
Push-press 5x2 80.
För att bli stark och att jobba lite mer på drivet.
Knäböj bak.
Jobbade upp med tvåor till 135. Provade på 140 men var redigt trött så, nej.
Sittvändning.
Först 100 och sedan 110 bara för att visa vikterna vem det är som bestämmer och trots att jag är trött så har dom inget på mig.

Kändes som jag var snabb under. Och det stämmer nog för annars hade dom nog inte suttit.
Stretch och 10 pull-ups bara för att kolla så att dom inte gått helt åt skogen.
Blev ett rejält ganska rejält pass och över förväntan bra. Innan passet hade jag känt mig trött och seg hela dagen och funderade nästan, men bara nästan på att skita i det. Var ett väldigt högt tempo med lite vila genom hela passet. Typ som igår, bara dricka lite vatten, klova om och ta ett par ande tag innan nästa set.