2018-03-03, 18:53
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Jourhavande medmänniskan ställer upp som träningspartner!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
+1
Jag brukar ogilla när WHITEFOLKS drygar sig, men här måste jag f-n påstå att du förtjänade det, Rahf. Detta är andra gången du bjuder en till synes attraktiv kvinna att umgås "bara för att vara snäll". Det börjar bli liiite genomskinligt nu. Om du nu verkligen vill vara snäll bara, varför bjuder du inte t ex WHITEFOLKS på en promenad?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Varför tror ni han gjorde det för att vara en bra bro? Jag tolkade det som att han frågade för att få till en träff med en snygg singeltjej?
|
Citat:
Bra poäng.
WHITEFOLKS - fy dig!
|

|
|
|
2018-03-03, 19:02
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Som jag varit inne på förut: Ironi är det enda jag har att gå på. Om man heter Blomkål, då har man grejer att skryta med ickeironiskt. Men vad fan ska jag skriva? "Här jävlar ser du en kille som är bra på att rita"?
Fast nu krånglar du till det, du glömmer det faktum att väldigt många faktiskt tycker att det är skönt att få saker i rumpan. It's more a case of "varför ska man inte göra det?"
+1
Jag brukar ogilla när WHITEFOLKS drygar sig, men här måste jag f-n påstå att du förtjänade det, Rahf. Detta är andra gången du bjuder en till synes attraktiv kvinna att umgås "bara för att vara snäll". Det börjar bli liiite genomskinligt nu. Om du nu verkligen vill vara snäll bara, varför bjuder du inte t ex WHITEFOLKS på en promenad?
______
(Jag gör som 1x0, drar ett streck när jag byter ämne. Tycker det är en ganska pedagogisk grej att göra.)
Tjejen jag pratade om igår, hon läste mitt senaste meddelande i går kväll, och har varit inloggad två gånger sedan dess, och har fortfarande inte svarat. Det pratas en del om i den här tråden om hur avtändande det är med folk som vill ha svar snabbt, men jag vill kriga lite för motsatsen: Hur avtändande det är med folk som väntar för länge med att svara.
I det här fallen gick allting som smort, och jag hade igårkväll tänkt föreslå träff redan idag. Men det sket ju sig. Nu har halva den här dagen gått. Jag fattar fortfarande inte varför hon inte svarat. Mitt senaste meddelande var inte konstigt eller någonting, jag fortsatte bara på vårt tidigare samtal; jag drog inget skämt, erkände ingen kontroversiell åsikt, och skrev inget värre snusk än vi skrivit de senaste fem inläggen.
Jag hatar sånt. Man tappar flowet totalt. Nästa gång hon skriver till mig kommer jag vara i en totalt annorlunda sinnesstämning än senast när vi skrev fram och tillbaka. Och det gör det omöjligt att planera. Jag hade i bakhuvudet att "jag kanske ska lämna nästa helg öppen, nu när jag har en intressant tjej på g". Nu vet jag inte ens om hon kommer svara innan nästa helg.
Jag vet, jag vet; "man har väl ett liv utanför nätdejtingen", och jada jada. Men när jag är intresserad av en tjej, verkligt intresserad och inte bara, som ibland, intresserad på en "ptja hon är väl lite småintressant, jag kanske ska ge henne en chans"-nivå, då är mina meningsutbyten med henne höjdpunkten på min dag. Jag går runt och längtar efter dem hela tiden, och går in på chatten/dejtingsidan hela tiden för att se om hon har läst mitt senaste meddelande. Har hon det tänker jag "yes! Ett nytt svar inom en halvtimme!", och så går jag och väntar. Tittar jag på en tv-serie så pausar jag var tionde minut för att se om det där svaret har kommit.
Så jag har lite svårt för att köpa "hon kanske var för trött för att svara/kanske ville kolla på På spåret/kanske var upptagen med att skriva till en av hennes andra 11 nätdejter, cut her some slack". Jag vill att den jag raggar på ska vara ungefär lika entusiastisk som jag.
Så jag funderar på att införa en ny regel: Dumpa alla som inte svarar inom skälig tid. Det kommer sålla bort en majoritet, men samtidigt bespara mig en massa huvudvärk.
|
Mer troligt är att hon inte är/var så intresserad som du trodde utan mest skrev på skoj.
|
|
|
2018-03-03, 19:05
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Bra poäng.
WHITEFOLKS - fy dig!
|
Fy mig för vad?
|
|
|
2018-03-03, 19:17
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2018
|
Hur går det med ditt internetdejtande WF? Det har du inte berättat så mycket om. Är du inne sällan eller lika aktiv som Dio?
|
|
|
2018-03-03, 19:34
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Roquefort
Hur går det med ditt internetdejtande WF? Det har du inte berättat så mycket om. Är du inne sällan eller lika aktiv som Dio?
|
Det gav ingenting så har lagt ner helt. Jag har accepterat att mitt liv är forever alone både på vän och relationsfronten.
|
|
|
2018-03-03, 19:45
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Mer troligt är att hon inte är/var så intresserad som du trodde utan mest skrev på skoj.
|
Ja... Jag ger det någon dag till, annars är det också min teori. Det är ganska vanligt att tjejer - och jag har märkt att tjejer som är fantastiska på att formulera sig är överrepresenterade här - bara roar sig en dag och tokdissar en sen. Så jag har som princip att aldrig mentalt ropa hej förrän minst en natt gått mellan våra chattsessioner.
Citat:
Fy mig för vad?
|
För du var opåkallat sarkastisk.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2018-03-03, 19:49
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Det gav ingenting så har lagt ner helt. Jag har accepterat att mitt liv är forever alone både på vän och relationsfronten.
|
Får man fråga hur gammal du är?
|
|
|
2018-03-03, 19:57
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Roquefort
Får man fråga hur gammal du är?
|
Om du svarar vad ditt tidigare username va.
|
|
|
2018-03-03, 20:01
|
|
|
Registered User
|
Woodrow!
|
|
|
2018-03-03, 20:04
|
|
|
|
Citat:
|
Dessutom var det bara ett exempel för att illustrera min poäng. Spelar ingen roll för mitt argument vad exakt hon tänkte.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2018-03-03, 20:06
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Dessutom var det bara ett exempel för att illustrera min poäng. Spelar ingen roll för mitt argument vad exakt hon tänkte.
|
Sure men var ganska uppenbart från början.
|
|
|
2018-03-03, 20:07
|
|
|
|
Citat:
Sure men var ganska uppenbart från början.
|
Varför då?
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2018-03-03, 20:09
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Varför då?
|
Du såg det inte när det hände så du kommer nog inte se det oavsett men kortfattat så var scenariot inte troligt.
|
|
|
2018-03-03, 20:10
|
|
|
|
Citat:
Du såg det inte när det hände så du kommer nog inte se det oavsett men kortfattat så var scenariot inte troligt.
|
Jag har varit med om liknande grejer där tjejen inte skojade.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2018-03-03, 20:10
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Jag har varit med om liknande grejer där tjejen inte skojade.
|
Med lika snygga tjejer och anal vs anal?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:30.
|

|