2007-11-16, 13:40
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2007
|
Jaha nu har man dragit på det in i det sista. Börjar jobba om 20 min. Tänk på det när ni går in i en butik och butiksbiträdet inte verkar så glad och positiv, så beror det på ER!
|
|
|
2007-11-16, 13:41
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
inte sant, jag kollar på 3-or och det finns massor av dom ute och dom är också relativt svårsålda. En granne hade kollat och han sa att dom typ gick för utropspris. Har inte kollat 4-or men generellt är det mycket lägenheter ute nu.
Dom sålde en 3a i mitt hus och den var mer svårsåld än de 2or som gått. svårt att veta hur det blir innan.
nu måste jag springa
|
Nej förlåt, jag var otydlig, jag menar generellt sett och inte just nu! Du har helt rätt, det finns massor på marknaden just nu, och det är ju allt time high vad gäller utbud. 3or tror jag förvisso det finns ganska mycket fler av än 4-5or, men jag vet inte säkert, men det är nog en ganska kvalificerad gissning.
Du har rätt i det andra också. Nästan omöjligt att veta hur det blir innan. Det handlar väl om att man måste fånga tillräckligt mycket intressenter när det finns så mycket objekt ute, eftersom man nog prioriterar att gå på de visningar som verkar så att säga "mest" intressanta. Kan man inte göra det går det nog trögt att få igång en vettig budgivning.
Spring nu!
|
|
|
2007-11-16, 13:42
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.B
Jaha nu har man dragit på det in i det sista. Börjar jobba om 20 min. Tänk på det när ni går in i en butik och butiksbiträdet inte verkar så glad och positiv, så beror det på ER!
|
Det är ju butiksbiträdenas jävla jobb att vara glada och positiva.
|
|
|
2007-11-16, 13:47
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Menvaihelvete!? Porrsidor har börjat använda flashspelare!!  *  *
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2007-11-16, 14:01
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.B
|
Jag brukade jobba i en butik förut. Filmen Clerks beskriver ungefär hur tråkigt man har det. Att varje dag battla mot idioter som inte vet deras eget bästa eller vilket ansvar de har med produkten de köper.
"Den är trasig jag vill ha en ny!" "Garanti täcker inte att din unge hoppar på leksaken" "Men den var i dålig kvalite och jag kräver en ny annars går jag till ARN" "jahapp, lyckatill. Här har du en lapp om deras regler"
*kunden stormar iväg övertygad att de har rätt, ARN säger att de har fel och kunden är tillbaka och gnäller 1 vecka senare över nästa trasiga leksak som hellraiser ungen tagit sönder*
|
|
|
2007-11-16, 14:03
|
|
|
Registered User
|
Alexton: Beklagar, men folk är idioter
|
|
|
2007-11-16, 14:04
|
|
|
Det var en gång en tråd-master!
Reg.datum: Jun 2005
|
Hade glömt att betala förra månades räkning till Telenor, blir det dyrt för mig tror ni?
|
|
2007-11-16, 14:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|
Brukar de inte bara lägga till en liten avgift ?
|
|
|
2007-11-16, 14:15
|
|
|
Det var en gång en tråd-master!
Reg.datum: Jun 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Alexton
Brukar de inte bara lägga till en liten avgift ?
|
Jag vet inte men dom borde ju höra av sig kan man tycka. Aja, nu är den betald iaf, bara att vänta och se.
|
|
2007-11-16, 14:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Alexton
Jag brukade jobba i en butik förut. Filmen Clerks beskriver ungefär hur tråkigt man har det. Att varje dag battla mot idioter som inte vet deras eget bästa eller vilket ansvar de har med produkten de köper.
"Den är trasig jag vill ha en ny!" "Garanti täcker inte att din unge hoppar på leksaken" "Men den var i dålig kvalite och jag kräver en ny annars går jag till ARN" "jahapp, lyckatill. Här har du en lapp om deras regler"
*kunden stormar iväg övertygad att de har rätt, ARN säger att de har fel och kunden är tillbaka och gnäller 1 vecka senare över nästa trasiga leksak som hellraiser ungen tagit sönder*
|
Men det är ju ibland lite av charmen. En kund som är helt dum i huvet, och som man vet inte kommer få igenom sina idiotiska krav. Fast det klart, ibland är det lite jobbigt att inte till fullo få käfta tillbaka på grund av något slags service mind.
Jag minns en tant som trots språkförbistring verkligen lyckades förklara att jag minsann inte skulle komma till himlen. Hon pekade på sitt öga, sedan upp mot Gud, sedan på mig. Hårda bud.
|
|
|
|
2007-11-16, 16:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Nu har jag kommit hem ifrån skolan, hade uppkörning idag, jag körde så bra att jag fick extra beröm och en stjärna i protokollet
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
|
|
|
|
2007-11-16, 16:13
|
|
|
Registered User
|
Haha! Grattis som fan!! Jag ska köra upp snart, så du kan väl ge mig några nyckeltips =)
|
|
|
2007-11-16, 16:31
|
|
|
Jag har fel. :(
Reg.datum: Mar 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Torwald
Haha! Grattis som fan!! Jag ska köra upp snart, så du kan väl ge mig några nyckeltips =)
|
Kugga inte. Phett phraa tips.
|
|
|
|
2007-11-16, 16:39
|
|
|
Joser
Reg.datum: May 2007
|
Ny avatar!!!!
jag har dessutom beställt denna som t-shirt
(att användas de dagar jag kör marklyft, hehe)
|
2007-11-16, 16:40
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Raggis
Kugga inte. Phett phraa tips.
|
azzzåååå dyy tänker zåååå
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:57.
|

|