Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-11-16, 13:40   #7171
Frida.B
Banned User

Reg.datum: May 2007
Jaha nu har man dragit på det in i det sista. Börjar jobba om 20 min. Tänk på det när ni går in i en butik och butiksbiträdet inte verkar så glad och positiv, så beror det på ER!
Frida.B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 13:41   #7172
Torwald
Registered User

Reg.datum: Jun 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia Visa inlägg
inte sant, jag kollar på 3-or och det finns massor av dom ute och dom är också relativt svårsålda. En granne hade kollat och han sa att dom typ gick för utropspris. Har inte kollat 4-or men generellt är det mycket lägenheter ute nu.

Dom sålde en 3a i mitt hus och den var mer svårsåld än de 2or som gått. svårt att veta hur det blir innan.

nu måste jag springa
Nej förlåt, jag var otydlig, jag menar generellt sett och inte just nu! Du har helt rätt, det finns massor på marknaden just nu, och det är ju allt time high vad gäller utbud. 3or tror jag förvisso det finns ganska mycket fler av än 4-5or, men jag vet inte säkert, men det är nog en ganska kvalificerad gissning.

Du har rätt i det andra också. Nästan omöjligt att veta hur det blir innan. Det handlar väl om att man måste fånga tillräckligt mycket intressenter när det finns så mycket objekt ute, eftersom man nog prioriterar att gå på de visningar som verkar så att säga "mest" intressanta. Kan man inte göra det går det nog trögt att få igång en vettig budgivning.

Spring nu!
Torwald är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 13:42   #7173
Torwald
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Frida.B Visa inlägg
Jaha nu har man dragit på det in i det sista. Börjar jobba om 20 min. Tänk på det när ni går in i en butik och butiksbiträdet inte verkar så glad och positiv, så beror det på ER!
Det är ju butiksbiträdenas jävla jobb att vara glada och positiva.
Gammal 2007-11-16, 13:47   #7174
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Menvaihelvete!? Porrsidor har börjat använda flashspelare!! * *

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 14:01   #7175
Alexton
Registered User

Alextons avatar

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.B Visa inlägg
Jag brukade jobba i en butik förut. Filmen Clerks beskriver ungefär hur tråkigt man har det. Att varje dag battla mot idioter som inte vet deras eget bästa eller vilket ansvar de har med produkten de köper.

"Den är trasig jag vill ha en ny!" "Garanti täcker inte att din unge hoppar på leksaken" "Men den var i dålig kvalite och jag kräver en ny annars går jag till ARN" "jahapp, lyckatill. Här har du en lapp om deras regler"

*kunden stormar iväg övertygad att de har rätt, ARN säger att de har fel och kunden är tillbaka och gnäller 1 vecka senare över nästa trasiga leksak som hellraiser ungen tagit sönder*
Alexton är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 14:03   #7176
Torwald
Registered User

Alexton: Beklagar, men folk är idioter
Gammal 2007-11-16, 14:04   #7177
egge
Det var en gång en tråd-master!

egges avatar

Reg.datum: Jun 2005
Hade glömt att betala förra månades räkning till Telenor, blir det dyrt för mig tror ni?

Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis
egge är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 14:11   #7178
Alexton
Registered User

Alextons avatar

Reg.datum: Oct 2006
Brukar de inte bara lägga till en liten avgift ?
Alexton är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 14:15   #7179
egge
Det var en gång en tråd-master!

egges avatar

Reg.datum: Jun 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Alexton Visa inlägg
Brukar de inte bara lägga till en liten avgift ?
Jag vet inte men dom borde ju höra av sig kan man tycka. Aja, nu är den betald iaf, bara att vänta och se.

Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis
egge är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 14:45   #7180
skaparn
Registered User

skaparns avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Alexton Visa inlägg
Jag brukade jobba i en butik förut. Filmen Clerks beskriver ungefär hur tråkigt man har det. Att varje dag battla mot idioter som inte vet deras eget bästa eller vilket ansvar de har med produkten de köper.

"Den är trasig jag vill ha en ny!" "Garanti täcker inte att din unge hoppar på leksaken" "Men den var i dålig kvalite och jag kräver en ny annars går jag till ARN" "jahapp, lyckatill. Här har du en lapp om deras regler"

*kunden stormar iväg övertygad att de har rätt, ARN säger att de har fel och kunden är tillbaka och gnäller 1 vecka senare över nästa trasiga leksak som hellraiser ungen tagit sönder*

Men det är ju ibland lite av charmen. En kund som är helt dum i huvet, och som man vet inte kommer få igenom sina idiotiska krav. Fast det klart, ibland är det lite jobbigt att inte till fullo få käfta tillbaka på grund av något slags service mind.
Jag minns en tant som trots språkförbistring verkligen lyckades förklara att jag minsann inte skulle komma till himlen. Hon pekade på sitt öga, sedan upp mot Gud, sedan på mig. Hårda bud.
Gammal 2007-11-16, 16:05   #7181
rememberence
Registered User

rememberences avatar

Reg.datum: Jan 2005
Nu har jag kommit hem ifrån skolan, hade uppkörning idag, jag körde så bra att jag fick extra beröm och en stjärna i protokollet
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
rememberence är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 16:13   #7182
Torwald
Registered User

Haha! Grattis som fan!! Jag ska köra upp snart, så du kan väl ge mig några nyckeltips =)
Gammal 2007-11-16, 16:31   #7183
Raggis
Jag har fel. :(

Raggiss avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Torwald Visa inlägg
Haha! Grattis som fan!! Jag ska köra upp snart, så du kan väl ge mig några nyckeltips =)
Kugga inte. Phett phraa tips.
Raggis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 16:39   #7184
tjabon
Joser

tjabons avatar

Reg.datum: May 2007
Ny avatar!!!!

jag har dessutom beställt denna som t-shirt
(att användas de dagar jag kör marklyft, hehe)
Gammal 2007-11-16, 16:40   #7185
Torwald
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Raggis Visa inlägg
Kugga inte. Phett phraa tips.
azzzåååå dyy tänker zåååå

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:57.