2018-01-13, 22:00
|
|
|
d-bag
Reg.datum: Jun 2016
|
Jag vet flertalet gifta kvinnor som kör spel och kan manipulera sina makar som en marionettdocka. Så även spelare kan ha långvariga relationer
|
|
|
2018-01-13, 22:00
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
100 % av gångerna jag har hört någon säga "hen raggar på allt" så har det gjorts med en underton av avsky, och jag vill inte bli avskydd.
|
Det är helt ok för mig om någon raggar på allt om det är vad man vill göra.
|
|
|
2018-01-14, 22:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Då har man varit på engelsktalande dejt.
Ursprungligen skulle vi slå oss ned på Café Pascal, men där var det fullbelamrat. Så vi vandrade vidare tills någonting dök upp, vilket visade sig vara Joe & the Juice. In där och ta varsin kaffe. Innan jag visste ordet av hade hon stuvat in sitt kort i läsaren och betalat min enda årliga kaffe.
Efter en tid där blev det spontanvandring genom Östermalm för att hitta toalett åt henne (Tack, SATS), sen vidare mot Kungsträdgården där vi såg att isbanan var befolkad. Så då var det en halvtimma där, och sen vidare förbi Slottet, genom Gamla Stan, och sluta på ett till fik i Cityterminalen.
Vad jag trodde skulle vara en timme blev tre å'n halv.
Kul! Väldigt söt, intressant, och sin egen människa. Det skadade inte heller att hon hade en svag indisk dialekt som var enormt charmig.
|
|
|
2018-01-14, 22:35
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Lät som en kul dejt. Har ni hörts något nu efter?
|
|
|
2018-01-14, 22:40
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Är det inte typiskt att dejten man planerat till 1 timme tar 3 timmar istället? Jag tycker då att tiden brukar flyga iväg.
|
|
|
2018-01-14, 22:50
|
|
|
Registered User
|
Det lustiga är att man nu har intresse för två damer, men av olika anledningar. Den ena förefaller tuff, målmedveten, tävlingsinriktad, och utmanande. Den andra är nästan en motpol, och verkar mer avslappnad på många sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Lät som en kul dejt. Har ni hörts något nu efter?
|
Tänkte att jag låter båda våra intryck smälta in först. Låta det sätta sig, och reflektera lite.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Är det inte typiskt att dejten man planerat till 1 timme tar 3 timmar istället? Jag tycker då att tiden brukar flyga iväg.
|
Eller hur? Jag fick stå och laga ihop veckans matlådor sent. Det är nära man tar till nödmäsken för att kunna däcka och vakna i tid.
|
|
|
2018-01-14, 22:57
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Det är ju också typiskt att kvinnor anfaller i grupp.
|
|
|
2018-01-14, 23:37
|
|
|
?
Reg.datum: Apr 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf
Då har man varit på engelsktalande dejt.
Ursprungligen skulle vi slå oss ned på Café Pascal, men där var det fullbelamrat. Så vi vandrade vidare tills någonting dök upp, vilket visade sig vara Joe & the Juice. In där och ta varsin kaffe. Innan jag visste ordet av hade hon stuvat in sitt kort i läsaren och betalat min enda årliga kaffe.
Efter en tid där blev det spontanvandring genom Östermalm för att hitta toalett åt henne (Tack, SATS), sen vidare mot Kungsträdgården där vi såg att isbanan var befolkad. Så då var det en halvtimma där, och sen vidare förbi Slottet, genom Gamla Stan, och sluta på ett till fik i Cityterminalen.
Vad jag trodde skulle vara en timme blev tre å'n halv.
Kul! Väldigt söt, intressant, och sin egen människa. Det skadade inte heller att hon hade en svag indisk dialekt som var enormt charmig.
|
Kul!
Låter spontant som ett kap den där.
Men nu till det viktiga, vilken kaffe blev det och hur gick det med kaffet?
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
|
Citat:
Bob, jag vill ligga med dig.
|
|
|
|
2018-01-14, 23:41
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Var ju perfekt läge för en go spenatjuice annars.
|
|
|
2018-01-14, 23:41
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90
Kul!
Låter spontant som ett kap den där.
Men nu till det viktiga, vilken kaffe blev det och hur gick det med kaffet? 
|
Tjejen bakom disken attackerade mig med en latte, och den var inte god någonstans!
|
|
|
2018-01-15, 00:19
|
|
|
?
Reg.datum: Apr 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf
Tjejen bakom disken attackerade mig med en latte, och den var inte god någonstans!
|
Attans, en skruvboll sådär. På't igen nästa år ba!
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
|
Citat:
Bob, jag vill ligga med dig.
|
|
|
|
2018-01-15, 13:19
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Nja, jag vet inte... När jag hängde på ett game-forum förut så verkade det som att massor personer lyckades utvecklas och bli bättre med brudar.
Även massor personer på Kolo har sagt att de varit med om det.
Själv är jag för talanglös, hur mycket jag än övar förblir jag lika kass på tjejer som när jag var 13.
|
Citat:
Jag skulle säga att de båda är samma skill. Det som får en tjej att vilja ligga med en för 4252:e gången är samma mekanismer som de som får henne att vilja ligga med en 1:a gången. Så jag är övertygad om att min oförmåga att ha ett förhållande beror på samma saker som min oförmåga att ragga.
|
Nja, skulle säga att det nog inte korrelerar klockrent iom att du kan fejka/skådespela dig till en attraktiv personlighet och därmed få kortsiktig framgång dvs ligg.
Kungarna av Game Neil Strauss (författaren till the Game) och Mystery är ju erkänt kass på förhållanden eftersom deras Game-personlighet skiljer sig så pass mycket från deras "riktiga" personlighet.
|
|
|
2018-01-15, 13:22
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Har en tjejkompis som varit på två Tinderdejter nyligen. Båda dejterna var bra och hon hade kunnat tänka sig ses igen men tänker inte höra av sig efter, och killarna hörde inte heller av sig. Är inte det konstigt?
|
|
|
2018-01-15, 13:22
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
66 är nog mycket mer än "medel" och det trots att vara ganska dålig på att ragga. Det förklarar en del varför det ser ut som det gör när det är en bättre talang att vara pushig och att ragga på allt än ja i princip något annat. Är det konstigt att så stor andel av kvinnor råkat ut för saker när det finns en andel killar som är på precis allt.
|
Och då är ju Dio enligt sig själv ändå rätt kräsen.
|
|
|
2018-01-15, 13:24
|
|
|
Registered User
|
Citat:
100 % av gångerna jag har hört någon säga "hen raggar på allt" så har det gjorts med en underton av avsky, och jag vill inte bli avskydd.
|
Du borde sluta bry dig så mkt om vad andra tycker och tänker om dig så länge du själv har ett rent samvete.
Senast redigerad av Macroman den 2018-01-15 klockan 13:28.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:42.
|

|