Fan va bra tränat senaste passen! Militärpressen är ruskigt bra och bänkpressen finner jag inga ord för. Alla har vi dock dåliga dagar, men det är då man får gå in med attityden "suck it up" och bara kämpa sig igenom

Det är konstigt det där. Jag hade en sjukt bra träningsdag i torsdags, kände mig ruskigt stark även fast jag var helt slut innan träningen och somnade på väg till träningen. Gick in med absolut noll förväntan och var inte sugen på att göra någonting. Tänkte att jag bara drar av lite volym i böjen, och det gick ju över förväntan minst sagt. Vaknade upp på fredag morgon med snustorr hals, slemhosta och täppt näsa...
De dagar jag presterat dåligt och varit svag har jag dagarna efter dock klämt in några riktiga prestationer i gymmet, precis som att kroppen startar om motorn på nytt

Så kanske du också får en stor bump något pass i framtiden och sätter finfina persningar. Men det gör du iofs alltid... STRONG! (Dock kanske detta var för att du som sagt hade spelat fotboll och en del glykogen gått åt på det?)